• (opmaak komt later wss)

[ I will always love you ]

Moet terugdenken aan die tijd dat ik Aventador als username wilde, per ongeluk Ava getypt had en het verwijderen wilde, maar op enter drukte en ik dus als Ava door het leven moest 😂

[ bericht aangepast op 12 jan 2025 - 19:15 ]

Ich liebe dich 27.12.23

KlaarMetDezeUse schreef:

(...)

Wel, het antwoord is dus neen, maar het antwoord is ook: je kan het typen, op veranderen klikken, en dan cropt ie het vanzelf zonder dat je het nog kan aanpassen lol.

Had ik moeten onthouden, is wss ook hoe jij ooit op "dooddoenervo" bent beland.

Dus wel, I guess dat ik nog een maand als KlaarMetDezeUse door het leven ga gaan hahaha

Ik moest zo hard lachen pffffssssh😂🤣😭 Thanks Leah 🤭

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Wat heerlijk, deze username 😂 Brengt me wel even terug naar de tijd (van minimaal een jaar of tien geleden) waarin iedereen per se ergens een x (of zeven) in haar username wilde 😭 Kinderen van nu missen wat, joh

Protect the people.

LordJohn schreef:
    Wat heerlijk, deze username 😂 Brengt me wel even terug naar de tijd (van minimaal een jaar of tien geleden) waarin iedereen per se ergens een x (of zeven) in haar username wilde 😭 Kinderen van nu missen wat, joh

Of de hoofdletter i vervangen door een kleine l :Y)

SPECS schreef:
    (...)

Of de hoofdletter i vervangen door een kleine l :Y)

Dat is dus exact waar VoIde vandaan komt. Ik wilde toen eigenlijk VoIdemort nemen, maar ik heb te snel geklikt waardoor ik hiermee vastzat.:')

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

VoIde schreef:
    (...)

Dat is dus exact waar VoIde vandaan komt. Ik wilde toen eigenlijk VoIdemort nemen, maar ik heb te snel geklikt waardoor ik hiermee vastzat.:')

Ik tel hem goed :'D Heerlijk hahaha

SPECS schreef:
    (...)

Ik moest zo hard lachen pffffssssh😂🤣😭 Thanks Leah 🤭

You are most welcome!

LordJohn schreef:

Jaaaa lmao, ik weet nog dat ik me hier aanmeldde als WriteGirl, dam bedacht dat dat grammaticaal incorrect was en het aangepast heb naar WritingGirl, en toen ontdekte ik deze trend. Wilde weer aanpassen, maar moest een maand wachten en was daar licht geënerveerd door hahahah. Niet dat xAquamaris zo'n fantastische naam was, in hindsight.

Ik heb ook nog het hoofdletter i ding omgekeerd gedaan iirc. Wou Cobain als username en schreef dat toen als COBAlN (met kleine letter L). Zag er ook niet echt uit tbh.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

VoIde schreef:
    (...)

Eén van mijn oude usernames is Voldymort... :'D

Protect the people.

LordJohn schreef:

Damn ja, mijn username was ooit ook xxvixncxiexx of zoiets. Op alle sociale media. Rip

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Het moment dat je denkt dat de 9 ratten moe zijn, omdat ze allemaal op elkaar in het hangmatje liggen te tukken / stil zijn (dat de touwtjes nog niet doorbreken onder hun gewicht is me een wonder), then you're surely mistaken. Leg er een klein stukje wortel neer en ze schieten er allemaal uit, sneller dan je 'U' kunt zeggen.

Don't walk. Run, you sheep, run.

To delete WhatsApp or not delete WhatsApp, dat is de vraag sinds enkele dagen. (cat)

De enige reden dat ik het nog niet gedaan heb, is omdat mijn ouders er zo afhankelijk van zijn tegenwoordig.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

VoIde schreef:
    To delete WhatsApp or not delete WhatsApp, dat is de vraag sinds enkele dagen. (cat)

De enige reden dat ik het nog niet gedaan heb, is omdat mijn ouders er zo afhankelijk van zijn tegenwoordig.

dit is ik maar met twitter (don't judge me too much i found love on twitter)

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Ugh. Veranderende plannen die voor mij veel minder relaxed zijn. Nu ben ik geïrriteerd.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Waarom zit er hier iemand bij de tandarts die duidelijk ziek is?
    En kunnen ze op tijd zijn. Ik heb nog bijles zo en apk te regelen...

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Life is so weird sometimes. One moment you’re getting goosebumps from how intense it is, and the next you’re crying from laughing so hard..