• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 14:17 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Zo deze griep heeft me even goed getackeld, ik heb nog nooit zo'n rug en algemene lichaamspijn gehad. Weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten/liggen.

Jammer dat het niet even een week later pas kom toeslaan 🥹

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    Zo deze griep heeft me even goed getackeld, ik heb nog nooit zo'n rug en algemene lichaamspijn gehad. Weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten/liggen.

Heel veel beterschap! 🤍

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Novalunosis schreef:

Beterschap meid !!! Wat bij mij vaak helpt, is een warme kruik, paracetamol, en een kop thee met honing. Hopelijk ben je er snel weer vanaf.

[ I will always love you ]

Tbh ik denk er al maanden over na maar ik denk dat ik toch de ggz ga mailen om me uit te schrijven. Ik red me wel zelf. Wekelijks neergehaald worden omdat de psychotherapeut een andere visie op mij en mijn intenties heeft dan ikzelf brengt me geen ene kloot verder. Als alleen psychotherapie nog de mogelijkheid is dan hoeft het voor mij niet. Kan ik beter die tijd besteden aan 45 minuten knutselen of zoiets, word ik een stuk vrolijker van in plaats van een week lang terneergeslagen voelen, langzaam weer opkrabbelen richting de sessie en dan weer platgeslagen worden.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Tbh ik denk er al maanden over na maar ik denk dat ik toch de ggz ga mailen om me uit te schrijven. Ik red me wel zelf. Wekelijks neergehaald worden omdat de psychotherapeut een andere visie op mij en mijn intenties heeft dan ikzelf brengt me geen ene kloot verder. Als alleen psychotherapie nog de mogelijkheid is dan hoeft het voor mij niet. Kan ik beter die tijd besteden aan 45 minuten knutselen of zoiets, word ik een stuk vrolijker van in plaats van een week lang terneergeslagen voelen, langzaam weer opkrabbelen richting de sessie en dan weer platgeslagen worden.

Ik wil alleen even zeggen dat ik begrijp wat je bedoeld en dat ik dit een onwijs krachtige beslissing van je vindt. Zorg goed voor jezelf 🖤🙏🏻

[ I will always love you ]

Novalunosis schreef:

Herkenbaar, dat dacht ik ook toen ik ziek was vlak voor de vakantie en juist toen ik ziek was veel gepland had staan. Beterschap!

Derks schreef:

Knap besluit! Soms kan 45 minuten self care of creatief zijn inderdaad net zo goed helpen. Zeker als je nu niets positiefs uit je therapiesessies haalt en je geen match lijkt te hebben met je therapeut.

--

Oeps. Ben iets vergeten voor vanavond en weet niet of ze er moeilijk over gaan doen.. Misschien moet ik het toch nog op gaan halen bij mijn vader. goeie rijoefening straks. xD (Mijn vader zal ook denken dan..)

[ bericht aangepast op 9 feb 2025 - 16:23 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Derks schreef:

Pff dan heb jij ook geen geschikte psychotherapeut hoor... Dat kan niet de bedoeling zijn. Zie je maar weer hoe belangrijk het is om een klik te voelen met je therapeut.

Je kunt dat ook aangeven, dat je die klik niet voelt. Mocht je het nog willen proberen met een ander.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    (...)
    Pff dan heb jij ook geen geschikte psychotherapeut hoor... Dat kan niet de bedoeling zijn. Zie je maar weer hoe belangrijk het is om een klik te voelen met je therapeut.

Je kunt dat ook aangeven, dat je die klik niet voelt. Mocht je het nog willen proberen met een ander.

Precies wat ik wilde voorstellen. Je staat in je recht om een andere aan te vragen namelijk, zelfs als je geen klik voelt. Dat is juist belangrijk.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Novalunosis schreef:

Nee nee, dan ben je ziek in de vakantie!! Dat is ook niet leuk 😭 beterschap <3

Protect the people.

Iedereen bedankt voor de beterschap wensen ❤️

@Hagger misschien moet ik dan toch maar een keer kijken voor een kruik. De thee met honing en paracetamol daar leef ik momenteel al op haha.

@LordJohn Jaa klopt maar ik had toch niets gepland hahaha. Nu kan ik al mn planningen aanpassen en bij sommige klassen is er gewoon helemaal geen ruimte :') vaak altijd dat ziek zijn zoveel extra werk oplevert, mja niets aan te doen.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

steeds meer dingen staan op hun plek, maar het is nog steeds een teringzooi XD Mis ook nog wat dingen hier en daar die ik ondertussen wel gevonden zou moeten hebben. Maargoed. Komt wel weer...? Ben vooral eerg moe, overprikkeld en overwhelmed.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Zo. Mail verstuurd met het verzoek de behandeling stop te zetten, afspraken te cancellen en mijn dossier af te sluiten.

Ik ben kapot, wil slapen maar moet eigenlijk nog wat opruimen in huis zodat ik morgen naar werk kan zonder hindernissen 🫣

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik vind kapitalisme echt zo verschrikkelijk walgelijk.

Omnia mutantur, nihil interit

Dat.. ging sneller dan verwacht. Was gisteren later klaar. imposter syndroom is groot, al geloof ik wel dat ik er meer mee kan na nog een half jaartje school. Ik zie het effect nu al. En vannacht zei een collega van mijn bekend werk dat ik lekker bezig was.
    Weet nog niet of ik hier meer mee wil tot mijn ander werk in september, want mijn agenda is druk genoeg zonder dit werk en dan kan ik eerst nog groeien. Maar we zulllen zien of er feedback komt en wat ze vrijdag gaan zeggen bij het evaluatiegesprek op mijn ander werk. Blijft spannend!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Mijn weekend ging van ‘niks doen’ naar ‘alles doen’, en ineens is het maandag 🥲