• Welcome to Riverside • 542 001 days without incident

Rollentopic • Schrijftopic • Praattopic 1

ROLLEN

Raadsleden
    Benjamin Cervantes-Hererra - 43 - hij/hem - Zoya - ENG - 1.1
    Elliot Callahan - 31- hij/hem - Novalunosis- NL - 1.2
    Nakoma Tanya Sartre - 33 - zij/haar - Kobyla - NL - 1.4

Bewoners
    Cordelia Geneve - 28 - zij/haar- Naoe - NL- 1.2
    Juniper Al'Kapur - 32 - zij/haar- Cecia - ENG - 1.1
    Viktor Kowalski - 35 - hij/hem - Yamato - NL - 1.2
    Jesse Hale - 35- hij/hem - Karlach - ENG - 1.4

REGELS

• De voertaal tegen Nederlandse karakters is Nederlands. Voor de rest ben je vrij om Nederlands of Engels te schrijven.
    • Aangezien de kolonie relatief groot is, is het inzetten van NPC's om een deel van je verhaal voort te zetten toegestaan. Hou het wel redelijk en hergebruik het liefst personages.
    • Er is een minimum van 100 woorden.
    • De hoofdregels van Qreaties gelden ook hier.
    • 16+ is toegestaan, gelieve wel boven je post vermelden.
    • Gebruik triggerwarnings.
    • Maximaal 2 personages per persoon.

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 11:53 ]

Mando -> Zoya

Rionach schreef:
    (...)

Misschien voor de discussie die jullie je personages onderling wilde laten voeren dat het wel handig is als we een sprongetje maken met dat ze intussen onderweg zijn?

Ik zou dat wel fijn vinden. (:

[ I will always love you ]

Cecia schreef:
    (...)
    Ik zou dat wel fijn vinden. (:

Dan stem ik daarvoor. ^^

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Lijkt mij ook een goed moment voor een klein sprongetje!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Goed, aangezien ik verder alleen maar positieve reacties zie ga ik ervan uit dat we het allemaal eens zijn met een tijdssprong! Dan zijn onze karakters vanaf nu een paar uur verder, zeg... ergens aan het einde van de middag. Het wordt langzaam tijd om na te denken over waar ze gaan overnachten en hoe ze de wacht willen verdelen. Mocht je karakter nog iets willen denken/zeggen op wat er eerder is gebeurd dan kan dat in een flashback.

Have fun <3

Now we return to our regular programming.

VVDD: Wat is jouw karakter's muzieksmaak en welke nummers heeft hij/zij helemaal grijsgedraaid?

Mando -> Zoya

Zoya schreef:
    Goed, aangezien ik verder alleen maar positieve reacties zie ga ik ervan uit dat we het allemaal eens zijn met een tijdssprong! Dan zijn onze karakters vanaf nu een paar uur verder, zeg... ergens aan het einde van de middag. Het wordt langzaam tijd om na te denken over waar ze gaan overnachten en hoe ze de wacht willen verdelen. Mocht je karakter nog iets willen denken/zeggen op wat er eerder is gebeurd dan kan dat in een flashback.

Have fun <3

Now we return to our regular programming.

VVDD: Wat is jouw karakter's muzieksmaak en welke nummers heeft hij/zij helemaal grijsgedraaid?

Sounds good to me!

Wat betreft de VVDD; ik kom hier op terug, hehe

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Zoya schreef:

Benjamin heeft het grootste gedeelte van zijn jeugd doorgebracht in Chili, dus in zijn hart is hij nog steeds gek op Chileense muziek. Artiesten als Pedropiedra, Gepe, Manuel García en Benjamín Walker stonden regelmatig op in zijn huishouden. Soms kan je hem nu nog zachtjes Spaanstalige muziek horen zingen, meestal tegen zichzelf 's ochtends vroeg in de keuken of tijdens het klussen.

Wat je wat minder terugziet in zijn dagelijks leven is zijn liefde voor Amerikaanse classics, vooral jaren '70-'80 rock. Een aantal van zijn favorieten waren:

Pour Some Sugar One Me - Def Leppard
    American Pie - Don McLean
    Jesse's Girl - Rick Springfield

En, als Chappell Roan dit nummer had uitgebracht vóór de apocalypse, dan had hij at any given time keihard meegeschreeuwd met Pink Pony Club.

Mando -> Zoya

I love this question haha.

Jesse is gek op rock muziek en dan met name de 70’s/80’s. In zijn mening de beste jaren voor muziek.

Een paar grijs gedraaide favorietjes:

Hold the Line - TOTO
    Kashmir - Led Zeppelin
    Rock You Like a Hurricane - Scorpions
    Dream On - Aerosmith
    Juke Box Hero - Foreigner
    Simple Man - Lynyrd Skynyrd
    Heat Of The Moment - Asia
    Crazy On You - Heart
    House Of The Rising Sun - The Animals
    Travelling Riverside Blues - Led Zeppelin
    Africa - TOTO
    Money For Nothing - Dire Straits
    Kickstart My Heart - Mötley Crüe
    Ain’t Talkin’ ‘Bout Love - Van Halen

How far is far

Omfg Joël, Heat of the Moment 💀💀

Mando -> Zoya

Zoya schreef:
    Omfg Joël, Heat of the Moment 💀💀

What, it’s a banger 🤷‍♂️

How far is far

Malakian schreef:
    (...)
    What, it’s a banger 🤷‍♂️

Your Supernatural references are becoming cruel 😭

Mando -> Zoya

Love me some old school music 🎶

Sorry, I'm a little bit confused, not to push any buttons: but, sinds wanneer is Nakoma in Riverside? En zelfs een raadslid? Ik dacht dat we haar tegen zouden komen onderweg. Dit veranderd wel de sfeer en verbinding tussen Viktor en Nakoma. En ik weet dat het ook veranderd voor Cecia i.v.m. Juniper.

[ bericht aangepast op 21 maart 2025 - 16:22 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Radinov schreef:
    Sorry, I'm a little bit confused, not to push any buttons: but, sinds wanneer is Nakoma in Riverside? En zelfs een raadslid? Ik dacht dat we haar tegen zouden komen onderweg. Dit veranderd wel de sfeer en verbinding tussen Viktor en Nakoma. En ik weet dat het ook veranderd voor Cecia i.v.m. Juniper.

Ik had in mijn rol al staan dat ze nu een jaar in Riverside is, onder het kopje geschiedenis. So sorry, that's on you.
    Nu is dat zij raadslid is wel pas ontstaan toen ik met Lieke de relatie tussen haar en Ben besproken had, maar ik had dit wel al in een eerdere post in dit topic vermeld. Maar we kunnen kijken hoe dit precies invloed heeft op hun relatie?

Kobyla schreef:
    (...)
    Ik had in mijn rol al staan dat ze nu een jaar in Riverside is, onder het kopje geschiedenis. So sorry, that's on you.
    Nu is dat zij raadslid is wel pas ontstaan toen ik met Lieke de relatie tussen haar en Ben besproken had, maar ik had dit wel al in een eerdere post in dit topic vermeld. Maar we kunnen kijken hoe dit precies invloed heeft op hun relatie?

Naar mijn weten zat je toendertijd nog te twijfelen. De rol werd nog aangepast ook, dus eerlijk gezegd vind ik deze reactie een beetje vreemd terwijl er enkel gedeeld werd dat er verwarring was.

Even los van hoe de communicatie loopt, is het dan een idee om onderling even de relaties opnieuw te bespreken? (: Dit is wel redelijk overkomelijk toch?

[ bericht aangepast op 22 maart 2025 - 14:34 ]

Mando -> Zoya