• Welcome to Riverside • 542 001 days without incident

RollentopicSchrijftopic Praattopic 1

ROLLEN

Raadsleden
    Benjamin Cervantes-Hererra - 43 - hij/hem - Ekko - ENG - 1.1
    Elliot Callahan - 31- hij/hem - Novalunosis- NL - 1.2
    Nakoma Tanya Sartre - 33 - zij/haar - Temeraire - NL - 1.4

Bewoners
    Cordelia Geneve - 28 - zij/haar- Rumi - NL- 1.2
    Juniper Al'Kapur - 32 - zij/haar- Cecia - ENG - 1.1
    Viktor Kowalski - 35 - hij/hem - Morana - NL - 1.2
    Jesse Hale - 35- hij/hem - Sciel - ENG - 1.4

REGELS

• De voertaal tegen Nederlandse karakters is Nederlands. Voor de rest ben je vrij om Nederlands of Engels te schrijven.
    • Aangezien de kolonie relatief groot is, is het inzetten van NPC's om een deel van je verhaal voort te zetten toegestaan. Hou het wel redelijk en hergebruik het liefst personages.
    • Er is een minimum van 100 woorden.
    • De hoofdregels van Qreaties gelden ook hier.
    • 16+ is toegestaan, gelieve wel boven je post vermelden.
    • Gebruik triggerwarnings.
    • Maximaal 2 personages per persoon.

[ bericht aangepast op 5 okt 2025 - 18:33 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Yes, me! Wanneer ik kan ga ik gelijk voor mijn post zitten ^^

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Ik moet nog even wachten op Belle, dan kan ik schrijven ☺️

Ik was gister aan Nakoma begonnen, maar het vlotte niet, dus ik ga een dezer dagen weer verder! Wel zit ik dit weekend bij m'n ouders, dus kan zijn dat ik pas schrijf eenmaal ik weer thuis ben.

Ik ook! Ben er nog niet aan toegekomen, maar wil sowieso voor mijn vakantie nog posten!

[ bericht aangepast op 11 april 2025 - 21:07 ]

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ik zal eens zien of ik alle gemiste vragen voor Juun kan beantwoorden

[ I will always love you ]

Ik ga voor de vragen ook nog eens kijken, maar eerst aan de schrijf met Cordelia! ^^

Helloooo!

Volgensmij ben ik iedereen nu langs geweest om even te peilen naar de relaties tussen Astrid en de chars! Als ik je heb gemist, pls reach out to me! Ik ben een beetje het overzicht kwijt van welke chars er nog steeds mee doen in het verhaal.

Ik zal vanavond of morgen even een lijstje maken van de relaties van Astrid en daarna zou ik kunnen schrijven met haar 😊
    Zou ze ergens heen kunnen/ bij kunnen?

[ bericht aangepast op 20 april 2025 - 12:12 ]

let the fears you have fall away

Zou het logisch zijn voor Astrid om achter de groep aan te komen omdat ze wel mee wil maar het vertrek heeft gemist? Dan kan ze zich aansluiten bij Viktor en Cordelia, of Juniper, Elliot, Jesse, Nakoma en Benjamin.

Zoya schreef:
    Zou het logisch zijn voor Astrid om achter de groep aan te komen omdat ze wel mee wil maar het vertrek heeft gemist? Dan kan ze zich aansluiten bij Viktor en Cordelia, of Juniper, Elliot, Jesse, Nakoma en Benjamin.

Hmmmm, ik denk dat het niet enorm in char zou zijn om erachter aan te gaan, maar ik zou best iets kunnen bedenken om dat wel zo te laten zijn hoor!

Wat is het plan nu eig? Blijven ze op pad? Keren ze nog een keer terug? Ben dat even kwijt hahaha

lustforlife schreef:
    (...)

Hmmmm, ik denk dat het niet enorm in char zou zijn om erachter aan te gaan, maar ik zou best iets kunnen bedenken om dat wel zo te laten zijn hoor!

Wat is het plan nu eig? Blijven ze op pad? Keren ze nog een keer terug? Ben dat even kwijt hahaha

Ze zijn net op pad, dus voorlopig komen ze denk ik niet terug! We kunnen ook gewoon Astrid erin schrijven alsof ze al die tijd bij de groep was. After all hebben we toch net een tijdssprong gemaakt, dus ze zou ook nu in een gesprek kunnen springen. Misschien dat ze wel meeliep maar in gedachten was verzonken dus daarom nog niet echt veel interactie heeft gehad en zich nu pas laat horen?

Zoya schreef:
    (...)

Ze zijn net op pad, dus voorlopig komen ze denk ik niet terug! We kunnen ook gewoon Astrid erin schrijven alsof ze al die tijd bij de groep was. After all hebben we toch net een tijdssprong gemaakt, dus ze zou ook nu in een gesprek kunnen springen. Misschien dat ze wel meeliep maar in gedachten was verzonken dus daarom nog niet echt veel interactie heeft gehad en zich nu pas laat horen?

Ohja dat zou ook kunnen ja! Oké, ik ga eventjes nadenken! Vind het ergens ook wel iets hebben om te doen dat ze idd gewoon het vertrek heeft gemist, maar er iets belangrijks is vergeten waardoor ze erachteraan is gestuurd!

lustforlife schreef:
    (...)

Ohja dat zou ook kunnen ja! Oké, ik ga eventjes nadenken! Vind het ergens ook wel iets hebben om te doen dat ze idd gewoon het vertrek heeft gemist, maar er iets belangrijks is vergeten waardoor ze erachteraan is gestuurd!

Voel je vrij om te kiezen wast het beste bij jou en Astrid past! En als je toch merkt dat deze opties niet werken, hit me up. We'll think of something <3

Zoya schreef:
    (...)

Voel je vrij om te kiezen wast het beste bij jou en Astrid past! En als je toch merkt dat deze opties niet werken, hit me up. We'll think of something <3

komt goed!!! 🤍🤍🤍

Nu er twee groepen zijn die andere kanten op gaan. Is het een idee dat iedereen bovenaan de tijd / dag neerzet van hun post? Zo weet iedereen de specifieke dagfase(n) waar het om gaat en, mocht het nodig zijn, er in verwerken.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Yamato schreef:
    Nu er twee groepen zijn die andere kanten op gaan. Is het een idee dat iedereen bovenaan de tijd / dag neerzet van hun post? Zo weet iedereen de specifieke dagfase(n) waar het om gaat en, mocht het nodig zijn, er in verwerken.

Jaa, dit lijkt mij ook wel handig. Zo heb je een beetje een idee rond welk periode van de dag we ongeveer een beetje zitten. Stel we lopen niet helemaal gelijk, is het op die manier ook makkelijk bij pakken ^^