• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Dramatic

Renna schreef:
    TAKE. THE. BAIT.

Hij stribbelt tegen .-.

Poging tot het kidnappen van m'n broertje voor z'n vrijgezellenfeest lol

Dramatic

Ik wil naar huis.

Life is a beautiful struggle

Sommige dagen zijn erger dan anderen met hoe erg ik je mis.

Don't walk. Run, you sheep, run.

zo nerveus dat ik er misselijk van ben

Omnia mutantur, nihil interit

Graveborn schreef:
    Sommige dagen zijn erger dan anderen met hoe erg ik je mis.

❤️❤️❤️

[ I will always love you ]

De cast van The Passion 2025 is bekend gemaakt en AAAAAAAHH, loooove it!!!!! Dorian Bindels EN Vajèn van den Bosch komen naar Terneuzen????? Fuck yes!

[ bericht aangepast op 26 feb 2025 - 8:24 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik ben nog steeds een paar seconden in de war als mensen mij feliciteren met mijn diploma. Het wil maar niet landen. Mijn lichaam blijft in die overlevingsstand hangen.

Kinda rude though, jarenlang gestudeerd en niet eens een goed gevoel nu ik klaar ben. Ik hoef niet eens trots te zijn, of enthousiast, maar een beetje opluchting? Just a li' bit? ;-;

[ bericht aangepast op 26 feb 2025 - 11:27 ]

Mando -> Zoya

Frodo schreef:
    I hate it here.

Still do.
    Nog 2 uurtjes afzien.

Even the smallest can change the course of the future

I am so bored.

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Mando schreef:
    Lieke's auto: *Is 12 weken lang kapot geweest, net weer een weekje terug en ja hoor, hetzelfde lampje gaat weer branden*
    Koen: Een gloeibougie lampje kan niks zijn, maar het kan ook weer hetzelfde probleem zijn. Als je nu gaat rijden weet je of de auto prima is of dat hij schroot is, maar de vraag is of je het wilt weten :')
    Lieke: Dus eigenlijks het . . (wait for it) . . SchrödSchroot-ingers auto HAHAHA *huilt*

I opened the box. Cat car is dead. Pray for my pisspoor ex-student / jobless bank account (cat)

Mando -> Zoya

Laatste leerlingbespreking zojuist gehad. Morgen alleen nog mijn laptop en sleutel inleveren en dan zit mijn tijd op deze school erop. Gelukkig mag ik een cursus waar ik vanuit de school dit jaar mee ben begonnen, afmaken (extra papiertje, ya know) en hopelijk lukt het me om voor de zomervakantie mijn laatste vakken voor de opleiding af te ronden en heb ik eindelijk mijn diploma binnen.

"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

Jezus, nieuw draadje in mn beugel, wat een pijn. Moest werken maar ben maar naar huis gegaan, had niet verwacht dat het zo pijnlijk zou zijn en geen idee hoe ik zo moet gaan eten. Slim ook want hele dag nog niks gegeten :')

Life is a beautiful struggle

Gewoon jezelf voorhouden dat het een handmade look heeft en dat het niet erg is als het wat scheef en crooked is met dat het zelfgemaakt is en het idee hetgeen is dat telt Ik ben helemaal niet perfectionistisch....

Do it scared, but do it anyway.

Nog maar 1 dagje werken en dan een lang weekend vol Monster Hunter Wilds 😭❤️

Caution first, always.

Rust in het lijf = rust in het hoofd

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain