•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 29 april 2025 - 22:50 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Lol positief nerveus voor de reacties op mijn verhaal

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Hmm gotta love a jetlag :/

Na een dag waarbij ik langer dan 24 uur wakker was heb ik gewoon 13 uur geslapen, met het gevolg dat ik de dag erna niet in slaap kom, want niet moe .-.

Ben nu onwijs blij dat ik vandaag nog niet hoef te werken hahaha 😴

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

aHHHHHHHHHHHHHHH waarom vind ik dit zo moeilijk? waarom dóe ik zo moeilijk? het perfectionistische stemmetje is zo sterk en ik vind het even niet meer leuk.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Vandaag is absoluut niet mijn dag. Zoveel willen doen. Zo weinig gedaan. En werkelijk een emotioneel wrak🫡

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Hobbeldehobbeldehobbel

Waaaaar de duck ben ik nu weer in verzeild geraakt?

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

How is being understimulated worse than being overstimulated (cat)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Echt nu ook.. in hoe hij antwoord heb ik geen zin meer.
    En ik ben zo zenuwachtig voor morgen. Help

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Waarom zeggen mensen het ene moment toe en vervolgens komt dan toch 'nee, eigenlijk toch niet'... En niet 1, maar 2 keer. Door 2 verschillende personen...
    Dus, iemand die mee wil naar London op een duo tripje naar 66 books en Waterstones? ;-;

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Waarom zeggen mensen het ene moment toe en vervolgens komt dan toch 'nee, eigenlijk toch niet'... En niet 1, maar 2 keer. Door 2 verschillende personen...
    Dus, iemand die mee wil naar London op een duo tripje naar 66 books en Waterstones? ;-;

Wie wil dat nou niet?? srs

Catmint schreef:

Toevallig ga ik echt precies dat doen morgen, maar neem aan dat je niet toevallig in Londen bent woensdag - vrijdag? (': Ik ga naar de book tour van Joe Abercrombie dichtbij die hele grote WS in Piccadilly Circus, dus het wordt een book-themed mini-vakantie.
    66 Books kende ik niet though! Dat klinkt hemels.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Leodh schreef:
    (...)

Wie wil dat nou niet?? srs

Eentje heeft het geld momenteel niet, omdat ze een huurhuisje aan het zoeken is zodat ze weg kan bij d'r man. En de andere heeft beslist om ff een jaar naar Japan te gaan (ik heb hier een mening over) terwijl we allemaal leuke dingetjes gepland hadden staan dit jaar, omdat ze in juni klaar zou zijn met studeren... En die van die vriendin die wil scheiden snap ik, maar kom dan niet eerst af met 'oh maar het is best cheap om te doen, dus dat kan wel', om dan te zeggen als ik dingetjes heb uitgezocht dat het dit jaar waarschijnlijk toch niet kan. Little bit sad about this all rn

Inigo schreef:
    (...)
    Toevallig ga ik echt precies dat doen morgen, maar neem aan dat je niet toevallig in Londen bent woensdag - vrijdag? (': Ik ga naar de book tour van Joe Abercrombie dichtbij die hele grote WS in Piccadilly Circus, dus het wordt een book-themed mini-vakantie.

Nee helaas niet. Wel heel veel plezier met de book tour en geniet van Waterstones!!!

Eindelijk heb ik m'n gelijk gekregen! En mijn prof heeft haar excuses aangeboden! Het kostte maar twee veel te uitgebreide mails met referenties (met quotes, pagina nummers en chapter headings) van mijn kant en een halve gaslighting van haar tussendoor...

Do it scared, but do it anyway.

Inigo schreef:
    (...)

Hi lemme just...*opens suitcase* scooch in here, thank yew

|| I told you not to play with the misfit toys ||