• (opmaak komt later wss)

[ I will always love you ]

Niet een vraag die ging over karakters in een game en spells die wel erg veel op dnd spells leken, haha. Dnd/ Bg3 inspired much? XD
    Nu is het hopen dat ik genoeg goed had voor een 5,5. Een andere vraag klopte, twee andere vragen deels, en deze vraag misschien. Dus fingers crossed!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Ahh, dat gevoel wanneer iedereen ineens het ware gezicht ziet van de persoon waar je vanaf het allereerste moment al een heel slecht gevoel over had. Niet dat ik wist dat je echt zulke zware fucked up shit hebt uitgehaald, maar mijn intuïtie was spot on. Eeeeeverybody loved you, including my boyfriend, but now you're in jail suckerrr :Y)

[ bericht aangepast op 17 jan 2025 - 18:50 ]

Mando -> Zoya

Zoooo moe…

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Hoe kan iemand in die functie zo'n lompe uitspraak doen?

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Instagram fucked up badly :')
    Had m'n profiel zo leuk gemaakt met 3 gepinde posts als gridfoto en nu is het helemaal verpest door die nieuwe afmetingen van het raster :(

I've looked worse, believe me.

Het voelde alsof er vocht in m'n longen zat nadat ik buiten door de mist gelopen had en ik ben echt de hele avond al in paniek

[ bericht aangepast op 18 jan 2025 - 0:14 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Back to my vampire era — writing all night like the unhealthy mess I once was. Feels…disturbingly good.

Kan ik niet sinds gisteren al erg upset zijn? Ik word gewoon gek van mijn emoties. Maar ik heb afleiding nodig..

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Als ik mijn opleiding al af had. Had ik nu voor Frozen kunnen soliciteren.. en andere coole plekken. Sad

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Meer dan 2 maanden op jullie huisdieren gelet (omdat jullie te incompetent zijn), en dit is jullie bedankje???? Stelletje ondankbare Snollen.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Helemaal klaar met die schijt winterdip. Volgend jaar zorg ik ervoor dat ik in januari met m'n kont in Egypte, Gran Canaria of Tenerife zit.

No growth of the heart is ever a waste

LOLLLL Het moment dat èèn van jullie eigen ratten jullie willen bijten omdat hij niet mee wil gaan met jullie zegt toch wel meer dan genoeg. 🐀

Don't walk. Run, you sheep, run.

Viperian schreef:
    LOLLLL Het moment dat èèn van jullie eigen ratten jullie willen bijten omdat hij niet mee wil gaan met jullie zegt toch wel meer dan genoeg. 🐀

it's sad. 😔

[ I will always love you ]

Ik moet het vandaag bekopen want ik voel me bijzonder slecht, maar gisteravond was zo leuk... Zo fijn om weer even onder de mensen te zijn, lekker te kletsen en te ouwehoeren en me even niet ziek te voelen. Ben waarschijnlijk te lang gebleven en moet je gevolgen ondervinden maar ik koester deze avond enorm ❤️

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik kán simpelweg niet meer.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly