• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2025!
    Hier kunnen schrijvers hun lasten delen, ideeën oppikken of zorgeloos kletsen over hun story. Lezers kunnen dan weer hun schrijvers een hart onder de riem steken of een babbeltje komen slaan.

SOTY 2025, LET'S GO *O* *O*

Link naar het officiële topic

[ bericht aangepast op 26 jan 2025 - 10:49 ]

Even the smallest can change the course of the future

Mt ^^

Do it scared, but do it anyway.

mt.

Yeeeey

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Mag ik weer een vraag van de week/maand/trimester doen? 🙃

help

Halbrand schreef:
    Mag ik weer een vraag van de week/maand/trimester doen? 🙃

Zeker (:

Wie is er van plan om zich in te schrijven en onder welk thema? (wbw)

[ bericht aangepast op 26 jan 2025 - 13:19 ]

Frodo schreef:
    (...)

Zeker (:

Ik overweeg weeg sterk het Murder Mystery thema te doen, ook al heb ik nauwelijks boeken in die vorm gelezen 😂 Maar heb een idee waarin ik zelfs mezelf zou kunnen verrassen dus ben heeeeel benieuwd hoe het uitpakt. En ik doel dan op een woorden aantal net boven het minimum, zodat het haalbaar is

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Frodo schreef:
    (...)

Zeker (:

Ik onder season of the witch, FOTY! Zou graag binnen een uurtje ofzo online gooien, speel toch al sinds november met dit idee en heb mooi twee maanden gewacht haha.

@Marthe: oh ja, graag! Dat houdt er ook wat enthousiasme in!

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Frodo schreef:
    (...)

Zeker (:

Ik waarschijnlijk onder season of the witch, maar ik ga eerst wat prep doen voordat ik alles online gooi.

MT ^^

Ik ga proberen om onder Murder Mystery mee te doen, maar ik ben nog onregelmatiger dan vroeger, dus geen idee wat er uit komt (':
    Maar hé, niet begonnen is niet gewonnen!

EDIT: ik loop momenteel nog vast op een goede plotlijn. Ik heb de overkoepelende 'wereld' wel, maar waar ik het verhaal in de lijn moet plaatsen, met een goed begin én een goed einde... geen idee. Plus, ik weet ook niet in welk POV ik het zou doen. Struggles (':

[ bericht aangepast op 26 jan 2025 - 17:12 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

Me: I should really rework Windstil before I start on the sequel so I can actually try to publish it
    Also me: How about I write the whole series at once and then send it to a publisher instead

Anyway, ik heb mijn kaart hermaakt, een cover en heel veel ideeën. Nu nog een blurb.

help

Frisk schreef:
    MT ^^

Ik ga proberen om onder Murder Mystery mee te doen, maar ik ben nog onregelmatiger dan vroeger, dus geen idee wat er uit komt (':
    Maar hé, niet begonnen is niet gewonnen!

EDIT: ik loop momenteel nog vast op een goede plotlijn. Ik heb de overkoepelende 'wereld' wel, maar waar ik het verhaal in de lijn moet plaatsen, met een goed begin én een goed einde... geen idee. Plus, ik weet ook niet in welk POV ik het zou doen. Struggles (':

Always welcome to spar, I watch a lot of criminal minds

help

Ik doe ook mee onder season of the witch, maar misschien gooi ik er juist wel een murder mystery in haha. Moet verder nog een plot bedenken, heb alleen een cover (zonder titel nog) XD

Every villain is a hero in his own mind.

Ringwraith schreef:
    Ik doe ook mee onder season of the witch, maar misschien gooi ik er juist wel een murder mystery in haha. Moet verder nog een plot bedenken, heb alleen een cover (zonder titel nog) XD

Same ^^ Zoals het er nu voor staat qua plot heeft het ook een murder mystery component, maar het magic deel is duidelijk sterker xD

Frodo schreef:
    (...)

Zeker (:

Als ik het probeer zal het onder Season of the Witch zijn ^^ Ben nog dik aan het brainstormen ervoor en probeer eigenlijk nog m'n SOTY van 2023 af te maken Cx

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

@Max en Natas, zoals het er nu voor staat zijn er veel meer Season of the witch inzending dus misschien loont het toch om te kijken of het onder Murder Mysterty kan 👀