• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2025!
    Hier kunnen schrijvers hun lasten delen, ideeën oppikken of zorgeloos kletsen over hun story. Lezers kunnen dan weer hun schrijvers een hart onder de riem steken of een babbeltje komen slaan.

SOTY 2025, LET'S GO *O* *O*

Link naar het officiële topic

[ bericht aangepast op 26 jan 2025 - 10:49 ]

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    @Max en Natas, zoals het er nu voor staat zijn er veel meer Season of the witch inzending dus misschien loont het toch om te kijken of het onder Murder Mysterty kan 👀

Vielleicht, maar dan moet ik zeeeeeker meer uitgewerkt hebben, haha.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Frodo schreef:
    @Max en Natas, zoals het er nu voor staat zijn er veel meer Season of the witch inzending dus misschien loont het toch om te kijken of het onder Murder Mysterty kan 👀

Bedoelde je mij of Catmint? Zelfde naam, andere afkorting ;p

Ik ga kijken hoe m'n plot uitpakt en het daarop baseren. So far zijn de witchy vibes wel echt sterker, maar wie weet ^^ Het is dat ik het concept al had voordat de thema's bekend waren en het toevallig zo uitkwam dat beide thema's passen ^^"

Do it scared, but do it anyway.

Mazino schreef:
    (...)

Ik ga kijken hoe m'n plot uitpakt en het daarop baseren. So far zijn de witchy vibes wel echt sterker, maar wie weet ^^ Het is dat ik het concept al had voordat de thema's bekend waren en het toevallig zo uitkwam dat beide thema's passen ^^"

Ik denk dat ze jou bedoelde nu ik het teruglees, haha. Had er zelf niet op gelet, whoops.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Frodo schreef:
    (...)

Zeker (:

Wie is er van plan om zich in te schrijven en onder welk thema? (wbw)

ik hoop mee te kunnen doen, maar ik heb nog nooit een stabiele schrijfroutine gehad dus ik verwacht er niet te veel van. het idee dat ik op dit moment hebt valt het meest onder het Season of the Witch -thema.

desastreus schreef:
    (...)

ik hoop mee te kunnen doen, maar ik heb nog nooit een stabiele schrijfroutine gehad dus ik verwacht er niet te veel van. het idee dat ik op dit moment hebt valt het meest onder het Season of the Witch -thema.

I didn't either until my competitiveness came out last year hahaha

help

Mazino schreef:
    (...)

Jou haha, it just so happens dat jullie er allebei op konden reageren.

Dat moment dat ik dacht dat ik mijn eigen cover wel kon tekenen, en dan ineens blijkt het toch wel heel moeilijk te zijn :')

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Frodo schreef:

Ik hou het in gedachten! Maar behalve dat het over twee tovenaars gaat, heb ik nog geen enkel plotidee :'D.

Every villain is a hero in his own mind.

Aaahh met al het enthousiasme hier begint het toch ergens wel te kriebelen om mee te doen hahahahahahah, maar witchy is niet m'n ding en zo even een murder mystery in elkaar draaien? Pfoe, hats off to y'all die het gaan doen!

Dramatic

heb ondertussen al een vaag idee en een soort intro geschreven... nu wordt het nog ontdekken wat het precieze plot wordt...

Mijn eerste hoofdstuk (en delen van latere hoofdstukken die ik niet direct chronologisch geschreven heb) is al af en enerzijds wil ik het al online gooien uit enthousiasme, maar anderzijds wil ik ook even wachten en is het misschien beter het nog even te laten liggen en later nog eens na te lezen, welp.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Wat zijn jullie goed bezig! *O*

Just to be sure: het is verplicht eerst het verhaal af te hebben voor je het online zet?

Don't walk. Run, you sheep, run.

Viperian schreef:
    Just to be sure: het is verplicht eerst het verhaal af te hebben voor je het online zet?

Nope, zolang het maar af is voor de deadline. Je kunt prima het hele jaar door hoofdstukken uploaden als je ze schrijft ^^

Do it scared, but do it anyway.

Viperian schreef:

Zolang je genoeg bedacht hebt voor de samenvatting, niet! Het kan handig zijn om je plot alvast uitgedacht te hebben (voor jezelf en voor de samenvatting), maar je hebt tot eind november de tijd om je hoofdstukken te bedenken en te schrijven.

Zelf ben ik nog bezig met mijn synopsis voor een Season of the Witch verhaal. Ik schrijf zelf meestal minder gestructureerd, dus Murder Mystery gaat het toch echt niet worden voor mij. (And I even used cards to help with the plot, thanks to my dnd card deck.) xD

[ bericht aangepast op 26 jan 2025 - 23:35 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn