• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Dramatic

Ik begrijp niet waarom mijn collega mij in mijn vrije tijd moet lastigvallen over gedoe op werk. Laat me gewoon met rust.. Nu heb ik stress in mijn vrije tijd..

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Meh. Ik voel soms de passie wel weer voor het in musicals spelen itself en er zijn fun momenten, absoluut. Maar ik voel me ook zooo niet op mijn plek in dit stuk. De rol, niet in sommige toffe nummers zitten, onzeker zijn over waar ik wel in zit als enige hoge stem, het verhaal zelf...
    De keuze is wel een ja, want ik voel dat het meer een ja is dan dat deze vriendschap een ja is, maar hoe ik de komende 7 weken hier nog mee ga dealen? Geen idee.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

En nu is de auto van mijn partner ook kapot, net als ik hem moest lenen. Wtf is er gaande met ons karma??

Mando -> Zoya

Na een chaotische en emotioneel zware ochtend, vol met gedoe van anderen, is het ontzettend fijn om de rest van de middag in alle rust alleen op kantoor door te brengen.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Mando schreef:
    En nu is de auto van mijn partner ook kapot, net als ik hem moest lenen. Wtf is er gaande met ons karma??

Jeetje er is wel een autovloek ofzo. Hopelijk werken ze snel allemaal weer!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Zweden is gek als ze niet KAJ sturen met bara bada bastu

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Zweden is gek als ze niet KAJ sturen met bara bada bastu

I fully agree with you. It would just be hilarious. Mn vriend en ik rooten voor hen morgen.

VI SKA BARA BADA BASTU BASTU!

[ bericht aangepast op 7 maart 2025 - 23:22 ]

Dat je je directe collega (60+, voor het eerst een relatie, zeer christelijk) het concept van een mental health day leert en hij je gisteren vervolgens een appje stuurt dat het goed is dat ik voor mezelf zorg i.v.m. de "mh day" 😂💕

Protect the people.

Krijg ik damed cbt-achtige advies.. ja, dat werkt dus niet altijd. En het meeste gaat al een stuk beter, maar dit laatste stukje is te ingewikkeld voor de standaard 10 sessies die je bij de meeste plekken hebt. Dus no thanks.
    En oeps. Per ongeluk op een story geklikt van iemand waarmee ik een open einde heb gehad van onze vriendschap door Corona. Hopelijk ziet ze dit niet..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Kobyla schreef:
    (...)

I fully agree with you. It would just be hilarious. Mn vriend en ik rooten voor hen morgen.

VI SKA BARA BADA BASTU BASTU!

HUNDRA GRADER NA JAAAAA

Tbh ik vind de potentiële inzendingen van Zweden tot nu toe wel beter dan het algemene niveau van inzendingen 🫣 m'n persoonlijke favoriet is Noorwegen met Kyle Alessandro, maar vind Estland met Tommy Cash ook wel geinig (vooral die stoïcijnse blik en dat wiebelige dansje)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

HUNDRA GRADER NA JAAAAA

Tbh ik vind de potentiële inzendingen van Zweden tot nu toe wel beter dan het algemene niveau van inzendingen 🫣 m'n persoonlijke favoriet is Noorwegen met Kyle Alessandro, maar vind Estland met Tommy Cash ook wel geinig (vooral die stoïcijnse blik en dat wiebelige dansje)

Dat belooft wat, want ik vond de meeste mello inzendingen maar meh dit jaar 🫣 Al zijn de meeste nummers die de finale bereikt hebben, wel oké.
    Verder zoek ik bewust niet de rest van de inzendingen op, zodat ik tijdens de eurovision uitzendingen verrast kan worden.

Kobyla schreef:
    (...)

Dat belooft wat, want ik vond de meeste mello inzendingen maar meh dit jaar 🫣 Al zijn de meeste nummers die de finale bereikt hebben, wel oké.
    Verder zoek ik bewust niet de rest van de inzendingen op, zodat ik tijdens de eurovision uitzendingen verrast kan worden.

Zo ben ik meestal ook ja, maar ik zit nu echt in een Eurovisie bubbel dus ik zie alles voorbij komen. De act van Kroatië is ook… wtf 🤣

Ik heb vaak dat ik een nummer een paar keer moet horen voor ik 'm leuk vind of kan waarderen. Dus misschien wordt dat nu mijn tactiek deze editie 🤣

Grrrrrrrr, waarom zijn mannen altijd zo strontvervelend en strontirritant. Soms denk ik dat ik die kinderen beter zelf op kan voeden #zeergroteirritatie (A)

Ik vind tot nu toe alle acts van de Melodifestivalen wel heel erg leuk…

Derks schreef:
    Ik vind tot nu toe alle acts van de Melodifestivalen wel heel erg leuk…

Ik heb meningen over bepaalde nummers 😂 Veel oké middle of the road naar mijn mening. En een duidelijke top 4, haha.