• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Dramatic

Derks schreef:
    Lol, volgens mijn telefoon is het Q-forum Zweeds.

Klinkt logisch. Net een handleiding van de ikea.

[ I will always love you ]

Denk je iets af te hebben wat je al op een iets te korte timeline an het doen ben, kom je er natuurlijk achter dat je een for hebt gemaakt en de helft van vandaag moet overdoen, hier had ik geen tijd voor....

Do it scared, but do it anyway.

Ok, tickets geboekt naar Londen, ticket voor the Cursed Child en een hotel geboekt midden op Picadilly Circus. I can't wait aaaaaah

Life is a beautiful struggle

Ik heb "Scatman" in mijn hoofd 😂

[ bericht aangepast op 25 feb 2025 - 9:53 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

TAKE. THE. BAIT.

Dramatic

Zonet ook mijn cv en motivatiebrief verstuurd voor een andere functie. Enorm nerveus wel want ik ben zo slecht in mijzelf verkopen en ze hoeven maar 1 vraag te stellen die triggered en ik begin al te janken :') waaaarom ben ik zo

Life is a beautiful struggle

Leuk dat het de vorige keer nog allemaal oké was en ze bij de mondhyghieniste wel vooruitgang zien en zeiden dat ze niet meteen iets zagen, maar toch heb ik gaatjes.. als ik nou minder chaos had gehad voor dit inplannen. /:

En ik mis oude telefoons.. die gewoon in je broekzak en in de drinkhouders van auto's passen, en die koptelefoon connecties hebben.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Stiekem ga ik m'n hele minor-klas bekeren tot Qreaties. Wacht maar. Het plan vormt zich. XD

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik voel me zo'n irritante mentor. Ik blijf m'n collega's maar mailen over steeds weer een andere leerling looool

Protect the people.

ProngsPotter schreef:
    Stiekem ga ik m'n hele minor-klas bekeren tot Qreaties. Wacht maar. Het plan vormt zich. XD

You're a cute li'l puppetmaster.

Wat voor minor?

Mando -> Zoya

Mando schreef:
    (...)

You're a cute li'l puppetmaster.

Wat voor minor?

"Schrijf je eigen klassieker" :3 I mean, dit is dé doelgroep, bwhhahaha

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

ProngsPotter schreef:
    (...)

"Schrijf je eigen klassieker" :3 I mean, dit is dé doelgroep, bwhhahaha

Wat een leuke minooooor :Y) Ik hoop echt dat er ineens 20 nieuwe mensen op Q komen, dat zou epic zijn. Pls make this happen.

Mando -> Zoya

I hate it here.

Even the smallest can change the course of the future

ProngsPotter schreef:

Stiekem?

Hehehehe. Just do it. :Y)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Oh nee… die partytent van de karnaval staat recht voor de deur… vluchtplan bedenken. Ik wil hier niet zijn. Ik heb een new born en heb al 3 keer per nacht dat ik wakker moet worden. Hele nachten en dagen doorhalen omdat ik niet zou kunnen slapen door het gefeest zie ik niet zitten…

Ich liebe dich 27.12.23