• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Dramatic

Heer-lijke rijles gehad ❤️

Protect the people.

Fucking tyfus belastingaangifte.

Ik wacht met versturen tot 30 april en geen dag eerder, want ik moet blijkbaar voor het derde jaar op rij €338,- terugbetalen (en dat is exclusief belastingrente…).

Dat is fucking 27% van mijn maandinkomen wat ik in één keer op moet hoesten.

Factuur van m'n eigen risico komt er ook nog aan (a la €385,-) en verder moet ik €303,nog wat aan gemeentelijke heffingen betalen. De factuur voor waterschapsbelasting heb ik nog niet ontvangen maar dat zal ook wel weer zo'n €180,- zijn.

En nee, ik heb dus géén recht op kwijtschelding van de gemeentelijke heffingen en/of waterschapsbelasting. En momenteel heb ik door gedoe met m'n adres ook geen recht op huurtoeslag (huur is ook 70% van mijn maandinkomen, en dan komt er nog gas, water en elektra bij).

Word hier zo moedeloos van, echt, oprecht, niet bestaan zou zoveel beter zijn. Buffer is op, als er dingen kapot zouden gaan zou ik dat al niet kunnen betalen, wat een fucking stress. Het leven is niet leuk.

En dan oppert de gemeente een budgetcoach 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡

Ik heb geen coach nodig, ik weet precies wat er binnen komt en wat ik uitgeef. Ik kan er niks aan doen dat ik particulier moet huren en daardoor meer kwijt ben dan iemand die via de woningbouwvereniging huurt, da's nu eenmaal een gevolg van de huizencrisis en m'n verhuurder vraagt al een heel schappelijke prijs.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Gewoon fuck alles, tyfuszooi

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Help. I am overthinking everything. /:
    Ik had bijvoorbeeld niet alles perfect in orde (bril minder goed mainly) door stress bij de parkeergarage en deed niet alles even smooth. En guess waar ik aan moet denken nu... Al zei iemand wel tot september en dat het leuk was.

Hoe dan ook, deze backstage meeloopdag bij een balletvoorstelling ervaring was een geweldige. Wat er hierna ook komt. En ze zouden niet zeggen tot september etc als ze niets in me zien, right?

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Aaaah! Ik ga een nieuwe dnd campaign runnen en de spelers zijn zo heerlijk involved en enthousiast. Het is er wel eentje buiten mijn comfortzone maar wel een idee wat ik al heel lang een keertje wilde doen ^^

Do it scared, but do it anyway.

Dinsdag sollicitatiegesprek, moet mij voorbereiden maar ik vind dat zo lastig omdat ik niet weet wat voor vragen ze kunnen stellen.. oh boy

Life is a beautiful struggle

Ik moet zoveel doen en invullen dat ik niet eens weet waar te beginnen en UGH ondertussen blijft m'n huis een tyfusbende

MY CAR IS ALIVE?!?? 🥺

Mando -> Zoya

Eindelijk begonnen met Ted Lasso en omfg wat een geweldige serie

Protect the people.

(fish)

[ I will always love you ]

😺

Don't walk. Run, you sheep, run.

Heb mijn keel in kasjmier gewikkeld en eet meer Strepsils dan normaal... eten, maar ik voel me alsnog beroerd.

Omnia mutantur, nihil interit

Pfff wat een bullshit, Mediamarkt

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Aaaagh, ik krijg alleen maar stress van solliciteren. Gezien ik toch nooit wat positiefs terughoor, lol.

Het is weer begonnen... collega's moeten in de pauze bijkletsen over Boer zoekt vrouw :')

Protect the people.