• Welcome to Riverside • 542 001 days without incident

RollentopicSchrijftopic Praattopic 1

ROLLEN

Raadsleden
    Benjamin Cervantes-Hererra - 43 - hij/hem - Ekko - ENG - 1.1
    Elliot Callahan - 31- hij/hem - Novalunosis- NL - 1.2
    Nakoma Tanya Sartre - 33 - zij/haar - Temeraire - NL - 1.4

Bewoners
    Cordelia Geneve - 28 - zij/haar- Rumi - NL- 1.2
    Juniper Al'Kapur - 32 - zij/haar- Cecia - ENG - 1.1
    Viktor Kowalski - 35 - hij/hem - Morana - NL - 1.2
    Jesse Hale - 35- hij/hem - Sciel - ENG - 1.4

REGELS

• De voertaal tegen Nederlandse karakters is Nederlands. Voor de rest ben je vrij om Nederlands of Engels te schrijven.
    • Aangezien de kolonie relatief groot is, is het inzetten van NPC's om een deel van je verhaal voort te zetten toegestaan. Hou het wel redelijk en hergebruik het liefst personages.
    • Er is een minimum van 100 woorden.
    • De hoofdregels van Qreaties gelden ook hier.
    • 16+ is toegestaan, gelieve wel boven je post vermelden.
    • Gebruik triggerwarnings.
    • Maximaal 2 personages per persoon.

[ bericht aangepast op 5 okt 2025 - 18:33 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

Lijkt mij een hele goede oplossing, nice. Weten Viktor en Cordelia dan wel of niet van de rest? Of laten we dat voor nu even in het midden?

Dat ze onderweg zijn, bedoel je?

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Cecia schreef:
    (...)
    Elliot kickt daar stiekem op, hé? Sterke vrouwen? hehe.

Jouw woorden niet de mijne hahahaha!

Zoya schreef:
    (...)

Driedubbel, in Benjamin's geval :') Viktor was ook niet heel blij met hem in de Raadszaal hahaha.

Misschien moeten Elliot en Ben maar een eigen clubje starten.

Samen staan ze wel sterker hehe

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Naoe schreef:
    (...)

Dat ze onderweg zijn, bedoel je?

Ja en eventueel waar ze zijn? Of lopen ze elkaar op een gegeven moment misschien (per ongeluk) tegen het lijf?

Zoya schreef:
    (...)

Ja en eventueel waar ze zijn? Of lopen ze elkaar op een gegeven moment misschien (per ongeluk) tegen het lijf?

Mhmm, ik denk dat het me ergens wel logisch lijkt dat ze enige idee hebben van waar de rest (ongeveer) is/ kan zijn?

Aangezien het verteld is, heeft Viktor er wel idee van wat hun missie is. Hij heeft gewoon zijn eigen (zij)weg genomen voor de missie.

[ bericht aangepast op 28 maart 2025 - 12:56 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Hi allemaal,

Ik wilde even mijn excuses aanbieden voor mijn afwezigheid. Ik heb na het inleveren van m’n scriptie in januari een erg drukke en verdrietige periode gehad, waardoor ik Q compleet heb verwaarloosd.

Ik had echter iets van me moeten laten weten en jullie daarvan op de hoogte stellen, maar ik merkte dat ik daar geen mentale ruimte voor had en Q het liefst helemaal vermeed. Daardoor heb ik sinds januari nergens meer op gereageerd.

Dat is absoluut niet netjes van mij en daar wil ik dan ook mijn excuses voor aanbieden. Ik weet dat het verhaal ondertussen is doorgegaan en mijn char er (logisch natuurlijk) uit is gehaald en dat is prima hoor! Wilde alleen nog even sorry zeggen 🙏🏻

[ bericht aangepast op 30 maart 2025 - 14:52 ]

let the fears you have fall away

@ lustforlife Allereerst wil ik zeggen dat ik het zo rot voor je vindt! Een drukke, droevige periode klinkt intens as it is. Wat het ook is, wens ik je veel sterkte. Weet dat in deze moeilijke periode je niet alleen bent. 🏵️
    Ik denk dat de meesten van ons wel een gevoel hadden dat er iets mis was. Maar ik begrijp heel goed als je dit niet kwijt wilt en/of een tijdje afwezig bent. Sommige dingen gaan nu eenmaal voor. Dus er zijn zeker geen hard feelings bij mij. Een sorry is niet nodig, het leven neemt soms onverwachte wendingen. 😉

Btw, als je nog mee wilde doen, denk ik trouwens dat het geen probleem gaat zijn. Je kan er altijd in geschreven worden.

[ bericht aangepast op 30 maart 2025 - 15:55 ]

@lustforlife,

Ik zal niet alles herhalen dat ik in de pb heb gezegd, maar ik wil heel graag nogmaals benadrukken dat je ontzettend welkom bent. Altijd. <3

Juniper staat eindelijk. Laat me de volgende keer niet zoveel meer schrijven, pls. 😪

[ I will always love you ]

VVDD: Hoe zou jouw karakter reageren als diens "favoriete persoon" van onze groep onderweg gebeten zou worden?

Het gaat hierbij niet zozeer om wie, maar meer over hoe jouw karakter complexe emoties zou navigeren in een overlevingssituatie.

[ bericht aangepast op 6 april 2025 - 11:11 ]

Hello allemaal!

Ik zou denk ik toch graag Astrid er weer bij halen ☺️
    Ik zal iedereen even rustig langs gaan om weer even de relaties helder te krijgen!

[ bericht aangepast op 6 april 2025 - 12:49 ]

let the fears you have fall away

Mijn post met Cordelia komt echt asap! Ik heb een iets te drukke week achter de boeg en nog eentje waar ik inzit dus het duurt iets langer dan ikzelf ook wil 🥹

lustforlife schreef:
    Hello allemaal!

Ik zou denk ik toch graag Astrid er weer bij halen ☺️
    Ik zal iedereen even rustig langs gaan om weer even de relaties helder te krijgen!

❤️

[ I will always love you ]

Zoya schreef:
    VVDD: Hoe zou jouw karakter reageren als diens "favoriete persoon" van onze groep onderweg gebeten zou worden?

Het gaat hierbij niet zozeer om wie, maar meer over hoe jouw karakter complexe emoties zou navigeren in een overlevingssituatie.

Well, omdat niemand er nog echt op heeft gereageerd. . . Ik neem aan dat het echt over zijn favoriete gaat en niet sarcastisch is bedoeld.
          So, cutting off the arm, leg, whatever where she's been bitten.

En als het mislukt of niet mogelijk is tot amputatie? Dan zal hij degene zijn die haar vasthoudt tot het einde. Geen woorden. Maar in zijn ogen, en in de stilte daarna, zit alles wat hij niet zegt.

Dit maakt hem tot wat hij is: hard, maar niet harteloos. Elke seconde telt, en dat als je iemand écht wil redden, je zelfs door het bloed en bot moet.

[ bericht aangepast op 10 april 2025 - 18:08 ]

Zijn er mensen die binnenkort gaan schrijven?