•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 29 april 2025 - 22:50 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Pffff soms is het schrijven van stukken zo emotioneel. Ik ben helemaal geen boos persoon, maar ik voel deze woede. Makes me wanna

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Oké, behalve een potentially heel stomme fout. Viel vanochtend best mee.
    En ik lijk die ene opdracht waarover ik twijfelde in elk geval gehaald te hebben. Dus nog twee te gaan en ik kan mijn tentamen maken en mijn bachelor hebben in juni. Wat is dit?

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik moet de gemeente vanmiddag bellen en ik wil niet, maar ik moet wel, want anders krijg ik nooit een ziekenfonds lidmaatschap.

Waaaaaarom reageren mensen niet, zucht.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik ben eerst Marjanne. Dan pas ziek. Dat vergeet ik wel eens.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Lord, give me strength to not pick at my face the next few days, amen.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Geen zin meerrrrr

Omnia mutantur, nihil interit

Zoya schreef:
    Pffff soms is het schrijven van stukken zo emotioneel. Ik ben helemaal geen boos persoon, maar ik voel deze woede. Makes me wanna

I mean, kan heel bevrijdend werken.
    ...Wel weer een nieuwe tv aanschaffen daarna.

[ I will always love you ]

Echt leuk hoor.. PostNL die tussen 12 en 14 uur zou komen. Zit ik hier te wachten in een leeg huis..

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Hele dag tering druk op werk.. heb je eindelijk een half uurtje over, denk je "oh kan ik even schrijven" .. is je brein te fried om er ook maar een woord uit te krijgen -__-

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Cecia schreef:
    (...)
    I mean, kan heel bevrijdend werken.
    ...Wel weer een nieuwe tv aanschaffen daarna.

Nou heb ik zin om SPN te zien.

😩😩😩😩 ik had net een dagmerrie ofzo, god, wat was dit ontzettend naar 😭 net helemaal zitten trillen en huilen en zo in paniek dat m'n naar hartslag 180 schoot. It has been a long time. Maar volgende week is de uitvoering dus ik MOET naar musical…

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Did not miss the “ach joh, stel jezelf niet aan” opmerkingen

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

🙄🙄 Wees niet zo egocentrisch. Als ik iets heb, is het meteen dat het niet gelucht word en er niks om word gescheeld, maar ik moet dat van jou wel luchten zeker? Houd toch op joh. Zulke dingen van jou draai ik niet eens meer om van in m'n bed 's nachts.

[ bericht aangepast op 6 mei 2025 - 19:26 ]

Meh. It would not be a best first impression.. ik ben toch bang voor de consequenties morgen, maar hopelijk is het nog gewoon te fixen/ deels terug te draaien als het een probleem is.
    Kan hiernaast nog steeds niet geloven dat ik over een maand afgestudeerd kan zijn? En ik heb een reading gehad. Vraag echt af over wie dit gaat.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn