• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2025!
    Hier kunnen schrijvers hun lasten delen, ideeën oppikken of zorgeloos kletsen over hun story. Lezers kunnen dan weer hun schrijvers een hart onder de riem steken of een babbeltje komen slaan.

SOTY 2025, LET'S GO *O* *O*

Link naar het officiële topic

[ bericht aangepast op 26 jan 2025 - 10:49 ]

Even the smallest can change the course of the future

Ik kijk weer uit naar wat iedereen gaat schrijven dit jaar :Y)
    Ik laat het netjes aan mij passeren terwijl ik gewoon probeer verder te werken aan mijn verhaal van vorige editie :W

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Ik ben excitedd maar ik heb mijn mysterie nog niet echt goed uitgedacht en vooral random dingen eromheen bedacht waarvan ik helemaal niet weet of het belangrijk voor het verhaal gaat zijn XD

Every villain is a hero in his own mind.

Ringwraith schreef:
    Ik ben excitedd maar ik heb mijn mysterie nog niet echt goed uitgedacht en vooral random dingen eromheen bedacht waarvan ik helemaal niet weet of het belangrijk voor het verhaal gaat zijn XD

Ik had precies hetzelfde 😂 En daardoor ben ik dan ook wel bang of ik het af ga krijgen lol.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Graveborn schreef:
    (...)
    Ik had precies hetzelfde 😂 En daardoor ben ik dan ook wel bang of ik het af ga krijgen lol.

Deze heb ik ook xD Ik maak het verhaal nu steeds ingewikkelder en maak het mezelf daardoor steeds moeilijker en daardoor raak ik minder gemotiveerd :')

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    (...)
    Deze heb ik ook xD Ik maak het verhaal nu steeds ingewikkelder en maak het mezelf daardoor steeds moeilijker en daardoor raak ik minder gemotiveerd :')

Je moet het jezelf ook niet moeilijk maken 😂 Maar dat het daardoor ingewikkelder word om nog bij te benen herken ik, je lockt jezelf eigenlijk in voor een writers block haha.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik wil al vraagjes van de week beginnen stellen maar er zijn nog maar twee inzendingen ): (waaronder de mijne haha)

help

Halbrand schreef:
    Ik wil al vraagjes van de week beginnen stellen maar er zijn nog maar twee inzendingen ): (waaronder de mijne haha)

Ik kan al wel dingen beantwoorden over wat mijn inschrijving gaat worden hoor ^^

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik ben low-key nog steeds wat aan het puzzelen met ideetjes maar mysteries zijn moeilijk man 😂

Dramatic

Halbrand schreef:

Ik ga me ook nog inschrijven! Gisteren meeting gehad met mijn uitgever en dat heeft met inspiratie gegeven voor een heel ander concept dan ik eerst van plan was §: the hype is reaaaal

Renna schreef:
    Ik ben low-key nog steeds wat aan het puzzelen met ideetjes maar mysteries zijn moeilijk man 😂

Lemme know als je even wil sparren (: je hebt me een tijd geleden zo goed geholpen met mijn zee-verhaal, I'd love to return the favor <3

Halbrand schreef:

Het kan misschien net helpen om mensen die twijfelen of nog te vage ideeën hebben, dat duwtje te geven.

Mijn brein breint zoals het breint.

Frodo schreef:
    (...)

Lemme know als je even wil sparren (: je hebt me een tijd geleden zo goed geholpen met mijn zee-verhaal, I'd love to return the favor <3

Awwhh lief 🥰
    & jaaahh, dat was ook tof met Golflengte!

Dramatic

Ik heb inmiddels de clou van mijn mysterie bedacht. Nu nog dwaalsporen bedenken XD

Every villain is a hero in his own mind.

Ik zit somehow al bijna aan 10k oepsie (er zitten wel een aantal stukjes in die ik voordien al had geschreven en die nog niet echt een plekje hebben).

Om dat te vieren, hier de eerste vraag:

Vraag van vandaag: Kun je ons iets meer vertellen over het hoofdpersonage van je SOTY?

help

Halbrand schreef:
    Ik zit somehow al bijna aan 10k oepsie (er zitten wel een aantal stukjes in die ik voordien al had geschreven en die nog niet echt een plekje hebben).

Om dat te vieren, hier de eerste vraag:

Vraag van vandaag: Kun je ons iets meer vertellen over het hoofdpersonage van je SOTY?

Als ik dit daadwerkelijk ga uitwerken (wat momenteel nog niet helemaal duidelijk is met de stress en drukte van m'n thesis), is m'n hoofdpersonage een politieagent, heeft hij some sort of magical powers, heeft hij zwart haar en leeft hij alleen. Tot zover ongeveer alle info die ik tot nu toe heb over hem ^^"

Do it scared, but do it anyway.