• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 14:17 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Sgaeyl schreef:
    Je gaat niet om half 9 in de avond nog met een klopboormachine aan de slag, vriend. 🤬
          Mijn kinderen (die slapen) en m'n hoofd 😫

Dat is ook lekker onbeschoft. Ik vind dat je tegen die tijd gewoon even moet kappen met die shit en rekening moet houden met anderen. 🖤

[ bericht aangepast op 5 feb 2025 - 22:34 ]

[ I will always love you ]

Sgaeyl schreef:
    Je gaat niet om half 9 in de avond nog met een klopboormachine aan de slag, vriend. 🤬

Omg en ik voelde me al schuldig dat ik om 17:30 twee kleine gaatjes voor een kastje bovenop m'n bureau boorde met de klopboor om 'm te testen 🤣 schrok me dood van de herrie die het maakte en besloot de rest van de week rond een uur of 13 te gaan doen, als iedereen toch op werk of lunchen is.

Damn. Om 20:30 nog even klopboren, dat is idd echt niet ok 😬

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Sgaeyl schreef:

Omg, waarom verbaasd me dat nog niet eens meer? Is er iemand voor langsgegaan? Er zijn altijd van die idioten die echt s'avonds laat nog bezig gaan, alsof er geen andere mensen wonen. . . Ook vaak gehad dat ze zelfs s' nachts nog bezig gingen, dus die voel ik. Ik leef met je mee. 😤

[ bericht aangepast op 6 feb 2025 - 2:48 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Well it's a but hard to not take it personally when so many people don't care to respond (cat)

Mando -> Zoya

Mental stability? Wat is dat?
    Gisteravond nog staan janken, omdat ik vergeten was nieuwe boter te halen en dus geen boter voor m'n brood had... Maar verder leven we nog Cx

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Sgaeyl schreef:

Wonen we in hetzelfde rijtje? :') Deze had ik gisteravond ook...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Misschien heb ik soort van een semi-oplossing die werkt. Heb nog 25 minuten om het uit te zoeken terwijl ik hier like 2 dagen voor had en ik die 2 dagen gewaste heb met stressen en schelden op het programma...

EDIT: Het is een beetje een beun omweg, maar het werkt?

[ bericht aangepast op 6 feb 2025 - 11:03 ]

Do it scared, but do it anyway.

Caverna schreef:
    (...)

Wonen we in hetzelfde rijtje? :') Deze had ik gisteravond ook...

Ben jij stiekem mn buurvrouw aan de andere kant? 👀
    Maar ugh, zo vervelend he!

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Graveborn schreef:
    (...)
    Omg, waarom verbaasd me dat nog niet eens meer? Is er iemand voor langsgegaan? Er zijn altijd van die idioten die echt s'avonds laat nog bezig gaan, alsof er geen andere mensen wonen. . . Ook vaak gehad dat ze zelfs s' nachts nog bezig gingen, dus die voel ik. Ik leef met je mee. 😤

Jaa, er is wat van gezegd! In ons rijtje huizen heeft iedereen kinderen dus niemand was echt blij, zeg maar. Vanmorgen kwam ie ook netjes excuses maken 😊

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Ragemode activated. Echt ik kan hier zo slecht tegen 😤

Waarom kunnen mensen elkaar niet gewoon in waarde laten. Zal ik nog een persoon tegen komen die zegt dat het egoïstisch is om kinderen te willen/krijgen, die krijgt echt met mij te maken.
    Laat de keuze lekker aan iemand zelf zijn en ga niet lopen roepen dat het egoïstisch is kinderen op de wereld te zetten. Nee, gewoon NEE. Ik heb er toch ook niets op tegen dat jij geen kinderen zou willen of wilt wachten tot het “verbetert”. Daar noem ik jou toch ook geen egoïst, omdat JIJ een ander zicht er op hebt? You do you. Sommige hebben de drang en sommige niet, so be it. Het is niet zo dat als je zo iets zegt het geen pijn doet of zo. Het klinkt misgunnend en k#t.

Ich liebe dich 27.12.23

Mijn klas.. deze muziek hoeft niet zo luid te staan. Het is al absoluut niet mijn muziek, maar ik kan hier slecht tegen anyway. Zeker in pms mode..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Ik kon gelukkig de hele middag bij een vriend in de woonkamer zitten en wat met hem praten, ik werd even helemaal gek van mijn slaapkamer en de uni en het gebrek aan leuke fysieke interacties

Do it scared, but do it anyway.

Ook al is er weinig zinnigs gebeurd, deze les met mijn mentorklas had ik echt even nodig 🫶🏻❤️

Protect the people.

Ik wil tekenen maar ik wil alleen mooie dingen tekenen en dat is een probleem

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Novalunosis schreef:
    Opkijken tegen een telefoon gesprek en dan juist een leuk gesprek hebben. Dat doet mijn belangst goed 😌

Even extra hieraan blijven denken want de mail die ik vandaag van een ouder binnen kreeg was niet okay.

Hoezo val je mij aan voor het lage cijfer van je kind? Dit was echt een leertoets, als hij weigert te leren dan is dat niet mijn schuld.

Ik wil met liefde meedenken en ondersteunen, maar niet op deze manier.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home