• Welcome to Riverside • 542 001 days without incident

RollentopicSchrijftopic Praattopic 1

ROLLEN

Raadsleden
    Benjamin Cervantes-Hererra - 43 - hij/hem - Ekko - ENG - 1.1
    Elliot Callahan - 31- hij/hem - Novalunosis- NL - 1.2
    Nakoma Tanya Sartre - 33 - zij/haar - Temeraire - NL - 1.4

Bewoners
    Cordelia Geneve - 28 - zij/haar- Rumi - NL- 1.2
    Juniper Al'Kapur - 32 - zij/haar- Cecia - ENG - 1.1
    Viktor Kowalski - 35 - hij/hem - Morana - NL - 1.2
    Jesse Hale - 35- hij/hem - Sciel - ENG - 1.4

REGELS

• De voertaal tegen Nederlandse karakters is Nederlands. Voor de rest ben je vrij om Nederlands of Engels te schrijven.
    • Aangezien de kolonie relatief groot is, is het inzetten van NPC's om een deel van je verhaal voort te zetten toegestaan. Hou het wel redelijk en hergebruik het liefst personages.
    • Er is een minimum van 100 woorden.
    • De hoofdregels van Qreaties gelden ook hier.
    • 16+ is toegestaan, gelieve wel boven je post vermelden.
    • Gebruik triggerwarnings.
    • Maximaal 2 personages per persoon.

[ bericht aangepast op 5 okt 2025 - 18:33 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    Riverside ligt aan een rivier, dus er is in de zomer veel ruimte om te baden en in de winter de mogelijkheid om emmers op te warmen naar een dragelijke temperatuur!

Voor Benjamin zou de hygiëne hem niet per sé zitten in fris ruiken (rivierwater heeft ook een geurtje), maar vooral in actieve zelfverzorging. Nette baarden, regelmatig gespoelde kleren, tanden poetsen aldan zonder tandpasta, etc. Er is voor hem een verschil tussen actief verslonsen en je best doen met beperkte middelen. c:

Same goes for Jesse.

For those who come after

Zoya schreef:
    Riverside ligt aan een rivier, dus er is in de zomer veel ruimte om te baden en in de winter de mogelijkheid om emmers op te warmen naar een dragelijke temperatuur!

Voor Benjamin zou de hygiëne hem niet per sé zitten in fris ruiken (rivierwater heeft ook een geurtje), maar vooral in actieve zelfverzorging. Nette baarden, regelmatig gespoelde kleren, tanden poetsen aldan zonder tandpasta, etc. Er is voor hem een verschil tussen actief verslonsen en je best doen met beperkte middelen. c:

Yes, this!

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

What if they're on the road with no lake or river to bathe in and hardly any hygiene products?

[ I will always love you ]

Zoya schreef:
    Wat fijn om van jullie te horen <3 Dan kick ik hem gelijk af met een nieuwe Vraag Van De Dag Week, neem jullie tijd om hem te beantwoorden!

VVDW: Wat is een instant turn-off voor jouw personage?

Bonuspunten voor een toegevoegde instant turn-on iets waarvan hij/zij meteen denkt JA :Y)

Macho-mannen. De rest zal ik later aanvullen voor Juun.

Cecia schreef:
    (...)
    Macho-mannen. De rest zal ik later aanvullen voor Juun.

*confused Benjamin noises*

Sorry jongens, kort stukje (post zo)! Ik merk dat ik heeeeel erg in moest komen na een tijdje geen Benjamin schrijven, maar nu heb ik helemaal de vibes dus let's goooo :Y)

[ bericht aangepast op 16 juni 2025 - 16:43 ]

Love de wholesome interactie tussen Ben, Nakoma en Jesse!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ik ga hier ook echt zo goed op! 😍

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

🥺🫶🏻 wat leuk om te horen

Zoya schreef:
    (...)
    *confused Benjamin noises*

Why confused Benjamin noises??

Cecia schreef:
    (...)
    Why confused Benjamin noises??

Isn't he all cool and macho? 🥺

(It was a joke)

[ bericht aangepast op 19 juni 2025 - 10:59 ]

Zoya schreef:
    (...)
    Isn't he all cool and macho? 🥺

(It was a joke)

Which is exactly why those two share such a deep connection. Benjamin is the exception. 🩷

@ Nova : Sorry dat 't zo verdomd lang heeft geduurd !! Ik hoop dat je wat met haar kan. Ze is nog altijd van haar a propos af dat Elliot naast haar loopt in de wildernis i.p.v. de veiligheid van Riverside.

[ bericht aangepast op 19 juni 2025 - 12:56 ]

VVDW: Heeft jouw karakter een ochtend- en/of avondritueel?

Cecia schreef:
    @ Nova : Sorry dat 't zo verdomd lang heeft geduurd !! Ik hoop dat je wat met haar kan. Ze is nog altijd van haar a propos af dat Elliot naast haar loopt in de wildernis i.p.v. de veiligheid van Riverside.

Aaaah I love her <3

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Zoya schreef:
    VVDW: Heeft jouw karakter een ochtend- en/of avondritueel?

Benjamin is een avondmens, dus 's ochtends mag de wereld blij zijn als hij voor tienen zijn bed uit rolt. Maar, als hij wakker is, dan is hij wakker. Hij wast zich snel en kan meteen de straat op. Meestal dwaalt hij nog even rond in de community om een check-in bij verschillende bewoners te doen voordat hij begint aan zijn taken voor die dag. De enige uitzondering op dit ochtendritueel is als er koffie beschikbaar is, wat natuurlijk steeds meer een uitzondering is in deze wereld. Als er koffie is dan staat hij op tijd op en neemt hij uitgebreid de tijd om op zijn dak de filosoferen en rustig meerdere mokken te drinken, bij voorkeur in het zonnetje. Dat moment deelt hij maar met heel weinig mensen, hooguit Juniper of Elliot als ze geïnteresseerd zijn.

's Avonds is hij vaak het hart van de community. Zijn huis in Riverside was vroeger een café - hier heeft hij bewust voor gekozen zodat hij het terras voor de deur kon houden. Zijn avondritueel op sociale dagen bestaat meestal uit sporten, daarna koken voor zichzelf en eventueel voor gasten die zich vaak spontaan aansluiten, en vervolgens in het zonnetje op zijn terras zitten. Soms komt daar muziek bij kijken, vaak worden er verhalen vertelt, en af en toe wordt er een vuurtje gestookt. Op rustige dagen is hij meer geneigd om 's avonds te wandelen, te lezen en één op één tijd met mensen te besteden.

[ bericht aangepast op 19 juni 2025 - 21:27 ]