• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Dramatic

Good lord dat kind van hiernaast blijft maar gillen en janken en ik heb al zo'n koppijn ><

Every villain is a hero in his own mind.

Nou mijn concentratie voor werk is zó niet aanwezig vandaag?!? Ik schrijf m'n uren maar gewoon op dit ene project en hoop dat er geen vragen over komen lol

Dramatic

Onverwerkte emoties slaan zich op in je lichaam en creëeren stress. Heel fijn als je je vroeger overal voor schaamde en dus een hele kant van jezelf onderdrukte :')

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

waarom is het dat als je limonade maakt zonder na te denken dat de helft van de siroop op de bodem blijft, maar dat als je weet dat je teveel siroop hebt dus je juist dat wat "te waterige" stukje nodig hebt om alvast op de drinken en om de rest daarna perfect aan te lengen met meer water in de ruimte die je net gecreëerd hebt -- dat juist dán alles perfect mengt en je eindigt met te zoete limonade. pff. echt wereldproblemen dit hoor

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

ProngsPotter schreef:
    waarom is het dat als je limonade maakt zonder na te denken dat de helft van de siroop op de bodem blijft, maar dat als je weet dat je teveel siroop hebt dus je juist dat wat "te waterige" stukje nodig hebt om alvast op de drinken en om de rest daarna perfect aan te lengen met meer water in de ruimte die je net gecreëerd hebt -- dat juist dán alles perfect mengt en je eindigt met te zoete limonade. pff. echt wereldproblemen dit hoor

Limonadesiroop is net als printers. Doet waar het zelf zin in heeft.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Wat fijn. Koorts.

Omnia mutantur, nihil interit

Bwahaha the boyfriend is cooking dinner with his Iron Man helmet on. I got one of the weird ones but he's a green flag <3

[ bericht aangepast op 3 maart 2025 - 19:27 ]

Mando -> Zoya

mi amore
    mi amore
    espresso macchiato macchiato macchiato por favore

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Omfg, I fucking love you. I couldn't stand you in the beginning, but you really said what I was thinking out loud. Damn, that takes guts.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Net maar weer alle gegevens gedownload en 2x bezwaar ingediend voor de kwijtschelding die ik niet krijg maar wtf 303 gemeentebelasting en 139 waterschapsbelasting van welk fucking geld moet ik dat betalen?

Het is fettisdagen, ik heb geen semla. Ik ben sad.

Aah, ik had zaterdag zo veel dingen anders kunnen doen en mogelijk beter kunnen regelen zaterdag. I hate this / :
    En ik ben bang dat de enthousiasme en tot september dat ze zeiden een front is, en ze eigenlijk iets anders van me vinden. Al zouden ze dit dan nu al hebben laten weten, right?
    Edit: open net mijn schoolmail, en *Show Yourself/Into The Unknown AAH*. Want de feedback is somehow positief!

[ bericht aangepast op 4 maart 2025 - 15:45 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Ja hallo zondag Dieuwertje Blok en nu de man van Dolly Parton???

Protect the people.

ACT is echt een gouden therapie. Echt goúd.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Fucking vermoeid man.

Zondag lag ik om 18:00 uur al in bed.
    Die nacht meermaals badend in het zweet wakker geworden met nachtmerries.
    Maandag gewerkt, ging op zich ok.
    Vandaag met knallende koppijn wakker geworden, mezelf er tegen 11:30 uur toch maar, extreem dorstig, uit gesleept. Wasje aangezet, thee gezet, uur geslapen, wat gegeten en gelezen, uur geslapen, op m'n laptop geprobeerd te werken, alles toch maar weer uitgezet en een uurtje geslapen. Kleding voor morgen klaar gelegd, lunch gesmeerd, waterfles gevuld en tas ingepakt…

Het nieuwe huis is zoveel fijner maar ik ben hier ook zoveel vermoeider. Wat dat betreft was leven op 3 uur slaap in het oude huis toch beter voor mijn dagelijks functioneren (al was dat absoluut ook niet houdbaar)