• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 14:17 ]

Ich liebe dich 27.12.23

SweetTooth schreef:
    (...)

Zou dat het zijn? 🙈😂

Dank je 🥰

Ja, dat is het oprecht! In je laatste trimester is het heel voorkomende dat je lichaam (mede door hormonen, maar natuurlijk helpt die bolle buik op den duur ook niet meer mee) zelf al hiermee aan de gang gaat en je vooral in de laatste weken steeds vaker wakker wordt/bent snachts.^^

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Sgaeyl schreef:
    (...)

Ja, dat is het oprecht! In je laatste trimester is het heel voorkomende dat je lichaam (mede door hormonen, maar natuurlijk helpt die bolle buik op den duur ook niet meer mee) zelf al hiermee aan de gang gaat en je vooral in de laatste weken steeds vaker wakker wordt/bent snachts.^^

Ohh dat wist ik serieus niet 😅
    Dank je voor de info! Dus eigenlijk zou toegeven aan slaap overdag goed zijn als je het zo ziet?

Ich liebe dich 27.12.23

SweetTooth schreef:
    (...)

Ohh dat wist ik serieus niet 😅
    Dank je voor de info! Dus eigenlijk zou toegeven aan slaap overdag goed zijn als je het zo ziet?

Jaa, als je even een dutje kan of wil doen, gewoon doen! Alle rust nog even pakken die je pakken kan. ^^

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Sgaeyl schreef:
    (...)

Jaa, als je even een dutje kan of wil doen, gewoon doen! Alle rust nog even pakken die je pakken kan. ^^

Dan gaan we dat maar doen hahah ☺️

Ich liebe dich 27.12.23

Oh god, deze kleine fur babies zijn nou al ondeugend geworden. 😅

Don't walk. Run, you sheep, run.

On today's episode of Lo-wants-to-impulse-buy-stuff: ............sword yoga?

Dramatic

Ik denk wel oprecht dat we nu meer botsen omdat we beiden drukker zijn.. It's sad for the happy moments though /:
    Had ik zaterdag beter kunnen regelen, ja. En ik voel me er ook slecht over naar hem toe. Maar ik moet soms ook echt voor mezelf kiezen, en dat dat mismatcht met wat werkt voor hem is erg jammer...

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Waarom verkopen ze overal klopboren zonder desbetreffende boren, wat is dit voor onzin? Geldklopboorerij

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Aaaaaaaaah dit is niet leuk.

[ bericht aangepast op 4 feb 2025 - 9:55 ]

I've looked worse, believe me.

Gister ging zo lekker, waarom voelt vandaag dan als huilen, alleen maar omdat ik zo dadelijk een meeting heb? :'c

Do it scared, but do it anyway.

Graveborn schreef:
    Oh god, deze kleine fur babies zijn nou al ondeugend geworden. 😅

1 tel bij jullie binnen: "hm laten we iets uitvreten dat ze niet willen, jongens, to battle!!!" 😂

[ I will always love you ]

Waarom lukt het ineens wel om een nieuw verhaal soort van uit te werken, of i.i.g. bits en pieces te maken ervoor, maar m'n on-going ding afschrijven is een drama... WHYYYYY

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik kan er niet meer bij hebben

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Wanneer je voor het eerst in tijden weer in het lokaal van je collega zit die altijd de verwarming op standje sauna heeft staan... die arme leerlingen (en dit uur arme ik en arme V6) ;-;

Protect the people.

Toch funny hoe ik me makkelijker ziek meld op school dan voor werk. Al is het van de 3 x nu, los van de keer dat het echt meer dan een week was, sowieso ook een keer mentaal geweest. Dus opzich zou het erger kunnen zijn. (En vandaag is het een combi van dingen om heel eerlijk te zijn.) Toch ben ik bang voor hoe dit reflects op mij..
    Maar als andere plekken mijn werk vragen, is het 2 x in bijna twee jaar dat ik me ziekgemeld heb, dus dat is dan wel weer een betere statistiek.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire