• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 14:17 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Caverna schreef:
    Lief ❤️ Mijn grootmoeder is overleden. Het ging al slechter met haar het laatste jaar en het is allemaal vredig gegaan, maar dat maakt het natuurlijk niet minder verdrietig. En ik heb het geluk gehad dat ik 28 jaar lang nog nooit zelf iemand aan de dood ben kwijtgeraakt - tot nu.

Achh wat een verdrietig nieuws... gecondoleerd en een dikke knuffel <3

Dramatic

Caverna schreef:
    Lief ❤️ Mijn grootmoeder is overleden. Het ging al slechter met haar het laatste jaar en het is allemaal vredig gegaan, maar dat maakt het natuurlijk niet minder verdrietig. En ik heb het geluk gehad dat ik 28 jaar lang nog nooit zelf iemand aan de dood ben kwijtgeraakt - tot nu.

Heel veel sterkte! Houden van is ook loslaten. <3

Life is a beautiful struggle

Omfg I'm so tired. Geef mij een winterslaap die een jaar duurt. Of langer svp.

[ I will always love you ]

Hagger schreef:
    Omfg I'm so tired. Geef mij een winterslaap die een jaar duurt. Of langer svp.

!!!
    DIT. Zo klaar mee.

No growth of the heart is ever a waste

. . . For real, het gebeurd bij mij en niets. Het gebeurd bij een ander en duizenden staan klaar. Uneven asf.

[ bericht aangepast op 8 feb 2025 - 14:43 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Still not ready for tonight. Maar ik kan niet echt cancellen zonder dat het slecht over komt.Dus we zullen zien wat werk hiervan gaat zeggen..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

The idea that someone didn't / doesn't know the band The Rolling Stones, is astounding to me. 😂

[ bericht aangepast op 8 feb 2025 - 16:32 ]

Wanneer je 2x echt je uiterste bod gedaan hebt en alsnog met 40.000 overboden bent :')

Waar is die rijke vent nou.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Graveborn schreef:
    The idea that someone didn't / doesn't know the band The Rolling Stones, is astounding to me. 😂

Wait what

Ich liebe dich 27.12.23

Novalunosis schreef:
    Wanneer je 2x echt je uiterste bod gedaan hebt en alsnog met 40.000 overboden bent :')

Waar is die rijke vent nou.

Ngl ik vind de economie tegenwoordig best beangstigend.

[ I will always love you ]

SweetTooth schreef:
    (...)
    Wait what

Don't even ask. 🤦‍♀️

Nerveus

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Sorry voor alle Belgen hier, maar my god, wat een downgrade is Brussel na Zweden. Ik ben hier net twee dagen en ben nu al helemaal klaar met de bureaucratie en wat random andere dingen. Zelfs een ikea-levering is puur drama.

[ bericht aangepast op 9 feb 2025 - 13:36 ]

Kobyla schreef:
    Sorry voor alle Belgen hier, maar my god, wat een downgrade is Brussel na Zweden. Ik ben hier net twee dagen en ben nu al helemaal klaar met de bureaucratie en wat random andere dingen.

No need to apologize, ik heb zelf ook een bloedhekel aan onze hoofdstad.

OT: so many ideaaaaaas

Even the smallest can change the course of the future

I just did that! Girl power 💪🏼😎

Dramatic