• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2025!
    Hier kunnen schrijvers hun lasten delen, ideeën oppikken of zorgeloos kletsen over hun story. Lezers kunnen dan weer hun schrijvers een hart onder de riem steken of een babbeltje komen slaan.

SOTY 2025, LET'S GO *O* *O*

Link naar het officiële topic

[ bericht aangepast op 26 jan 2025 - 10:49 ]

Even the smallest can change the course of the future

i'm trying really hard maar low and behold, het is best moeilijk om creatief te zijn als je mentaal niet zo lekker gaat :o dus tja, ehh, langzamer dan gehoopt maar nog altijd langzaam vooruit?

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    i'm trying really hard maar low and behold, het is best moeilijk om creatief te zijn als je mentaal niet zo lekker gaat :o dus tja, ehh, langzamer dan gehoopt maar nog altijd langzaam vooruit?

Nahw hope u feel better soon tho 💛

help

RSK schreef:
    (...)

Ik zit even in de put, maar op zich wel oké. Zit voorbij 30k, maar heb net een sprintje getrokken met revisie van windstil en nu zit ik weer in de 'aaaaaaaaaaa alles is kaka'-put

Niet de put DD:

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Niet de put DD:

Kan misschien ook omdat ik gigaveel stress heb voor een optreden dat ik vanavond met mijn vriend moet spelen but the selfdoubt/-hate is awful these last few days aaah

help

RSK schreef:
    HET IS HIER TE STIL

Hoe loopt het bij iedereen?

Ik heb mijn ideeën opgegeven at least totdat ik m'n thesis af heb, maar dat duurt allemaal langer dan ik gehoopt had... so probably nothing from me this year.

Do it scared, but do it anyway.

RSK schreef:
    (...)

Kan misschien ook omdat ik gigaveel stress heb voor een optreden dat ik vanavond met mijn vriend moet spelen but the selfdoubt/-hate is awful these last few days aaah

Ayyyy ja dat helpt gegarandeerd niet mee :c Heel veel succes (en hopelijk ook een beetje plezier?) vanavond tho!!

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Ayyyy ja dat helpt gegarandeerd niet mee :c Heel veel succes (en hopelijk ook een beetje plezier?) vanavond tho!!

After having practised to PERFECTION i still messed up 🙃

Maarrr ik ben niet stilgevallen dus dat telt ook voor iets

Echt sinds ik een blackout heb gehad voor mijn eindexamen is mijn accordeonspel vervloekt. Ik kan niet meer voor publiek spelen :')

help

RSK schreef:
    (...)

After having practised to PERFECTION i still messed up 🙃

Maarrr ik ben niet stilgevallen dus dat telt ook voor iets

Echt sinds ik een blackout heb gehad voor mijn eindexamen is mijn accordeonspel vervloekt. Ik kan niet meer voor publiek spelen :')

Nooiiirr als het eenmaal tussen je oren zit maak je jezelf helemaal gek natuurlijk... maar niet stilgevallen, nice! Wat was het voor optreden? ^-^

Dramatic

Hey lieve schatjes, hoe gaat het met jullie SOTY/FOTY? Het jaar is bijna halverwege, dus de local cheerleader in me is even wakker geworden en komt jullie ff supporteren in dit topic.

(yeah) (yeah) Let's go people! You can do iiiiiittt!!! (yeah)(yeah)

[ bericht aangepast op 27 mei 2025 - 9:25 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Hey lieve schatjes, hoe gaat het met jullie SOTY/FOTY? Het jaar is bijna halverwege, dus de local cheerleader in me is even wakker geworden en komt jullie ff supporteren in dit topic.

Bijna halverwege?? *starts hyperventilating*

Nee grapje hahahahahah, thanks voor de cheers!! ❤️✨️

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Nooiiirr als het eenmaal tussen je oren zit maak je jezelf helemaal gek natuurlijk... maar niet stilgevallen, nice! Wat was het voor optreden? ^-^

Oeps, vergeten te antwoorden. Het was deel van het eindexamen gitaar van mijn vriend. We hebben een gitaar/accordeon/zanguitwerking van What Could've Been van Sting & Ray Chen uit de serie Arcane opgevoerd. Ik kon het echt perfect de hele week ervoor, maar ik denk dat er een vloek op mijn accordeon rust sinds ik bij mijn eigen eindexamen een blackout had :')

Had gisteren ook zangexamen en die ging wat beter haha

help

Catmint schreef:

Halfweg?! Dan zit ik 20k achter aaaaah

help

RSK schreef:
    (...)

Halfweg?! Dan zit ik 20k achter aaaaah

Grapje, ik heb het net gecheckt en ik zit maar 8k achter (oef)

help

Ik loop zo ver achter ter gevolge van quasi drie maand zonder laptop te zitten welp :')

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Leven alle SOTY/FOTY schrijvers nog een beetje?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen