• (opmaak komt later wss)

[ I will always love you ]

Maak me zorgen om een collega :c

Dramatic

Je dag beginnen met anderhalf uur in de file staan en uiteindelijk 2,5 uur doen over je reis :'D

Protect the people.

moe :c

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Is het feit dat ik denk 'was ik maar nooit ingegaan op de recruiter voor die sollicitatie' iets door keuzestress of omdat ik de baan niet wil... Je ne sais pas, maar ik ben er wel goed misselijk door nu in ieder geval constant... Mag het leven ook gewoon een beetje normaal en logisch en makkelijker gaan? Pls

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Kan ik ook een keer niet uitbarsten in tears bij een outburst? Maar na haar 'aanval' kon ik het niet meer inhouden.. (Over dat ik een studiebol ben en te veel foto's van dingen maak - zodat ik kan onthouden/zien wat ik moet doen voor andere keren. Volgens mij valt dat wel mee en moeten we ook foto's maken van wat we doen... En de rest zit vrijwel fulltime op hun mobiel, dus maakt dat ik af en toe foto's maak dan echt uit? Ik probeer al meer op de achtergrond te zijn waar mogelijk, echt, maar ik ben hier ook om te leren.)
    Misschien gebeurt de outburst hierna tenmisnte niet meer bij de musicalles straks? Zou ook wel weer eens fijn zij.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Surprise surprise, ik ben weer ziek

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Moe, pijn en mentaal naar de klote… nog even doorbijten. I got this.

Ich liebe dich 27.12.23

All day everyday klussen en met een blaasontsteking in bed liggen is niet bevordelijk voor mijn schrijfsels ☹️

someone out there feels better because you exist

Had niet verwacht dat ik vandaag wakker zou worden met een belletje over dat het toch helemaal verkeerd is gegaan met onze kat.
    Het voelt zo onwerkelijk, dat hij zo ziek was. Ik ga je zo missen, beestje. 💔

Caution first, always.

Come on een mail terugsturen is toch niet zoveel gevraagd?

Every villain is a hero in his own mind.

Clive schreef:
    Had niet verwacht dat ik vandaag wakker zou worden met een belletje over dat het toch helemaal verkeerd is gegaan met onze kat.
    Het voelt zo onwerkelijk, dat hij zo ziek was. Ik ga je zo missen, beestje. 💔

Oh no. /: Heel veel sterkte toegewenst (H)

--

Ik ben mijn musicalpartijen kwijt. Uhoh. Gaat leuk worden straks.
    En morgen heb ik een tentamen. Help.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

and then i casually broke my foot or some shit? 1x door je enkel gaan en vier uur later wakker worden uit een nap en niet meer kunnen lopen.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik wil eigenlijk gewoon even ~schreeuwen~

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Het ene ding zeggen en het andere ding bedoelen. Being stealthy is not your forte.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Weer lekker rugpijn (dit gaat nu al 3 maanden precies zo, kon er mijn horloge op gelijk zetten... Of ik zie weer eens spoken) en ook nog eens hele stijve knieën, dus ik loop er een beetje sneutjes bij. (Y)

I've looked worse, believe me.