• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Dramatic

“Ik heb hier geen zin in.”
    Ja bedankt. Ik ook niet. Ik ben niet zo voor mijn plezier.

O mia lost elan. Tu isag elythe.

LordJohn schreef:
    Bijna unaniem verkozen, door zowel havo als vwo, tot "had ook een leerling kunnen zijn". 😎 Op naar het jaarboek
    En de reden waarom ik zeker geen leerling meer ben: ze hebben de toetjes bij mijn Albert Heijn verplaatst en dat vond ik stom

Protect the people.

LordJohn schreef:
    (...)En de reden waarom ik zeker geen leerling meer ben: ze hebben de toetjes bij mijn Albert Heijn verplaatst en dat vond ik stom

Bij mijn Albert Heijn hebben ze 'mijn' toetjes zelfs uit het assortiment gehaald. Dat vond ik ook héél stom.

I've looked worse, believe me.

Zo lief van mijn zusje dat ze aan me heeft gedacht hiermee. ❤️

[ I will always love you ]

Natuurlijk ben je op die ene vrije dag dat je kan uitslapen nog eerder wakker dan normaal...

Do it scared, but do it anyway.

Stuff your kindle day <3

Life is a beautiful struggle

Lotta cursing

It is not. fucking. fair. Ik ben door de hel gegaan voor deze operatie, maar omdat de chirurg besloot dat haar opinie belangrijker was dan de mijne zit ik nu nog steeds met mijn grootste klachten. Fuck dit en fuck haar en fuck de fucking anticonceptiepil en fuck dit lichaam. (cat)

Mando -> Zoya

Nog een dagje genieten van heerlijk weer en de leuke mensen die ik hier ontmoet heb, ik ga ze echt missen :'c

Misschien had ik iets meer niet blauw moeten maken voor morgen.. maar de kleur zelf is in elk geval wel mooier en mijn haar heeft geen dode punten meer. (Het is niet alsof ze niet al deels het blauwe hebben gezien, maar het was wel altijd met meer uitgroei geweest en een staart in.)
    Hopelijk gaat verder alles gewoon goed morgen, en blijft het een ja!

Edit: ugh. Als deze mensen niet te vroeg waren geweest zou mijn haar nu al uitgespoeld kunnen worden. Annoying.

[ bericht aangepast op 28 feb 2025 - 17:09 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Ga ik maandag illegaal op werk zijn? Maybe. Ik ga gewoon. En als er iets gebeurt heb ik wel m'n eigen aansprakelijkheidsverzekering 🤙🏽

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Dat ik het echt fijn vind dat ik (mede) dankzij schrijven heb geleerd om me diplomatiek uit te drukken en daardoor impliciet dingen kan overbrengen als: ik dacht het niet, prutser. Of: you suck.

Omnia mutantur, nihil interit

Het is al een tijdje terug dat ik zo'n enorm slechte week heb gehad als we het over slapen hebben :c

En nu is het de kunst om niet in paniek te raken want dan wordt het alleen maar erger.

Hopelijk is het vanwege de overgang van vakantiewerk naar een werkweek..

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Saying goodbye is difficult after actually making friends and feeling like you belong to a new place :'c

Joh, erg aardig dat je zegt dat je denkt dat ik makkelijk iemand ga vinden zonder mijn deels blauwe haar enzo. Sure, ik pas het nu ook al deels aan voor werk (en twijfel of ik dit niet meer had moeten doen), maar ik wil dat qua relatie iemand me leuk vind om wie ik ben. En ik ben toch al altijd een outsider geweest, dus dat zal ik vast ook wel blijven. Wat me ook mij maakt.
    Vorig weekend viel mee, maar dit laat de kant waar ik niet oké meer mee ben meer zien. Net als het uiteindelijk toch niet samen willen gamens steeds.

Mama vind mijn haar er in elk geval goed uitzien voor morgen en volwassener ogen, dus dat is fijn!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Waarom zet ik nog wekkers op en reasonable tijd, ik ben toch wel vroeg wakker....