• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 14:17 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Caverna schreef:
    Nu weet ik hoe het is om iemand kwijt te raken.

Ik weet niet in welke manier van kwijt raken, maar veel sterkte (flower)

Ich liebe dich 27.12.23

Caverna schreef:
    Nu weet ik hoe het is om iemand kwijt te raken.

Heel veel sterkte en als je wilt praten, je weet me te vinden. 🖤

[ I will always love you ]

Lief ❤️ Mijn grootmoeder is overleden. Het ging al slechter met haar het laatste jaar en het is allemaal vredig gegaan, maar dat maakt het natuurlijk niet minder verdrietig. En ik heb het geluk gehad dat ik 28 jaar lang nog nooit zelf iemand aan de dood ben kwijtgeraakt - tot nu.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catmint schreef:
    (...)

Oooh, wat voor studie?

SPD (boekhouding/bedrijfsadministratie (: )

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Caverna schreef:
    Lief ❤️ Mijn grootmoeder is overleden. Het ging al slechter met haar het laatste jaar en het is allemaal vredig gegaan, maar dat maakt het natuurlijk niet minder verdrietig. En ik heb het geluk gehad dat ik 28 jaar lang nog nooit zelf iemand aan de dood ben kwijtgeraakt - tot nu.

Heel veel sterkte!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Caverna schreef:

Och jee dat is wel vervelend inderdaad. Hele dikke knuffel ❤️
    Denk maar zo: ze heeft nu haar verdiende rust. Dat geeft mij altijd een gerustgevend gevoel (flower)

Ich liebe dich 27.12.23

Ok. Sure. Dat kan er óók nog wel bij

Protect the people.

SweetTooth schreef:
    (...)

Och jee dat is wel vervelend inderdaad. Hele dikke knuffel ❤️
    Denk maar zo: ze heeft nu haar verdiende rust. Dat geeft mij altijd een gerustgevend gevoel (flower)

Jaa. Ik heb er ook vrede mee, omdat ze er zelf vrede mee had en het ook al een hele tijd niet goed ging. Maar tegelijk ben ik natuurlijk wel verdrietig dat ik haar nooit meer ga zien, of een knuffel kan geven. Alleen thuis zitten is nu even niet heel leuk :')

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ja, sorry classmates, maar met deze muziek aan ga ik niet alvast meehelpen voor de les begint. Ik ben nog steeds erg moe en niet 100 % optimaal.
    En ik Ken mijn RENT partij nog. That is fun! xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Caverna schreef:
    (...)

Jaa. Ik heb er ook vrede mee, omdat ze er zelf vrede mee had en het ook al een hele tijd niet goed ging. Maar tegelijk ben ik natuurlijk wel verdrietig dat ik haar nooit meer ga zien, of een knuffel kan geven. Alleen thuis zitten is nu even niet heel leuk :')

*hugs*

Ich liebe dich 27.12.23

Caverna schreef:

Heel veel sterkte en gecondoleerd 🤍🫂

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

ZOOOOOOOOOO fucking moe.

Tjop tjop vincie muziekje aan en dozen uitpakken, anders kun je morgen niet vanuit huis werken.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Caverna schreef:

Ach wat naar :( heel veel sterkte! 🫂

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

IK HEB HET HIER GODVERDOMME ECHT GEHAAAAAAAAAAAAAAAD

Keep pushing me and watch me cry in front of visitors I dare u

help

Caverna schreef:

Gecondoleerd en heel veel sterkte! ❤️

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home