• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 14:17 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Al m'n dnd info en lore van de afgelopen drie jaar dat zich in dezelfde wereld afspeelt bij elkaar verzamelen en in een uniforme stijl gooien is veel moeite, maar het gaat zo satisfying zijn als het straks allemaal klaar is ^^

Do it scared, but do it anyway.

lol, i went to take a nap and the nap took me x)

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Hoezo ben ik na 26 jaar pas voor het eerst na een spa gegaan, dat had ik veel eerder moeten doen 😍

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Misschien maar weer eens een kappersafspraak inplannen hmmm.

Waarom kost alles geld 🥹

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik moet 30 minuten door deze horrorkou fietsen

Omnia mutantur, nihil interit

Ugh de woorden komen er niet lekker uit, ik had er zoveel zin in om dit stuk te schrijven en nu voelt het helemaal verkeerd :')

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Waarom is het altijd zo dat als ik een nacht goed geslapen heb, ik die dag dan kapot ben… maar als ik alleen maar lig te draaien, ik veel energie heb? The foek

Ich liebe dich 27.12.23

SweetTooth schreef:
    Waarom is het altijd zo dat als ik een nacht goed geslapen heb, ik die dag dan kapot ben… maar als ik alleen maar lig te draaien, ik veel energie heb? The foek

Wil je uitleg? x)

Als je lichaam heel moe is, maakt het stresshormonen aan om de dag vol te houden. En dat onderdrukt dat "vermoeide" gevoel. Dus vermoed dat het daarmee te maken heeft 🙈

Caverna schreef:
    (...)

Wil je uitleg? x)

Als je lichaam heel moe is, maakt het stresshormonen aan om de dag vol te houden. En dat onderdrukt dat "vermoeide" gevoel. Dus vermoed dat het daarmee te maken heeft 🙈

Ja lekker dan 🙈
    Kan dus beter slecht slapen want dan voel ik mij dus minder belabberd 😂

Ich liebe dich 27.12.23

SweetTooth schreef:
    (...)

Ja lekker dan 🙈
    Kan dus beter slecht slapen want dan voel ik mij dus minder belabberd 😂

Haha nee absoluut niet, goed slapen is veel beter want dan krijg je niet extra stress ;P

Wat voor mij wel geldt trouwens is dat ik, als ik te lang blijf liggen, me ook veel slechter voel. Dan kan ik beter een kortere nacht hebben maar wel direct eruit dan lange nacht met kwalitatief slechte slaap

Nice dat ik nu zit te wachten op een meeting, maar niet gebeld wordt... Hopelijk ziet deze persoon mijn email die ik net gestuurd heb wel. En ik moet nog langs de garage, dus hoop dat hij snel belt..

Edit: AAH, zolang ik op de opleiding zelf verder nog wat meer ontwikkel (want ik doe echt nog soms dingen onhandig en te onzeker; en je hebt een bindend studieadvies en de feedback van de eerste ronde werkvloer leren, waar ik nog bang voor ben), heb ik deze werkplek. Supertof!
    Voelt erg surreal ook..

[ bericht aangepast op 3 feb 2025 - 14:29 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Caverna schreef:
    (...)

Haha nee absoluut niet, goed slapen is veel beter want dan krijg je niet extra stress ;P

Wat voor mij wel geldt trouwens is dat ik, als ik te lang blijf liggen, me ook veel slechter voel. Dan kan ik beter een kortere nacht hebben maar wel direct eruit dan lange nacht met kwalitatief slechte slaap

Haha ja goed, stress kan mijn lichaam inderdaad ook niet zo goed gebruiken op het moment. 🙈

Probleem is: als ik dus een slechte nacht heb, ben ik om 4:00 al klaar wakker. Ik zou niet weten wat ik dan kan doen hahahah.

Ich liebe dich 27.12.23

SweetTooth schreef:
    (...)

Haha ja goed, stress kan mijn lichaam inderdaad ook niet zo goed gebruiken op het moment. 🙈

Probleem is: als ik dus een slechte nacht heb, ben ik om 4:00 al klaar wakker. Ik zou niet weten wat ik dan kan doen hahahah.

Lang leve de hormonen die besloten hebben dat je alvast mag gaan wennen met gebroken nachten, haha. Succes met je laatste loodjes nog!

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Ook wel eens leuk om wel een goede en productieve dag te hebben (zou ik stiekem meer moeten doen in een werkdag, ja, maar ik ben tenminste stuff aan het doen en veel dagen gaat dat veel slechter dus we vieren de small wins!)

Do it scared, but do it anyway.

Sgaeyl schreef:
    (...)

Lang leve de hormonen die besloten hebben dat je alvast mag gaan wennen met gebroken nachten, haha. Succes met je laatste loodjes nog!

Zou dat het zijn? 🙈😂

Dank je 🥰

Ich liebe dich 27.12.23