Novalunosis schreef:
Zo deze griep heeft me even goed getackeld, ik heb nog nooit zo'n rug en algemene lichaamspijn gehad. Weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten/liggen.
Jammer dat het niet even een week later pas kom toeslaan 🥹
Herkenbaar, dat dacht ik ook toen ik ziek was vlak voor de vakantie en juist toen ik ziek was veel gepland had staan. Beterschap!
Derks schreef:
Tbh ik denk er al maanden over na maar ik denk dat ik toch de ggz ga mailen om me uit te schrijven. Ik red me wel zelf. Wekelijks neergehaald worden omdat de psychotherapeut een andere visie op mij en mijn intenties heeft dan ikzelf brengt me geen ene kloot verder. Als alleen psychotherapie nog de mogelijkheid is dan hoeft het voor mij niet. Kan ik beter die tijd besteden aan 45 minuten knutselen of zoiets, word ik een stuk vrolijker van in plaats van een week lang terneergeslagen voelen, langzaam weer opkrabbelen richting de sessie en dan weer platgeslagen worden.
Knap besluit! Soms kan 45 minuten self care of creatief zijn inderdaad net zo goed helpen. Zeker als je nu niets positiefs uit je therapiesessies haalt en je geen match lijkt te hebben met je therapeut.
--
Oeps. Ben iets vergeten voor vanavond en weet niet of ze er moeilijk over gaan doen.. Misschien moet ik het toch nog op gaan halen bij mijn vader. goeie rijoefening straks.

(Mijn vader zal ook denken dan..)
[ bericht aangepast op 9 feb 2025 - 16:23 ]
If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire