• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 14:17 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Niet ik die vet excited was een beugel te krijgen en hem er nu alweer uit wil rukken. Wat een pijn en ellende.

Life is a beautiful struggle

Jerauhl schreef:
    Niet ik die vet excited was een beugel te krijgen en hem er nu alweer uit wil rukken. Wat een pijn en ellende.

Oof je hebt echt herinneringen unlocked. De eerste dagen na de ortho zijn echt hels (vooral helemaal in het begin) maar denk aan het resultaat!

[ bericht aangepast op 1 feb 2025 - 16:17 ]

Caution first, always.

Voor het eerst in tijden weer Sense & Sensibility kijken, en omfg <3

Protect the people.

Phlegethon schreef:
    Ja. Er is een verschil in voor jou naar mijn vader te gaan (die me zenuwachtig maakt) terwijl je dichterbij dan dat woont, en naar mijn vader toegaan omdat Mikayla vanavond in Frozen zit.
    Niet een wijze uitgave, maar nu weet ik tenminste zeker dat ik niet voor niets Frozen een zoveelste keer zien. En ik snap dat hij mijn Kamer niet chill vind, maar ik meet liever daar dan bij mijn vader..

Do feel bad about this.. maar ik spendeer tijd hier liever met de katten en zelf dan met hem. In elk geval als papa erbij is. Ik had dat alleen beter moeten communiceren.. en ik had misschien toch op 4e/5e rij moeten zitten of wat meer naar achteren voor de volgspots. Al kon ik ze toen ik met mama ging wel goed volgen in elk geval, en nu eindig ik mijn frozen visits in Nederland wel zoals ik ze ook startte hier.

Ik wil ook weer schrijven, hopelijk kan ik dat snel weer doen!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Volgend jaar gewoon weer vier dagen werken hoor... dan hoop ik weer wat energie te hebben in het weekend en 's avonds... en hopelijk op een school waar alles wat beter is geregeld :'D

Protect the people.

Jerauhl schreef:

Oja niemand vertelt je hoeveel pijn dat doet! Echt underrated hoe naar de eerste dagen na het plaatsen en na het bijstellen zijn. Sterkte 😘

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik krijg hier best wel wat stress van en hoop dus heel erg dat je het niet laat afweten, want ik ga dat gewoon écht niet doen.

I've looked worse, believe me.

Zo blij met m'n nieuwe telefoon 🥹

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Klote. Stemming. 😭

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Sgaeyl schreef:
    Zo blij met m'n nieuwe telefoon 🥹

Welke is het?

[ I will always love you ]

Hagger schreef:
    (...)
    Welke is het?

De Samsung Galaxy S25 Ultra!

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Sgaeyl schreef:
    (...)
    De Samsung Galaxy S25 Ultra!

Toe maar, die ziet er luxe uit 🖤

Nog maar 23 uur tot mijn deadline en ik kan niks inleveren terwijl ik het al dagen af heb 🙂🙂

Als ik deze docent aan de lijn krijg trek ik hem door de telefoon (blush)

Mando -> Zoya

Whittaker schreef:
    Nog maar 23 uur tot mijn deadline en ik kan niks inleveren terwijl ik het al dagen af heb 🙂🙂

Als ik deze docent aan de lijn krijg trek ik hem door de telefoon (blush)

Ik trek wel met je mee. Ben je klaar, verpest een docent het.

Het is alweer even geleden dat ik zo sad was dat iets voorbij is en ik het niet meer zo goed als nu kan herinneren. En dan heb ik vanavond nog iets staan via werk waar ik heen moet. pff.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire