• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2025!
    Hier kunnen schrijvers hun lasten delen, ideeën oppikken of zorgeloos kletsen over hun story. Lezers kunnen dan weer hun schrijvers een hart onder de riem steken of een babbeltje komen slaan.

SOTY 2025, LET'S GO *O* *O*

Link naar het officiële topic

[ bericht aangepast op 26 jan 2025 - 10:49 ]

Even the smallest can change the course of the future

Caverna schreef:
    Ik kan helaas niet fysiek aanwezig zijn, maar misschien schrijf ik op afstand die dag ook mee (:

Awh, maakt de dag nog een verschil of gaat het meer om locatie?

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    (...)

Awh, maakt de dag nog een verschil of gaat het meer om locatie?

Nee ik zit thuis met burn-out/post covid dus tenzij jullie het over een paar jaar doen, kan ik er niet bij zijn helaas! 😉

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    (...)

Nee ik zit thuis met burn-out/post covid dus tenzij jullie het over een paar jaar doen, kan ik er niet bij zijn helaas! 😉

Wie weet, we zitten hier allemaal al zo lang. Ik heb hoop, dan zijn we allemaal 30 plussers met rugpijn en breinaalden hahaha (wbw)

Jaa ik vond het erg leuk vorige keer (:
    En het was ook een ideale plek!

Every villain is a hero in his own mind.

Ringwraith schreef:
    Jaa ik vond het erg leuk vorige keer (:
    En het was ook een ideale plek!

Fijn dat mijn flauwe grap over 30 plussers met rugpijn je niet afschrikt Natas :'D
    Ik ga even kijken dat ik wat op ga zetten *O*

Oehh ik ben ook wel bij!

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

BRO i think i figured out a plot point that's been bugging me with it's plotholes for WEEKS omg (blush)

[ bericht aangepast op 25 maart 2025 - 22:41 ]

ProngsPotter schreef:
    BRO i think i figured out a plot point that's been bugging me with it's plotholes for WEEKS omg (blush)

Ooooh dat zijn fijne momenten 😍

SPECS schreef:
    (...)

Fijn dat mijn flauwe grap over 30 plussers met rugpijn je niet afschrikt Natas :'D
    Ik ga even kijken dat ik wat op ga zetten *O*

Het is dat jij het bent XD

Every villain is a hero in his own mind.

Ringwraith schreef:
    (...)

Het is dat jij het bent XD

(wbw)

Caverna schreef:
    Op welk SOTY verhaal (of verhalen) van anderen heb jij een abo genomen en waarom?

Ik heb een abo op het verhaal van Natas omdat ik cozy fantasy vet leuk vind (en haar schrijfstijl ook), en het verhaal van Bes omdat het me interessant lijkt en het wat lijkt op een concept dat Natas en ik schrijven, dus ben heel benieuwd waar overeenkomsten en verschillen liggen :'D

Okay, ik ben wel in een lekker ritme aan het komen met het schrijven. Het is nog steeds plotten, maar ik schrijf mijn plotpunten zo uitgebreid uit dat het eerder al een ruwe schets is van het hoofdstuk, hahaha. En tussendoor glippen er ook nog echte stukjes scene in, lol. Voorwoord en trigger warnings staan al klaar, en het eerste hoofdstuk staat qua plan al definitief vast. Tbh, ik vind dat het lekker gaat ^^

Gezien dit het motiveertopic is: wie helpt mij om mijn imposter syndrome van me af te schudden? x) Ik merk dat ik het moeilijk opstarten vind omdat het genre zo nieuw voor me is, en het goed in elkaar moet steken om het te laten werken... :')

Caverna schreef:
    Gezien dit het motiveertopic is: wie helpt mij om mijn imposter syndrome van me af te schudden? x) Ik merk dat ik het moeilijk opstarten vind omdat het genre zo nieuw voor me is, en het goed in elkaar moet steken om het te laten werken... :')

Iedereen begint ergens!
    Ik zou zelf proberen om eerst gewoon te schrijven wat in je opkomt voor het verhaal/ het plot, als brainstorm. Dus dat het dan nog niet een geheel hoeft te zijn en niet meteen al alles hoeft te zijn. Een paar dagen later kan je er dan op terugkomen en kijken wat je uiteindelijk wel of niet gebruikt voor het verhaal.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Caverna schreef:

Heel relatable :'D Respect voor Agatha Christie
    Waar blijf je het meeste in hangen? Het bedenken van je plot, of echt het starten met schrijven zelf?

Dramatic