• Welcome to Riverside • 542 001 days without incident

Rollentopic • Schrijftopic • Praattopic 1

ROLLEN

Raadsleden
    Benjamin Cervantes-Hererra - 43 - hij/hem - Zoya - ENG - 1.1
    Elliot Callahan - 31- hij/hem - Novalunosis- NL - 1.2
    Nakoma Tanya Sartre - 33 - zij/haar - Kobyla - NL - 1.4

Bewoners
    Cordelia Geneve - 28 - zij/haar- Naoe - NL- 1.2
    Juniper Al'Kapur - 32 - zij/haar- Cecia - ENG - 1.1
    Viktor Kowalski - 35 - hij/hem - Yamato - NL - 1.2
    Jesse Hale - 35- hij/hem - Karlach - ENG - 1.4

REGELS

• De voertaal tegen Nederlandse karakters is Nederlands. Voor de rest ben je vrij om Nederlands of Engels te schrijven.
    • Aangezien de kolonie relatief groot is, is het inzetten van NPC's om een deel van je verhaal voort te zetten toegestaan. Hou het wel redelijk en hergebruik het liefst personages.
    • Er is een minimum van 100 woorden.
    • De hoofdregels van Qreaties gelden ook hier.
    • 16+ is toegestaan, gelieve wel boven je post vermelden.
    • Gebruik triggerwarnings.
    • Maximaal 2 personages per persoon.

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 11:53 ]

Mando -> Zoya

Ik was inderdaad in het begin nog wat aan het twijfelen, maar het lijkt me dat wat in een rol staat definitief is, dus daarom dat ik nogal verward ben over jullie verwarring.

Maar ik vind het inderdaad geen probleem om de relaties opnieuw te bespreken.

Kobyla schreef:
    (...)
    Ik had in mijn rol al staan dat ze nu een jaar in Riverside is, onder het kopje geschiedenis. So sorry, that's on you.
    Nu is dat zij raadslid is wel pas ontstaan toen ik met Lieke de relatie tussen haar en Ben besproken had, maar ik had dit wel al in een eerdere post in dit topic vermeld. Maar we kunnen kijken hoe dit precies invloed heeft op hun relatie?

Check your attitude, I asked a normal question, you don't need to be pissy about it. Het heeft totaal geen toevoeging aan het bericht. Maar ik zie het staan: je bedoeld die zin op het einde van de rol? Rond die tijd was ik niet zo actief meer. Ik heb alleen gelezen en gewerkt met de informatie wat er op dat moment beschikbaar was, verder niet naar om gekeken.

Viktor zou juist sceptisch zijn over hoe snel Nakoma een leidende positie heeft gekregen, vooral als hij niet direct bewijs heeft gezien van haar capaciteiten buiten de muren. Als hij ziet dat ze meer is dan alleen praten, dan maybe, een stille respect. Maar een volledige vertrouwensband? Dat hangt volledig af van hoe Nakoma handelt.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Kobyla schreef:
    Ik was inderdaad in het begin nog wat aan het twijfelen, maar het lijkt me dat wat in een rol staat definitief is, dus daarom dat ik nogal verward ben over jullie verwarring.

Maar ik vind het inderdaad geen probleem om de relaties opnieuw te bespreken.

Nou, ik heb ook een aantal keer aangegeven dat ik de laatste weken niet zo actief meer ben in het RPG ivm privé. Mijn prioriteit ligt daar dus niet. Ik kan me voorstellen dat een user niet elke keer de rollen zal checken tot er is aangegeven dat er bijv. specifiek iets is aangepast.

Maar goed, misverstanden kunnen gebeuren en je bericht is duidelijk genoeg. Ik moet alleen even bedenken van hoe of wat Juniper’s houding naar haar is dan, vooral na deze post. Het was namelijk al vrij lang mijn bedoeling dat Juun Elliot en Ben 'uit zou kafferen' over hun deelname aan de groep, dus ik zal m'n post gedeeltelijk aan moeten passen.
    Ik zal je GB'en als ik wat weet, oké?

[ I will always love you ]

Radinov schreef:
    (...)
    Check your attitude, I asked a normal question, you don't need to be pissy about it. Het heeft totaal geen toevoeging aan het bericht. Maar ik zie het staan: je bedoeld die zin op het einde van de rol? Rond die tijd was ik niet zo actief meer. Ik heb alleen gelezen en gewerkt met de informatie wat er op dat moment beschikbaar was, verder niet naar om gekeken.

Viktor zou juist sceptisch zijn over hoe snel Nakoma een leidende positie heeft gekregen, vooral als hij niet direct bewijs heeft gezien van haar capaciteiten buiten de muren. Als hij ziet dat ze meer is dan alleen praten, dan maybe, een stille respect. Maar een volledige vertrouwensband? Dat hangt volledig af van hoe Nakoma handelt.

Sorry, ik bedoelde het niet zoals jij het opgepakt hebt. Woorden kunnen online helaas wat harder overkomen dan bedoelt.

Maar Nakoma snapt dat hij sceptisch is en zal ook zeker willen bewijzen dat ze te vertrouwen is met de positie die ze heeft gekregen. Maar ik denk dat hun rivaliteit kan blijven? Iig zonder hard feelings van haar zijde. Zij heeft iig respect voor hem gebaseerd op wat ze heeft gehoord over hem/ heeft gezien van hem het afgelopen jaar.

