• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Dramatic

Jävla u-land fortforande....

Het overkomt me toch wel iets te vaak dat willekeurige, vreemde mensen aan me vragen of het wel goed met me gaat. Do I really look that miserable? (cat)

Doet me ook weer denken aan die lerares op de middelbare school die me destijds eens vroeg, en ik quote letterlijk: "Ben jij wel gelukkig of is dat gewoon jouw hoofd?" :')

I've looked worse, believe me.

Bwahahahaha mijn oude huurstudio staat op Funda en ik moet daar zo om lachen. Bizar veel geld die ze voor 22m² vragen, en dan hebben ze nu ineens wél een extra raam erin gezet.

Ik hoop met heel mijn hart dat niemand zo gek is om het te kopen…

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Mijn enige carnaval uitje en wat een chaos already.. het is dat dit voor Willemijn is.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Lupinus schreef:
    Het overkomt me toch wel iets te vaak dat willekeurige, vreemde mensen aan me vragen of het wel goed met me gaat. Do I really look that miserable? (cat)

Doet me ook weer denken aan die lerares op de middelbare school die me destijds eens vroeg, en ik quote letterlijk: "Ben jij wel gelukkig of is dat gewoon jouw hoofd?" :')

What. The. Fuck?! Rude.

[ I will always love you ]

Werkdag van 14 uur is vermoeiend as fuck

Protect the people.

Dat is een smerig trucje om mij al het werk te laten doen, maar ik zeg geen ja meer. c:

Yay wakker worden van de wekker van m'n huisgenoot...

Do it scared, but do it anyway.

Nou ik heb vanochtend een artikel gelezen over post covid patiënten die maar niet herstellen en mijn vertrouwen in mijn eigen herstel is weer even lekker gedaald tot nul 🫠

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

i have opinions lol

//
    i have so many opinions and it's a bit sad

//
    deze hele les voelt tbh gwn stom omdat ik gewoon niet langer stil wil staan bij dat boek, maar het is de verplichte kost en we zijn lang aan het nabespreken. i cry.

[ bericht aangepast op 27 feb 2025 - 12:56 ]

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Fuck. Fuck. Fuck.

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Wulp. Wordt een duur dagje parkeren omdat ik me ben vergeten aan te melden.. en ik heb al vrij weinig geld op het moment, great.
    Verder is geluid wel duidelijk mijn ding. En nog even kjjkennof ik voor 20 minuten vanavond nog Op pad wil of het oversla. (Waar ik me dan schuldig over ga voelen.)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Bijna unaniem verkozen, door zowel havo als vwo, tot "had ook een leerling kunnen zijn". 😎 Op naar het jaarboek

Protect the people.

Hoe cool is dit cadeau?!

Omnia mutantur, nihil interit

Waarom kan ze geen geduld hebben? Of respect?

[ I will always love you ]