• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Dramatic

Okeeeeee, heeel chill. 23 tot 25 mei naar Disneyland Parijs en dan 26 gelijk door naar Londen tot de 28e.

Life is a beautiful struggle

Ik ben echt niet per se een aanhanger van het koningshuis (ook niet per se een tegenstander), maar ik vind het zó leuk dat hij zo onwijs enthousiast is als het gaat over sport. Hoe hij in het publiek zit en juicht en zo, love it

Protect the people.

This post is giving me an overload. More than 5K and still not done. Let it end lol.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Na al een paar jaar het probleem te hebben dat mijn kaak enorm hard knapt bij o.a. gapen omdat hij dan scheef schiet, lijkt hij sinds gisteren echt compleet scheef te zitten want het doet constant pijn, bij elke beweging die ik maak. Nou denk ik altijd wel heel snel dat ik 'iets heb', maar dit maakt me toch echt wel even heel bang hoor.

I've looked worse, believe me.

Aahhhh ik hoor net dat het huis al leeg is en dat het misschien eerder wordt dan 1 mei. (hoera)

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Niet ik die al 2 x mijn mobiel compleet oplaad per ongeluk. Ja, zo gaat de batterij niet super lang mee..
    Nu nog even echt wat gaan doen voor school en boodschappen voor ik wegga, in plaats van uitstellen xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Iedere keer als ik terugkeer naar mijn oude scoutinggroep, voel ik dat de mensen daar zelfs (bijna) zeven jaar na jouw dood nog zo veel liefde voor jou hebben. Nu jij er niet meer bent projecteren ze die liefde op mij. Het is een eer dat ze jou zien als ze naar mij kijken, pap.

Even after death you take care of me.

[ bericht aangepast op 10 maart 2025 - 13:07 ]

Mando -> Zoya

Radinov schreef:
    This post is giving me an overload. More than 5K and still not done. Let it end lol.

OK, it was 8K, but at least I'm done.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Soms is schrijven net als de week voor je menstruatie: Je stuit op een plothole – alles voelt dramatisch fout en frustrerend, en hoe hard je ook nadenkt, je vindt geen antwoorden hoe je ooit weer van dit gevoel af komt. Totdat het ineens klikt. Het antwoord was belachelijk simpel, en je vraagt je af waarom je zo hebt lopen stressen..

Herkenbaar?
    "Oh, ik was niet dramatisch... ik moest gewoon ongesteld worden."

I know, rare vergelijking, maar it's the same dumb feeling van het achteraf beseffen dat het probleem nooit zo groot was lol

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Wat een fucking nachtmerrie is dit. Kutproject.

Caution first, always.

Laleah schreef:
    Soms is schrijven net als de week voor je menstruatie: Je stuit op een plothole – alles voelt dramatisch fout en frustrerend, en hoe hard je ook nadenkt, je vindt geen antwoorden hoe je ooit weer van dit gevoel af komt. Totdat het ineens klikt. Het antwoord was belachelijk simpel, en je vraagt je af waarom je zo hebt lopen stressen..

Herkenbaar?

I know, rare vergelijking, maar it's the same dumb feeling van het achteraf beseffen dat het probleem nooit zo groot was lol

I feel this hahahahahahah, laat staan het moment waarop je én tegen een plothole aanloopt én ongesteld moet worden. Dan is het schelden en smijten en overwegen het hele project uit het raam te keilen omdat het je toch niet lukt.

Totdat je denkt, oh... wacht eens even, wat nou als ik... ohh.

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    I feel this hahahahahahah, laat staan het moment waarop je én tegen een plothole aanloopt én ongesteld moet worden. Dan is het schelden en smijten en overwegen het hele project uit het raam te keilen omdat het je toch niet lukt.

Totdat je denkt, oh... wacht eens even, wat nou als ik... ohh.

HAHAHA I was hoping SOMEONE would get it XD glad you did! Could've been super awkward otherwise

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Laleah schreef:
    (...)

HAHAHA I was hoping SOMEONE would get it XD glad you did! Could've been super awkward otherwise

Hahahahahah I gotcha I gotcha

Dramatic

Laleah schreef:

Herkenbaar?

Dit is zo herkenbaar :') Als je goed kijkt kan je ook precies zien aan mijn karakters' reacties in welke fase van mijn cyclus ik ben HAHA. Schrijven is zo subjectief, natuurlijk is het afhankelijk van je stemming.

Jullie profielfoto's hebben trouwens heel erg dezelfde energie, dus voor een seconde dacht ik... waarom reageert ze op haar eigen bericht?? lol

[ bericht aangepast op 11 maart 2025 - 18:55 ]

Mando -> Zoya

Mando schreef:
    (...)

Dit is zo herkenbaar :') Als je goed kijkt kan je ook precies zien aan mijn karakters' reacties in welke fase van mijn cyclus ik ben HAHA. Schrijven is zo subjectief, natuurlijk is het afhankelijk van je stemming.

Jullie profielfoto's hebben trouwens heel erg dezelfde energie, dus voor een seconde dacht ik... waarom reageert ze op haar eigen bericht?? lol

Hahahaha nahh ik kan niet toppen aan de Prinses Mononoke

Hah! Dat vind ik een goeie. Basically zou je dan bepaalde scenes alleen moeten schrijven op bepaalde momenten in je cyclus hahaha dan worden ze pas echt fire!