Cecia schreef:
    (...)
    Nou, ik heb ook een aantal keer aangegeven dat ik de laatste weken niet zo actief meer ben in het RPG ivm privé. Mijn prioriteit ligt daar dus niet. Ik kan me voorstellen dat een user niet elke keer de rollen zal checken tot er is aangegeven dat er bijv. specifiek iets is aangepast.

Maar goed, misverstanden kunnen gebeuren en je bericht is duidelijk genoeg. Ik moet alleen even bedenken van hoe of wat Juniper’s houding naar haar is dan, vooral na deze post. Het was namelijk al vrij lang mijn bedoeling dat Juun Elliot en Ben 'uit zou kafferen' over hun deelname aan de groep, dus ik zal m'n post gedeeltelijk aan moeten passen.
    Ik zal je GB'en als ik wat weet, oké?

Ik vind het ook geen probleem om ervan te maken dat zij hen vluchtig afsnauwt, waardoor Juniper denk ik nog steeds alle ruimte heeft om hen uit te kafferen.

@Kobyla Ik denk dat de sparring buddy's nog wel kan, maar het vertrouwelijke is dan weg.

OT: Jeetje, Benjamin en Elliot krijgen het zo wel voor hun kiezen zeg.

[ bericht aangepast op 23 maart 2025 - 18:36 ]

I mean zo onrealistisch vind ik het niet als ze dubbel uitgekafferd worden hahaha x]

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Kobyla schreef:
    (...)
    Ik vind het ook geen probleem om ervan te maken dat zij hen vluchtig afsnauwt, waardoor Juniper denk ik nog steeds alle ruimte heeft om hen uit te kafferen.

Nee joh, lief van je maar niet nodig. Gewoon zo laten!

Novalunosis schreef:
    I mean zo onrealistisch vind ik het niet als ze dubbel uitgekafferd worden hahaha x]

Elliot kickt daar stiekem op, hé? Sterke vrouwen? hehe.

Novalunosis schreef:

Driedubbel, in Benjamin's geval :') Viktor was ook niet heel blij met hem in de Raadszaal hahaha.

Misschien moeten Elliot en Ben maar een eigen clubje starten.

[ bericht aangepast op 27 maart 2025 - 16:25 ]

Mando -> Zoya

Zoya schreef:
    (...)

Driedubbel, in Benjamin's geval :') Viktor was ook niet heel blij met hem in dr Raadszaal hahaha.

Misschien moeten Elliot en Ben maar een eigen clubje starten.

Nou, hij was het niet eens met zijn idee voor de kassen. Dat ze gaan, zonder ervaring te hebben, is hij ook niet mee eens, maar als hij echt wilt dan heeft hij mensen bij zich die er bekend mee zijn.

Radinov schreef:
    (...)
    Nou, hij was het niet eens met zijn idee voor de kassen. Dat ze gaan, zonder ervaring te hebben, is hij ook niet mee eens, maar als hij echt wilt dan heeft hij mensen bij zich die er bekend mee zijn.

Ik snap hem ook hahaha, ik snap ze allemaal wel. Maar Ben en Elliot zijn wel een beetje de geschopte hondjes "vandaag" HAHA

Even ter bevestiging dat ik het goed begrijp, Viktor en Cordelia zijn dus los van de rest vertrokken?

Mando -> Zoya

Zoya schreef:
    (...)

Ik snap hem ook hahaha, ik snap ze allemaal wel. Maar Ben en Elliot zijn wel een beetje de geschopte hondjes "vandaag" HAHA

Even ter bevestiging dat ik het goed begrijp, Viktor en Cordelia zijn dus los van de rest vertrokken?

Nahw, het komt wel weer goed hoor, schatjes!

Ik denk dat Vik en Cordelia de groep vooral een beetje voor zijn gegaan? Of een kleine zijweg hebben genomen, opzoek naar al wat voorraden.
    Ik denk dat ze iig niet heel erg ver weg zullen zijn (correct me if I am wrong tho).

Mijn post komt overigens asap, eerst even een paar andere doen ^^

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Naoe schreef:
    (...)
    Ik denk dat Vik en Cordelia de groep vooral een beetje voor zijn gegaan? Of een kleine zijweg hebben genomen, opzoek naar al wat voorraden.
    Ik denk dat ze iig niet heel erg ver weg zullen zijn (correct me if I am wrong tho).

Mijn post komt overigens asap, eerst even een paar andere doen ^^

Leuk, leuk! I am curious 👀

@ both En ja, ik ben verward van alle plannen die gemaakt worden, dus heb een soort zijweg met Viktor genomen dat hij zijn weg gaat nemen. Dus ze zullen elkaar vast wel tegen komen, later in de rp, maar dat is niet per se zijn prioriteit zeg maar. Hij is wel bezig voor Riverside.

[ bericht aangepast op 27 maart 2025 - 17:11 ]

Radinov schreef:
    (...)
    Leuk, leuk! I am curious 👀

@ both En ja, ik ben verward van alle plannen die gemaakt worden, dus heb een soort zijweg met Viktor genomen dat hij zijn weg gaat nemen. Dus ze zullen elkaar vast wel tegen komen, later in de rp, maar dat is niet per se zijn prioriteit zeg maar. Hij is wel bezig voor Riverside.

Lijkt mij een hele goede oplossing, nice. Weten Viktor en Cordelia dan wel of niet van de rest? Of laten we dat voor nu even in het midden?

Mando -> Zoya