• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 14:17 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Aaaah, nu begint het wel heel echt te worden. Eergisteren de sleutels opgehaald van onze nieuwe woning, nu de kleine dingen inpakken voor het verhuisbedrijf morgen komt voor de rest.
    En gelukkig kon m'n vriend het tekenen van z'n contract vervroegen naar maandag, anders zitten we de eerste week zonder internet 🥲.

Did it.

Omnia mutantur, nihil interit

En nu plant werk ook een functioneringsgesprek in volgende week. Maakt me enkel nerveuzer over zaterdagavond daar komen aanzetten via het nieuwe werk..
    Anderzijds gaat het redelijk prima als ik duidelijk weet wat ik moet doen en niet aan mezelf twijfel, en lijkt de crew me wel te mogen.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Northing worse dan moeten en willen werken terwijl je je maar voor 20% kan concentreren door hoofdpijn die maar niet weggaat. (fish)

Caution first, always.

Ik ben hier volgend schooljaar hopelijk echt weg. Wat een fucking achterlijke zooi hier

Kom maar op met die vacatures

Protect the people.

[insert vloekwoorden]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Meen je dit nou????!!!!!

I've looked worse, believe me.

Zal ik langs de McDonalds gaan? Zou niet weten wat ik moet eten to be fair en opruimen in huis is niet te doen met een woonkamer die half zonder licht zit lmao

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

In love? What's that?

[ I will always love you ]

tired? :c

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Je gaat niet om half 9 in de avond nog met een klopboormachine aan de slag, vriend. 🤬
          Mijn kinderen (die slapen) en m'n hoofd 😫

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Werken aan verhaal? Nee -> Powerpoint maken om vakantie bestemmingen te pitchen? -> ✅

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Phlegethon schreef:
    En nu plant werk ook een functioneringsgesprek in volgende week. Maakt me enkel nerveuzer over zaterdagavond daar komen aanzetten via het nieuwe werk..
    Anderzijds gaat het redelijk prima als ik duidelijk weet wat ik moet doen en niet aan mezelf twijfel, en lijkt de crew me wel te mogen.

Nu wil ik zaterdagavond het liefst gewoon niet werken, want wtf was I thinking.., maar vragen of het nog veranderd kan worden is natuurlijk stom en not done.. Al wil ik me juist ook verder ontwikkelen in een nieuwe omgeving. I hate this..
    En dingen lijken nog redelijk positief te gaan voor mij. Ik vertrouw dit niet..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Well, ik moest tegen schenen stampen, wees dan niet verbaasd dat ik stalen tippen aandoe voor het effect. (cat)

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

VoIde schreef:
    Well, ik moest tegen schenen stampen, wees dan niet verbaasd dat ik stalen tippen aandoe voor het effect. (cat)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.