• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2025!
    Hier kunnen schrijvers hun lasten delen, ideeën oppikken of zorgeloos kletsen over hun story. Lezers kunnen dan weer hun schrijvers een hart onder de riem steken of een babbeltje komen slaan.

SOTY 2025, LET'S GO *O* *O*

Link naar het officiële topic

[ bericht aangepast op 26 jan 2025 - 10:49 ]

Even the smallest can change the course of the future

Bedankt voor de duidelijke antwoorden allebei!

Don't walk. Run, you sheep, run.

Nou, ik sliep vannacht amper omdat mijn hoofd niet wilde stoppen met brainstormen. XD
    Mijn verhaal gaat in elk geval niet bij murder mystery passen (maar wel een mystery) en de titel is Het dorp zonder herinneringen. Nou. Dat is al een hele start. :Y)

Every villain is a hero in his own mind.

Ben heeeel hard aan het twijfelen om mee te doen, maar wil sowieso eerst mijn SOTY 2024 afwerken.
    Die had eigenlijk al af moeten zijn, maar laten we zeggen dat november en december iets anders verliepen dan gepland omwille van 🤰🙊.
    Nu hopen dat ik in het tweede trimester terug meer energie heb, ook mentaal, om te schrijven. Wie weet kan ik dan toch alvast een begin maken aan SOTY 2025.🤞Het plot speelt al sinds oktober door mijn hoofd, dus moet goedkomen... hoop ik!

The soul needs autumn.

Ik heb een eerste schets van mijn personages uitgewerkt en kan nu gaan plotten voor mijn Murder Mystery ^^ Mogelijk schuif ik nog een beetje met de namen hehe. En hopelijk lukt het me om de schetsen verder uit te werken en er een cover van te maken 🤭

[ bericht aangepast op 30 jan 2025 - 13:30 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    Ik heb een eerste schets van mijn personages uitgewerkt en kan nu gaan plotten voor mijn Murder Mystery ^^ Mogelijk schuif ik nog een beetje met de namen hehe. En hopelijk lukt het me om de schetsen verder uit te werken en er een cover van te maken 🤭

Yooo die zijn zo leuk! Moet pizza salami nog eens uitlezen, maar ben alvast benieuwd naar wat je dit jaar gaat schrijven 😊

help

Halbrand schreef:
    (...)

Yooo die zijn zo leuk! Moet pizza salami nog eens uitlezen, maar ben alvast benieuwd naar wat je dit jaar gaat schrijven 😊

Ik moet die ook nog afschrijven 🙈 Maar ik heb wel vertrouwen dat dat lukt, zet mezelf ertoe toch een keer per week ervoor te zitten en dan mag ik ondertussen hiermee bezig hehe

Grace schreef:
    Ben heeeel hard aan het twijfelen om mee te doen, maar wil sowieso eerst mijn SOTY 2024 afwerken.
    Die had eigenlijk al af moeten zijn, maar laten we zeggen dat november en december iets anders verliepen dan gepland omwille van 🤰🙊.
    Nu hopen dat ik in het tweede trimester terug meer energie heb, ook mentaal, om te schrijven. Wie weet kan ik dan toch alvast een begin maken aan SOTY 2025.🤞Het plot speelt al sinds oktober door mijn hoofd, dus moet goedkomen... hoop ik!

Omg proficiat <3 voor wanneer is jullie kleintje gepland? (:
    En ik hoop dat je zeker meedoet, want ik heb zoveel liefde voor jouw schrijfstijl

Caverna schreef:

Wow dit is zo cool?? Wat een dedication ook.

Om op mijn eigen vraag te antwoorden: ik ben ook van plan om mee te doen, maar ik heb nog een deadline voor een boek dat in de zomer wordt uitgegeven, dus dat moet eerst af (: mijn brein kan niet multitasken haha.

Grace schreef:

Omg ik had helemaal over die emojis gelezen hahaha. Proficiat!

help

Grace schreef:

Omg proficiat! <3

Caverna schreef:

Wow, dat is echt prachtig! Ziet er super tof uit!

--

Currently having trouble met personageontwikkeling en -evolutie, pray for me.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Caverna schreef:

Woowww, dit is zó cool?!?! (blush)

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

KlaarMetDezeUse schreef:
    (...)

Wow, dat is echt prachtig! Ziet er super tof uit!

--

Currently having trouble met personageontwikkeling en -evolutie, pray for me.

Praying! Always willing to spar about stuff too.

Ik dacht vroeger altijd dat ik een plotter was, omdat ik alles altijd op voorhand uitschreef en dan pas opschreef. Ik heb vorig jaar met Windstil gemerkt dat dat eigenlijk compleet tegen mijn productiviteit in gaat omdat ik meteen alles dat ik gepland heb, perfect neergeschreven wil hebben. So imma embrace the pantsing again this year en dan weer nadat ik alle inhoud geschreven heb, deftig naar plot kijken en de kinken (kinks?) eruit strijken haha

Who knew thinking things less through would actually be better for me

help

Had ik trouwens ooit mijn tekening van mijn hoofdpersonage gedeeld? Ik moet hem eens afwerken, ondanks dat de scène die ik ervoor in mijn hoofd had helemaal niet meer van toepassing is op het verhaal lmao. Might also just leave him as is and draw him a portrait sometime.

help

Halbrand schreef:
    Had ik trouwens ooit mijn tekening van mijn hoofdpersonage gedeeld? Ik moet hem eens afwerken, ondanks dat de scène die ik ervoor in mijn hoofd had helemaal niet meer van toepassing is op het verhaal lmao. Might also just leave him as is and draw him a portrait sometime.

Omg dit is zo vet, hoeveel tijd zit hier wel niet in??? Al die details 😍

Caverna schreef:
    (...)

Omg dit is zo vet, hoeveel tijd zit hier wel niet in??? Al die details 😍

nahw thanks

i eh did not time it so no clue

help