• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 14:17 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Ughh deze hele week was er like 2x vijf minuten niemand thuis en juist dán komt UPS. En in plaats van de volgende dag nog een keertje aan te bieden, dumpen ze het maar gewoon meteen op een afhaalpunt 5 km verderop waar je niet makkelijk kan komen met de auto. :/

Every villain is a hero in his own mind.

Lijstje: EHBO bij Burn-Out; low-spoons meals is officially under construction and coming soon... stay posted (bat)

[ bericht aangepast op 31 jan 2025 - 23:51 ]

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

ProngsPotter schreef:
    Lijstje: EHBO bij Burn-Out; low-spoons meals is officially under construction and coming soon... stay posted (bat)

Can confirm, een lijstje hebben met easy/comfort meal ideas is heel chill met beslissen wat je wil eten, alleen al om het feit dat je bij elke entry alleen hoeft te bedenken of je daar zin in hebt ipv vanaf scratch uit je hoofd verschillende gerechten gaan bedenken ^^

Do it scared, but do it anyway.

Super, het weekend met een fikse nachtmerrie beginnen...

Omnia mutantur, nihil interit

nostalgie schreef:
    Super, het weekend met een fikse nachtmerrie beginnen...

Sir, you are pushing the people pleaser in a corner. Now I have to do passive agressive stalking & I don't like being a bitch, but I ain't paying 600 euro's extra college money just because you can't send me ONE fucking rubric (cat)

[ bericht aangepast op 1 feb 2025 - 11:03 ]

Mando -> Zoya

ProngsPotter schreef:
    (...)

🫂

OT: Ik ben er helemaal klaar voor om weer een deeltijdprinses te worden 👑

Omnia mutantur, nihil interit

ProngsPotter schreef:

Dames en heren, ik presenteer: 10 Easy, Low-Spoon meals - Eerste Hulp Bij Ongelooflijke Burn-Out :Y)

pls just let me sleep pls

[ I will always love you ]

Lekker de hele middag in de bioscoop voor de Deathly Hallows marathon (blush)

I've looked worse, believe me.

Ik ben deze hoofdpijn nu wel echt zo zat. Klaar mee.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Fuck Ryanair met hun "er is nog ruimte om jullie naast elkaar te plaatsen, maar we doen het lekker niet."

Ja. Er is een verschil in voor jou naar mijn vader te gaan (die me zenuwachtig maakt) terwijl je dichterbij dan dat woont, en naar mijn vader toegaan omdat Mikayla vanavond in Frozen zit.
    Niet een wijze uitgave, maar nu weet ik tenminste zeker dat ik niet voor niets Frozen een zoveelste keer zien. En ik snap dat hij mijn Kamer niet chill vind, maar ik meet liever daar dan bij mijn vader..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Whittaker schreef:
    Sir, you are pushing the people pleaser in a corner. Now I have to do passive agressive stalking & I don't like being a bitch, but I ain't paying 600 euro's extra college money just because you can't send me ONE fucking rubric (cat)

Gebeld, gemaild, Teams berichtjes en Whatsapp, en nergens reactie. Ik vind dit zó absurd. Ik heb hem drie keer reminders gestuurd in de afgelopen twee weken, en hij heeft vrijdagochtend mijn laatste reminder gelezen en keihard genegeerd.

Mijn petty kant wil hem een tikkie sturen voor het extra collegegeld als ik inderdaad nu mijn deadline door hem niet haal.

[ bericht aangepast op 1 feb 2025 - 14:31 ]

Mando -> Zoya

Can you give me good sleep tonight? Thank you, and come again.

[ bericht aangepast op 1 feb 2025 - 14:53 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.