• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Dramatic

Laleah schreef:
    (...)

Hahahaha nahh ik kan niet toppen aan de Prinses Mononoke

Hah! Dat vind ik een goeie. Basically zou je dan bepaalde scenes alleen moeten schrijven op bepaalde momenten in je cyclus hahaha dan worden ze pas echt fire!

**is honoured someone recognises San**

Dramatic

Pff, Kan ik niet gewoon wel opdrachten maken.. Nu MOET ik de komende 3 opdrachten compleet inleveren zonder errors of plagiaat flags (waar ik me altijd zorgen over maak) om nog te kunnen slagen.. Volgens mij is dit zelfsabotage, I hate this...

Oh, en leuk dat deze vriend nu weer zo afk is na het weekend... Deze vriendschap, echt...

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Oke zo sloom als mn laptop nu doet, is zelfs voor mij agressie-opwekkend

Deze week maar even langs coolblue 🥲

Protect the people.

Afgewezen.. Denkt dat ik te zacht ben voor die afdeling. Verder geen feedback over mijn sollicitatie, was een prettig gesprek en hij ziet ook zeker ambitie en potentie in mij om door te groeien binnen het bedrijf. Maar wat kan ik slecht tegen afwijzing, gelijk weer lopen janken. Zou echt willen dat ik dat gewoon uit kon zetten. WAAROM BEN IK ZO

Life is a beautiful struggle

let me sleep

[ I will always love you ]

Blijkbaar had ik m'n meetingstijd verkeerd genoteerd toen ik aan het switchen was van tijdzones, dus nu moet ik een uur langer wachten... (gelukkig niet andersom, maar met dat ik al wel opkijk tegen deze meeting is een uur langer wachten niet heel chill)

Do it scared, but do it anyway.

Het verschil tussen een opgefokt zenuwstelsel en een rustig zenuwstelsel is het verschil tussen niks positiefs meer zien en juist vertrouwen hebben in de toekomst...

[ bericht aangepast op 12 maart 2025 - 16:06 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik zat echt afgelopen weekend nog te denken dat ik het toch wel jammer vond dat ik mijn Hongerspelen-boeken heb verkocht en nu krijg ik net een mailtje dat ik niet alleen het nieuwe boek krijgt om te recenseren maar ook alle voorgaande delen als luxe editie. (blush) They know how to make a girl happy. :3

Every villain is a hero in his own mind.

Ringwraith schreef:
    Ik zat echt afgelopen weekend nog te denken dat ik het toch wel jammer vond dat ik mijn Hongerspelen-boeken heb verkocht en nu krijg ik net een mailtje dat ik niet alleen het nieuwe boek krijgt om te recenseren maar ook alle voorgaande delen als luxe editie. (blush) They know how to make a girl happy. :3

No waaaaaay mag je die houden? You're living the life Natas :Y)

Mando -> Zoya

Mando schreef:
    (...)

No waaaaaay mag je die houden? You're living the life Natas :Y)

Jaaa. Ik las de mail wel drie keer overnieuw maar het stond er echt XD

Every villain is a hero in his own mind.

Ringwraith schreef:

Wat ziek! Heel tof!

hodie mecum eris in paradiso

Your final hours. This shit never gets easier, does it? (cat)

Mando -> Zoya

Dussss, dit is echt het niveau? Like, dit is toch gewoon een grap? Dat is het niveau wat ik verwacht op de speelplaats van het lager.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Ik mis mijn me-time nu toch echt. Vandaag amper kunnen hebben en geen tijd meer gehad voor een spel dat ik nog wilde spelen. En soms gaat zijn teasing nog steeds te ver of te lang door..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire