• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2025!
    Hier kunnen schrijvers hun lasten delen, ideeën oppikken of zorgeloos kletsen over hun story. Lezers kunnen dan weer hun schrijvers een hart onder de riem steken of een babbeltje komen slaan.

SOTY 2025, LET'S GO *O* *O*

Link naar het officiële topic

[ bericht aangepast op 26 jan 2025 - 10:49 ]

Even the smallest can change the course of the future

Caverna schreef:
    Ik gooi er ook even een vraag in hehe.

Wat is de inspiratie geweest voor je plot?

Mijne is uiteraard duidelijk: Weerwolven van Wakkerdam.

De cover, haha.

Every villain is a hero in his own mind.

Caverna schreef:
    Ik gooi er ook even een vraag in hehe.

Wat is de inspiratie geweest voor je plot?

Mijne is uiteraard duidelijk: Weerwolven van Wakkerdam.

De RPG van Experium die ondertussen al zo'n... vijf jaar loopt, en de liedjes "Labour" van Paris Paloma, en "Little girl gone" van CHINCHILLA.

//

And whaddaya know, zomaar weer een vijftal extra puzzelstukjes in mijn plot kunnen klikken, en nog vier die bíjna op de goede plek lijken te vallen. Er zit toch nog voortgang in :3

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Op welk SOTY verhaal (of verhalen) van anderen heb jij een abo genomen en waarom?

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Nog op geen enkele oop

help

Caverna schreef:
    Op welk SOTY verhaal (of verhalen) van anderen heb jij een abo genomen en waarom?

Op dit moment die van Froukje, Marthe, Leah en Marjanne!
    Ommmdat ik fan ben van hun schrijfstijl hehe. Ik moet de andere stories dringend ook nog eens bekijken!

[ bericht aangepast op 19 maart 2025 - 11:33 ]

Even the smallest can change the course of the future

Ik alleen op die van Marjanne. Moet eerst nog een paar SOTY's van vorig jaar bijlezen x)

Oh en ook op die van Froukje natuurlijk. Die schrijft over personages uit onze RPG en ik ben retenieuwsgierig wat ze ervan gaat maken hahaha

Edit: ik zie nu ook Lois' inschrijving, ben ik ook heel benieuwd naar dus daar heb ik ook net een abo op genomen.^^

[ bericht aangepast op 19 maart 2025 - 13:37 ]

Every villain is a hero in his own mind.

Ik zat er aan te denken om dit jaar weer een SOTY/FOTY meeting te organiseren zoals vorig jaar. Alleen vorig jaar waren er wel een stuk meer inschrijvingen dan dit jaar. Nu doe ik zelf dit jaar ook niet mee omdat mijn story van vorig jaar nooit afgekomen is, maarrrr, misschien toch leuk?

Wat denken jullie?

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    Ik zat er aan te denken om dit jaar weer een SOTY/FOTY meeting te organiseren zoals vorig jaar. Alleen vorig jaar waren er wel een stuk meer inschrijvingen dan dit jaar. Nu doe ik zelf dit jaar ook niet mee omdat mijn story van vorig jaar nooit afgekomen is, maarrrr, misschien toch leuk?

Wat denken jullie?

Als iedereen gewoon welkom is, ongeacht deelname, dan ben ik er (als het uitkomt) iig weer bij! Vond het vorig jaar echt superleuk ^^

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Als iedereen gewoon welkom is, ongeacht deelname, dan ben ik er (als het uitkomt) iig weer bij! Vond het vorig jaar echt superleuk ^^

Nou ja, kan moeilijk zeggen dat deelname verplicht is en vervolgens zelf niet deelnemen :W
    Denk dat het dan in ieder geval wel de bedoeling is dat je op komt dagen met laptop en dat we dan schrijven met zijn allen, soort productiviteits meeting? (bloos)

[ bericht aangepast op 23 maart 2025 - 13:08 ]

SPECS schreef:
    (...)

Nou ja, kan moeilijk zeggen dat deelname verplicht is en vervolgens zelf niet deelnemen :W
    Denk dat het dan in ieder geval wel de bedoeling is dat je op komt dagen met laptop en dat we dan schrijven met zijn allen, soort productiviteits meeting? (bloos)

Of course of course! Schrijf meeting :Y)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Klinkt echt heel erg leuk!! I'm in ^-^

Dramatic

Renna schreef:
    Klinkt echt heel erg leuk!! I'm in ^-^

*O*

Was aan het denken om het gewoon weer op dezelfde plek te doen, gezien dat toen wel de plek was waar de meeste mensen konden en dat zaakje was ook wel gewoon super bereikbaar en had veel ruimte enzo. Is ook wel even makkelijk met organiseren voor mij want dan hoef ik niet weer opzoek naar een nieuwe plek :W
    Maar goed weet ook niet of nu weer dezelfde mensen willen komen en waar iedereen vandaan komt zeg maar.

Tilburg was dat toch? Ik woon in de Achterhoek dus het wordt sowieso een stukje rijden voor mij haha, maar dat maakt niet uit (:

Dramatic

Renna schreef:
    Tilburg was dat toch? Ik woon in de Achterhoek dus het wordt sowieso een stukje rijden voor mij haha, maar dat maakt niet uit (:

Den Bosch! (bloos)

Ik kan helaas niet fysiek aanwezig zijn, maar misschien schrijf ik op afstand die dag ook mee (:

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain