• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 14:17 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Ik walg van dit soort mensen. Doen alsof je opkomt voor gelijke rechten en tegelijk een deel van een gemeenschap frontaal onder de bus gooien? Shame on you.

Update: Toch maar even het onrecht aangekaart. Heel benieuwd hoe men de geschiedenis gaat verdraaien om mijn reactie onderuit te halen.

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 21:29 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Frodo schreef:
    (...)

Naar onschuldig burgervlees? (wbw)

😂 😂 😂 Nee, het was spaghetti vandaag

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Frodo schreef:
    (...)

Naar onschuldig burgervlees? (wbw)

hahahaha

Every villain is a hero in his own mind.

Waarom altijd zo'n overdreven oplossing met elk klein pijntje? Ik heb je zoveel andere (betere) oplossingen en tips gegeven. . . Op dit punt als het erger word is het echt aan jezelf dan, gezien je het zo enkel erger maakt. 🙄

Don't walk. Run, you sheep, run.

Zo zo zo blij en opgelucht dat de nipt goed is.

Geslacht maakte ons oprecht niet uit, maar merk toch dat ik er even aan moet wennen. En vooral die naam. Voor het andere geslacht stond deze al zo goed als vast en voor dit geslacht hebben we eigenlijk nog niets. 😅

Maar zooo blij!

The soul needs autumn.

Ik heb een nieuw hoofdstuk aangemaakt, bestaande uit 3 deelhoofdstukken, over de comfortzone en hoe die heel vaak niet zo comfortabel is, en hoe je negatieve patronen kunt doorbreken in mijn Eerste Hulp Bij Chronische Stress-story. Ook de boekenlijst is aangevuld (:

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Dat ging.. nog redelijk voor iets waarbij ik de generale repetitive heb gemist. En het was best cool om te doen!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Hoe egoïstisch kun je zijn hè

Ik ben MOE.

Finally the flesh reflects the madness within.

Urgh, waarom voel ik me de laatste tijd zo opgeblazen? Net voor ik begon met fitnessen voelde ik me fitter dan nu. Ik haaaat dit.

Even the smallest can change the course of the future

meine gute, waarom heb ik zoveel gezeik met deze laptop? ik vind het echt niet leuk

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Oke de procrastination is sterk... In plaats van bezig stomme administratieve dingen uitzoeken, m'n dnd sessie van morgen voorbereiden en in plaats van ook dan daadwerkelijk m'n dnd sessie voorbereiden bezig met worldbuilding in de vorm van elven naming conventions van plaatsen en personen want dat gaat volgende sessie (of ooit for that matter) nog niet van belang zijn ^^"

Do it scared, but do it anyway.

Volgens mij heb ik verleerd om sociaal te zijn in groepen

Lol, gaat nu echt alles de schuld van DE&I zijn in Amerika?:'D

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Wanneer je te horen krijgt dat een badbevalling lastig zal worden, omdat als er complicaties zijn ze je niet uit het bad kunnen tillen ivm je gewicht is echt een grote domper. Ik wil zo graag een badbevalling en ik hoop echt dat ze toch wel ja zullen zeggen bij de andere kliniek 🥺

Ich liebe dich 27.12.23