• Welcome to Riverside • 542 001 days without incident

RollentopicSchrijftopic Praattopic 1

ROLLEN

Raadsleden
    Benjamin Cervantes-Hererra - 43 - hij/hem - Ekko - ENG - 1.1
    Elliot Callahan - 31- hij/hem - Novalunosis- NL - 1.2
    Nakoma Tanya Sartre - 33 - zij/haar - Temeraire - NL - 1.4

Bewoners
    Cordelia Geneve - 28 - zij/haar- Rumi - NL- 1.2
    Juniper Al'Kapur - 32 - zij/haar- Cecia - ENG - 1.1
    Viktor Kowalski - 35 - hij/hem - Morana - NL - 1.2
    Jesse Hale - 35- hij/hem - Sciel - ENG - 1.4

REGELS

• De voertaal tegen Nederlandse karakters is Nederlands. Voor de rest ben je vrij om Nederlands of Engels te schrijven.
    • Aangezien de kolonie relatief groot is, is het inzetten van NPC's om een deel van je verhaal voort te zetten toegestaan. Hou het wel redelijk en hergebruik het liefst personages.
    • Er is een minimum van 100 woorden.
    • De hoofdregels van Qreaties gelden ook hier.
    • 16+ is toegestaan, gelieve wel boven je post vermelden.
    • Gebruik triggerwarnings.
    • Maximaal 2 personages per persoon.

[ bericht aangepast op 5 okt 2025 - 18:33 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Lachryma schreef:
    Hi people,

Sorry voor mijn afwezigheid. Ik ben mentaal echt aan het struggelen atm en doe mijn best er weer bovenop te krabbelen, al hoef ik denk ik niemand hier uit te leggen dat dat niet altijd even vlot verloopt.
    Sorry voor het wachten! Ik ga mijn best doen Jesse te schrijven nu!

Je weet hoe ik erover denk, je hoeft nooit je verontschuldigingen aan te bieden als je even voor jezelf kiest <3 Dat geldt ook voor jou, Cecia!

Time to have a little Council of ourselves! :Y)

Hi all! We zijn een klein beetje uit elkaar gedreven in de laatste paar weken (wat natuurlijk helemaal niet erg is) dus ik dacht, laten we even een check-in doen. Hoe is het met iedereen? Hoe gaat het met drukte vs. schrijven? Zijn jullie nog (lowkey of highkey) excited voor deze RPG, en zo niet, kunnen wij daar iets in betekenen? Is er eventueel behoefte aan wat meer actie / gezelligheid in het PT, of vinden jullie het eigenlijk wel fijn om gewoon on the down low verder te blijven gaan?

Om gelijk mijn eigen vragen te beantwoorden, ik was deze RPG een klein beetje uit het hart verloren, maar het begint weer te kriebelen. Zelf zou ik het heel leuk vinden om weer wat reuring in het PT te krijgen, bijvoorbeeld door middel van VVDD's (of andere suggesties?), want dan blijf ik iets meer in de flow. Mits daar nog meer animo voor is, natuurlijk.

Ik ben benieuwt naar jullie verwachtingen! <3

I am still excited!
    Ik ben momenteel wat traag met schrijven door drukte, maar daardoor niet minder hyped!

Om wat leven terug ik het praattopic te krijgen denk ik dat de VVDD zeker kan helpen. Het is altijd leuk om daar over na te denken. ^^

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Zoya schreef:
    Time to have a little Council of ourselves! :Y)

Hi all! We zijn een klein beetje uit elkaar gedreven in de laatste paar weken (wat natuurlijk helemaal niet erg is) dus ik dacht, laten we even een check-in doen. Hoe is het met iedereen? Hoe gaat het met drukte vs. schrijven? Zijn jullie nog (lowkey of highkey) excited voor deze RPG, en zo niet, kunnen wij daar iets in betekenen? Is er eventueel behoefte aan wat meer actie / gezelligheid in het PT, of vinden jullie het eigenlijk wel fijn om gewoon on the down low verder te blijven gaan?

Om gelijk mijn eigen vragen te beantwoorden, ik was deze RPG een klein beetje uit het hart verloren, maar het begint weer te kriebelen. Zelf zou ik het heel leuk vinden om weer wat reuring in het PT te krijgen, bijvoorbeeld door middel van VVDD's (of andere suggesties?), want dan blijf ik iets meer in de flow. Mits daar nog meer animo voor is, natuurlijk.

Ik ben benieuwt naar jullie verwachtingen! <3

I know I haven't been all that active but life ain't that fun really nowadays. In ieder geval, ik doe nog wel mee en schrijf stukje bij beetje iets dus kan wat langer duren.

VVDD zijn altijd leuk! Al moet ik de andere nog inhalen haha. ;'D

En dankjewel dat je hier nog werk insteekt, meld! <3

[ I will always love you ]

Ik ben wat chaos de laatste tijd, maar ik doe wel nog graag mee! Nakoma staat op de planning voor vanmiddag of morgen :Y).

Ik ben zelf altijd heel slecht in VVDD's beantwoorden, maar laat dat jullie vooral niet tegenhouden!

