• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Dramatic

LordJohn schreef:
    Me weer helemaal uit elkaar gehuild bij Les Mis. No regrets, ik wil nog 9782 keer gaan.

Like I was saying before the topic closed
    Ik ga morgen en AAAAHHHH HYPED

Dramatic

Het moment dat je meer dan 12K aan woorden hebt geschreven voor 2 ORP posts, weet je. . . dat je echt van schrijven moet houden (zelfs al krijg je blokogen) of anders had je het niet gedaan. Of je bent gewoon gek in je hoofd, dat kan natuurlijk ook. 🐱

Don't walk. Run, you sheep, run.

En toen braken op 15.02.2025 om 21:55, toen je naar de wc wilde gaan, je vliezen en is je kleintje om 23:37 geboren 😍 I’m a mommy now 🥰

[ bericht aangepast op 16 feb 2025 - 7:03 ]

Ich liebe dich 27.12.23

SweetTooth schreef:
    En toen braken op 15.02.2025 om 21:55, toen je naar de wc wilde gaan, je vliezen en is je kleintje om 23:37 geboren 😍 I’m a mommy now 🥰

Aww gefeliciteerd! En jeetje wat bizar snel!!

Every villain is a hero in his own mind.

Ringwraith schreef:
    (...)
    Aww gefeliciteerd! En jeetje wat bizar snel!!

Enorm snel 😅🙈
    Dank je 🥰

Ich liebe dich 27.12.23

SweetTooth schreef:

omgg! gefeliciteeerd!!

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

SweetTooth schreef:

Gefeliciteerd!!! Geniet ervan 🥰

Life is a beautiful struggle

SweetTooth schreef:

AHHHHHHHHHHHHH I'M SO HAPPY FOR YOU !!! You'll be an amazing mommy. 👏🏻 ✨️

[ I will always love you ]

SweetTooth schreef:

Gefeliciteeeeerd! (flower)

Caution first, always.

SweetTooth schreef:

WAT LEUK! Gefeliciteerd (hoera)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

SweetTooth schreef:

Dit is de mooiste kant van terugkeren op Q. Tig jaar geleden stond het LJH vol met gemiep over tussenuren en zeurende ouders, en nu mogen we getuige zijn van een hele nieuwe generatie ouders 🥹 Ik vind het zó leuk dat je dit met ons deelt! Congratulations mommy, you will do amazing 🫶🏻

Mando -> Zoya

Heerlijk om in de tuin te kunnen zitten in de zon ^^

Do it scared, but do it anyway.

SweetTooth schreef:

Aahw, van harte gefeliciteerd!! (flower)

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Gratis parkeren?? In Amsterdam?!?!?

Heel suspicious but I don't think I'm gonna question it lol

Dramatic

En.. het voelt nog steeds helaas niet goed /:
    Dat ik dan in eht meeste van de scenes vandaag ook niet zat, helpt niet mee. Hoezo is dit geen teken? Maar ik zou het toch ook jammer vinden van radeloos en sommige ensemble dingen. I hate this..

ER is great distraction though!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire