• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 14:17 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Kan ik niet gewoon ff the good housewifey worden die hele dagen bakt, craft en schrijft en gewoon schoonmaakt, ipv 40 uur werken en de rest er maar naast moeten prutsen? Ik wil gewoon verhaaltjes plotten en dice maken ;-;

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Uitstelgedrag is gonna be the end of me AHHHH

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Ik kan geen IKEA schroefje meer zien na deze week 😤

someone out there feels better because you exist

Ben benieuwd hoe mijn tiramisu smaakt 🥰
    Met chocolademelk ipv koffie. Vanmiddag proberen.

Ich liebe dich 27.12.23

soep is echt de beste maaltijd als je ziek bent it's not even close (en al helemaal als je nog een grote overschot hebt en het dus enkel moet opwarmen)

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

I wannaaaa writeeeee. Misschien dan maar wat rollen gaan updaten.

[ I will always love you ]

Job offer maar het duurt twee uur om er te raken met OV (tenminste) en ik heb geen auto. Why oh why. This would have been great.

SoooOOOO CLOSEEE (cat) Alleen nog maar een STARR reflectie en dan is het een schietgebedje naar alle studenten-goden dat mijn bewijsmateriaal goed genoeg is om af te studeren.

Whittaker -> Mando

Ooit ben ik weer gezond

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Sigh. En ik heb honger. Dat speelt misschien mee…

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik blijf schrikken van elke mail en dat al drie weken. Niet heeel chill.

Every villain is a hero in his own mind.

Whittaker schreef:
    SoooOOOO CLOSEEE (cat) Alleen nog maar een STARR reflectie en dan is het een schietgebedje naar alle studenten-goden dat mijn bewijsmateriaal goed genoeg is om af te studeren.

rrrgggggg

Ik ben klaar (!), maar nu moet ik alleen nog wachten tot mijn assessor mijn rubric invult en stuurt. Zondag is mijn deadline en ik hoor maar niks van hem. Hij heeft mijn bericht met mijn vraag of het hem nog gaat lukken wel gelezen, maar niet gereageerd en nu is hij offline - vrijdag middag na vijf uur. Hij weet van mijn deadline en van mijn afhankelijkheid van hem.

Als hij dit niet op tijd aanlevert moet ik mijn End Assessment uitstellen van 13 feb NAAR EIND APRIL.

AAAAAA

[ bericht aangepast op 31 jan 2025 - 17:31 ]

Whittaker -> Mando

Zo geen zin in dat karnaval gezwets dit jaar. Het is precies in de periode dat die kleine geboren wordt of is en het wordt hier pal voor de deur gevierd. Weg gaan is ook geen optie. I need my rest 😭

Ich liebe dich 27.12.23

Helemaal gevloerd door de open dag 😴

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

ADHD is ADHD'ing and it's driving me mad

How far is far