• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Dramatic

Derks schreef:
    (...)

Nee what the fuck gebeurt er allemaal in Arnhem joh 😭😭😭

Eerst een meubelzaak + garage door een pyromaan die het leuk vond om een auto in de fik te steken en daarna een heel winkel/huizenblok in de binnenstad, maar weet niet of dat weer aangestoken is :c

Every villain is a hero in his own mind.

Ringwraith schreef:
    Twee nachten wakker gehouden door brandweersirenes, dat verzin je toch ook niet. >.>

Zag het net voorbij komen… heftig. Zullen mijn ouders ook wel wakker gelegen hebben. 😅
    Hopelijk hebben ze echt iedereen uit de woningen kunnen halen, want dat weten ze niet eens zeker..

Ich liebe dich 27.12.23

SweetTooth schreef:
    (...)

Zag het net voorbij komen… heftig. Zullen mijn ouders ook wel wakker gelegen hebben. 😅
    Hopelijk hebben ze echt iedereen uit de woningen kunnen halen, want dat weten ze niet eens zeker..

Nee idd, echt creepy. Kon het amper geloven toen ik vannacht weer urenlang sirenes hoorde. Ik vind het echt bizar hoe vaak hier brand is. Vorig jaar ook al een complete straat.

Ringwraith schreef:
    (...)
    Eerst een meubelzaak + garage door een pyromaan die het leuk vond om een auto in de fik te steken en daarna een heel winkel/huizenblok in de binnenstad, maar weet niet of dat weer aangestoken is :c

Ja, de gebeurtenissen heb ik wel meegekregen, super heftig. Vraag me vooral af wáárom er zoveel gebeurt nu in Arnhem 😢😢😢. Las gisteren op teletekst idd dat de brand vermoedelijk aangestoken is, ik hoop zo dat dit nu níét het geval is want ik vrees voor de mensheid als er nu idioten zijn die dit als hobby zien… pfff.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Pfoe wat een onnodige emoties. This the lack of meds? The lack of sleep? Idk man maar ben blij met weekend straks

Dramatic

Derks schreef:
    (...)

Hahahaha ik vrees dat 'ie dan nog meer herrie gaat maken.

Hij maakte altijd al wel wat herrie maar sinds de verhuizing is het echt absurd hoeveel herrie dat kreng maakt. En dat terwijl ik 'm per se mee wilde nemen omdat 'ie zuiniger is dan de koelkast die al aanwezig was 🫣

Fair xD Misschien kan het verplaatsen naar een plek toe die meer lijkt op waar hij eerst stond nog helpen dan?

--

Ze zouden tussen 10 en 11 bellen, maar ik had gezegd dat anytime bellen oké is voor mij. Dus weet niet of een mail sturen passend is of niet. Aaaah.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Okay de Fairyloot van deze maand is echt een ultieme guilty pleasure. Wie had gedacht dat ik zou genieten van een boek met zo'n intense roze aura :')

Mando -> Zoya

Uuugh, nog steeds geen wasmachine. We dachten, laten we een wasmachineabonnement nemen, dat is makkelijker en die bankrekening hebben we vast zo gefixt. How about no in dit overbureaucratische kutland.

One can't simply forget about Qreaties, toch gek hoe ik om de zoveel tijd toch weer terug keer naar de website om te kijken hoe het ermee is

If no one else will defend the world then I must

En.. het geen zin hebben in dit musicalstuk en mijn rol komt terug.. I hate this /: Hopelijk zijn de mensen zelf en de nummers genoeg om te blijven...
    Ik ga in elk geval straks dit goede nieuws delen met iemand waarmee ik meer vrienden aan het worden ben. Can't wait! En een aankomende collega heeft dezelfde redelijk unieke naam als een en binnekort twee van mijn nichtjes, funny xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Phlegethon schreef:
    (...)
    Fair xD Misschien kan het verplaatsen naar een plek toe die meer lijkt op waar hij eerst stond nog helpen dan?

Nja hij staat net als eerst in de keuken 🤣 maaaar er is hier nauwelijks overlast terwijl er in het oude huis continu overlast was. Dus de enige overlast is de koelkast nu 🫣 misschien dat ik me er daarom zo aan stoor…

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Startte wederom een zaak bij de Huurcommissie en ineens krijg ik een mail van de (oude) verhuurder met daarin links naar facturen uit 2022 en uit 2023.

Met daarbij "Er volgen nog 2 e-mails met facturen. De bedragen betalen we binnen 2 weken aan je uit."

EN DAN KAN HET INEENS WEL HÈ

Ringwraith schreef:
    (...)

Ik lees net bij De Gelderlander dat de politie er sterke aanwijzingen voor heeft dat de brand is aangestoken…

Hier de link naar het artikel (wel premium)

Godverdomme zeg, ik heb hier geen woorden voor. Wat de fuck is er mis met mensen…

Degene die hier tegenover een "boks"hal heeft geopend is continu, zo goed als dagelijks, bezig met het verhuizen van koelkasten waardoor de kleine straat hier elke keer versperd word door zijn pos wagens. Omdat, hij moet die koelkasten elke keer in en uit laden. Why the fuck heb je zovéél fucking koelkasten nodig??? You doing something illegal or what. No way dat je zoveel nodig hebt voor een bokshal. FFS asociale pos.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Derks schreef:
    (...)

Ik lees net bij De Gelderlander dat de politie er sterke aanwijzingen voor heeft dat de brand is aangestoken…

Hier de link naar het artikel (wel premium)

Godverdomme zeg, ik heb hier geen woorden voor. Wat de fuck is er mis met mensen…

Ik hoorde het ja, zo bizar. Ik hou mijn hart vast voor vannacht.