• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 14:17 ]

Ich liebe dich 27.12.23

sPANNEND

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

AHHHHHHH PRECIES MET MIJN WAS?! WTF WHY - Iemand vertel me waarom mannen ZO zijn??? 🫠

[ I will always love you ]

Hagger schreef:
    AHHHHHHH PRECIES MET MIJN WAS?! WTF WHY - Iemand vertel me waarom mannen ZO zijn??? 🫠

Het is wel echt een mannending om het te doen hè. . . Alhoewel, Sseuregi deed het ook. Standaard.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Mijn god, wat een nachtmerrie is dit. 1 stap vooruit, 3 achteruit. Constant. Aaaaaaaaaah. (fish)

Caution first, always.

Graveborn schreef:
    (...)
    Het is wel echt een mannending om het te doen hè. . . Alhoewel, Sseuregi deed het ook. Standaard.

Zo gemakkelijk met iemand anders spullen omgaan, I can't take it.

Ik kan niet sims doen want dan raak ik in een hyperfocus en dan raak ik overprikkeld en aaaaarghh

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ugh. I hate being late voor de inloop. Al sta ik anders vaak toch maar awkward te wachten en komt het nu ook doordat ik niet met de auto kon gaan, en ov sucks. Naast dat effen kleding vinden stressvol was. Hopelijk kan ik nog naar de wc zo en komt alles goed.
    Edit: wel het laat zijn viel hartstikke mee, maar ik moest door de autopech wel voor het einde van de opnames weg to be sure. Dacht ik tenminste. Al had dat blijkbaar toch net niet gehoeven. Wat als de mensen (crew. Famous musical people) die me daar zagen daar wat van vinden en dit gaan onthouden over mij?

Also, ik besloot om te kijken of betaald mijn stagehand werk doen wat is voor me en mijn eerste dienst is bij mijn werk.. awkward..

[ bericht aangepast op 4 feb 2025 - 22:26 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Opkijken tegen een telefoon gesprek en dan juist een leuk gesprek hebben. Dat doet mijn belangst goed 😌

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ik mis je. Every time I think about you I get heartache.

[ bericht aangepast op 4 feb 2025 - 22:42 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Graveborn schreef:
    Ik mis je. Every time I think about you I get heartache.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Ik wil niet dramatisch klinken, maar de koffie is op en daarmee ook mijn motivatie om te werken.

Zo zo zo zo foooocking moe en geen zin in alle gesprekken vandaag 😭😭

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Allemachtig, ik heb zo'n hekel aan jou :") Kan mezelf niet gelukkig genoeg prijzen dat ik straks e i n d e l i j k niet meer met jou in één huis hoef te wonen. fokking asshole. ik kom letterlijk mijn kamer niet uit als ik denk het risico te lopen je tegen te komen op de gang

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

AAAAHHHH haat aan dingen in digitale 3D proberen te bewegen!! Ik weet dat de beweging moet kunnen, maar het programma wil gewoon niet luisteren.....

Do it scared, but do it anyway.

Ugh. Stroompanne :W

O mia lost elan. Tu isag elythe.