Ik ben zeker nog hyped! VVDD's zullen zeker wel helpen denk ik, al sluit ik me aan bij wat hierboven is gezegd hahaha!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Wat fijn om van jullie te horen <3 Dan kick ik hem gelijk af met een nieuwe Vraag Van De Dag Week, neem jullie tijd om hem te beantwoorden!

VVDW: Wat is een instant turn-off voor jouw personage?

Bonuspunten voor een toegevoegde instant turn-on iets waarvan hij/zij meteen denkt JA :Y)

Ondanks dat ik niet heel erg aanwezig ben atm, ben ik nog altijd enthousiast!

Wat betreft de VVDD:
    Instant turn-off: mensen die altijd hun zin willen ten kosten van anderen/die niet naar anderen luisteren. Slechte persoonlijke hygiëne. Mensen die altijd het woord willen. Mensen zonder passie. Droog getrainde sport geobsedeerde alpha mannetjes.

Instant turn-on: Goede uiterlijke verzorging. Gespierd, geleefd lichaam (met bijvoorbeeld littekens etc.) Goede gesprekspartner. Romantiek. Goede humor.

For those who come after

Zoya schreef:
    Wat fijn om van jullie te horen <3 Dan kick ik hem gelijk af met een nieuwe Vraag Van De Dag Week, neem jullie tijd om hem te beantwoorden!

Bonuspunten voor een toegevoegde instant turn-on iets waarvan hij/zij meteen denkt JA :Y)

Hmmm, ik moet hier voor Cordelia nog wel wat meer over nadenken, maar wat me tot nu toe te binnen schiet is mensen die overal als eerste voor aan willen/moeten staan, zich overal mee bemoeien en denken beter te weten. Een slechte hygiëne (zoals hierboven gezegd) vind ze ook een afknapper.

Turn-on: VIKTOR. Do I need to say more? 😇

Elentiya schreef:
    (...)
    Hmmm, ik moet hier voor Cordelia nog wel wat meer over nadenken, maar wat me tot nu toe te binnen schiet is mensen die overal als eerste voor aan willen/moeten staan, zich overal mee bemoeien en denken beter te weten. Een slechte hygiëne (zoals hierboven gezegd) vind ze ook een afknapper.

Turn-on: VIKTOR. Do I need to say more? 😇

😂😂😂
    Gurrl you're hopeless

Don't walk. Run, you sheep, run.

Yamato schreef:
    (...)
    😂😂😂
    Gurrl you're hopeless

Maybe a little ;p

Zoya schreef:

Voor Elliot: evil people, maar om even wat specifieker te zijn: iemand die ongeïnteresseerd is in zijn hobby's/de dingen waar hij enthousiast over is (bonus minpunten als ze iets zeggen van 'doe normaal/doe eens rustig), mensen die afval op de grond gooien, mensen die zich dommer voordoen dan ze daadwerkelijk zijn, cheaters .-.

Turn ons: echt gepassioneerd praten over iets dat hen interesseert, muzikaal talent, romantiek & cuddles, enkel een oversized shirt van hem dragen.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Elentiya schreef:
    (...)
    Maybe a little ;p

Wat nou als Viktor een slons is?

Ik neem eigenlijk aan dat persoonlijke hygiëne tijdens een zombie apocalypse een stuk moeilijker gaat. Het is niet alsof ze een douche aan kunnen zetten steeds als alles op z'n gat ligt. Dus in dat opzicht ben ik benieuwd naar hoe persoonlijke relaties onderling (vooral degenen die veel aan persoonlijke hygiëne hechten) ermee omgaan--van hunzelf en van de ander?

[ I will always love you ]

Cecia schreef:
    (...)
    Wat nou als Viktor een slons is?

Ik neem eigenlijk aan dat persoonlijke hygiëne tijdens een zombie apocalypse een stuk moeilijker gaat. Het is niet alsof ze een douche aan kunnen zetten steeds als alles op z'n gat ligt. Dus in dat opzicht ben ik benieuwd naar hoe persoonlijke relaties onderling (vooral degenen die veel aan persoonlijke hygiëne hechten) ermee omgaan--van hunzelf en van de ander?

Als in vies, onverzorgd en stinkend - of?

Ik ben inderdaad ook mee met je dat persoonlijke hygiëne in deze situatie niet heel makkelijk gaat.
    Cordelia hecht hier wel waarde aan, maar kan er logisch over nadenken met dat het in deze nu niet gaat zoals het normaliter zou gaan en iemand misschien nu wat sneller (of langer) vies is of eerder naar zweet ruikt, bijvoorbeeld. Zelf heeft ze dit nu eenmaal ook (who doesn't in this rpg), maar zoekt ze wel naar een manier om haarzelf een beetje op te frissen als er geen (provisorische) douche in de buurt is, waar het kan.

Riverside ligt aan een rivier, dus er is in de zomer veel ruimte om te baden en in de winter de mogelijkheid om emmers op te warmen naar een dragelijke temperatuur!

Voor Benjamin zou de hygiëne hem niet per sé zitten in fris ruiken (rivierwater heeft ook een geurtje), maar vooral in actieve zelfverzorging. Nette baarden, regelmatig gespoelde kleren, tanden poetsen aldan zonder tandpasta, etc. Er is voor hem een verschil tussen actief verslonsen en je best doen met beperkte middelen. c:

[ bericht aangepast op 14 juni 2025 - 9:46 ]