• (opmaak komt later wss)

[ I will always love you ]

KlaarMetDezeUse schreef:
    (...)

Is dat derde een oprecht aanbod of onderschat je enorm hoe weinig ik mentaal opgegroeid ben sinds 2015? Cuz I'll do it al is het maar om in mijn vuistje te giechelen. (H)

leah ik ga stuk hahahahahaha

SPECS schreef:
    (...)

Of de hoofdletter i vervangen door een kleine l :Y)

Ahh, that takes me back to the Gilderoy, GiIlderoy, Gilderoy_, GiIlderoy_ era.... Tot op heden nog steeds stiekem trots op die grap, ondanks dat de rest van Q het iets minder kon waarderen, bwhahahaha

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Blegh, ik haat het als een huisdier ziek is. :c Helemaal als ze normaal zoveel karakter hebben en ze kunnen dan alleen nog maar als een slappe vaatdoek op de bank liggen, of onder, zoals vandaag de hele dag het geval was. Hup katje. :c

[ bericht aangepast op 13 jan 2025 - 23:47 ]

Caution first, always.

ProngsPotter schreef:
    (...)

Ahh, that takes me back to the Gilderoy, GiIlderoy, Gilderoy_, GiIlderoy_ era.... Tot op heden nog steeds stiekem trots op die grap, ondanks dat de rest van Q het iets minder kon waarderen, bwhahahaha

was eigenlijk nog leuker geweest als de karakterlimiet één letter langer was geweest, nu ik erover nadenk haha

en omg, juist, dat herinner ik me! was wel even verwarrend, haha. man, wat houd ik van deze site (en wat het ooit was).

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

ProngsPotter schreef:
    (...)

Ohmylord lol. Ik herinner me wel dat er een Gilderoy was, duidelijk niet blijven hangen dat het verschillende personen waren :W

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Oh, God. I woke the little Demons. Fuck.

[ bericht aangepast op 14 jan 2025 - 4:41 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

omfggggg waarom ga je om fucking 4 uur snachts een tosti maken waardoor het brandalarm afgaat??? you made an enemy for life, fuckerrrr 🤬

De hele ochtend in vergaderingen. Gross.

Omnia mutantur, nihil interit

Ik moet zo de recruiter terugbellen om te vertellen dat ik de functie niet wil als dat is waarvoor hij gisteravond nog belde, ondanks dat ik de voorkeurskandidaat ben en dat ook door het bedrijf zelf tegen me gezegd is in het laatste gesprek gisteren. Ik hoop zo hard dat ze zelf zeggen 'ja toch niet, sorry', want nu moet ik 'nee' zeggen.

I get stressy en ben beetje misselijk tbh. Ik kan geen nee zeggen en vind dit echt eng, die recruiters zijn zo fucking pushy al de hele tijd. Gewoon motiveren en aanmoedigen om over een paar jaar alweer weg te gaan daar, zodat zij de kandidaat kunnen aanleveren - echt absurd gewoon. Ik geef aan 'ik wil full time productie ipv 50/50 met process, want daar ben ik niet goed in, vind ik niet leuk, etc.' en het antwoord is gewoon 'ja maar met een goed aanbod blablabla, het is meer dan je nu doet dan al en je hoeft hier niet zo lang te blijven. Je kan gewoon verder zoeken vanuit die functie'. Waarom werkt de markt zo tegenwoordig.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Hagger schreef:
    omfggggg waarom ga je om fucking 4 uur snachts een tosti maken waardoor het brandalarm afgaat??? you made an enemy for life, fuckerrrr 🤬

Ooh dit had mijn vriend ook een keer in zijn appartement, medebewoner dronken pizza in de oven gestopt en toen in een soort coma slaap gevallen, dus het brandalarm ging af, en toen hebben ze de brandweer gebeld maar die kwam niet (vet raar) en hebben ze dus uren wakker gelegen terwijl die dronken gast gewoon er doorheen sliep. Mijn vriend is toen heel boos geworden op hem toen ie uiteindelijk toch z'n (in rook omhulde) studio uitkwam, en sindsdien durfde hij mijn vriend niet meer onder ogen te komen 😂

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ugh, beetje jammer van m'n ochtend... Ik had gewoon rustig wat langer kunnen slapen om vervolgens meteen aan het werk te kunnen ipv een half uur naar de uni te lopen voor een meeting die niet ging gebeuren, nja dan zo maar terug lopen en alsnog aan het werk...

Do it scared, but do it anyway.

Caverna schreef:
    (...)
    Ooh dit had mijn vriend ook een keer in zijn appartement, medebewoner dronken pizza in de oven gestopt en toen in een soort coma slaap gevallen, dus het brandalarm ging af, en toen hebben ze de brandweer gebeld maar die kwam niet (vet raar) en hebben ze dus uren wakker gelegen terwijl die dronken gast gewoon er doorheen sliep. Mijn vriend is toen heel boos geworden op hem toen ie uiteindelijk toch z'n (in rook omhulde) studio uitkwam, en sindsdien durfde hij mijn vriend niet meer onder ogen te komen 😂

Ik kan echt pissig hierom worden - slaap is me heilig. En dan besluit er één of andere debiel niet op te letten en het hele gebouw wakker te maken?!? Uggggh.

Catmint schreef:
    Ik moet zo de recruiter terugbellen om te vertellen dat ik de functie niet wil als dat is waarvoor hij gisteravond nog belde, ondanks dat ik de voorkeurskandidaat ben en dat ook door het bedrijf zelf tegen me gezegd is in het laatste gesprek gisteren. Ik hoop zo hard dat ze zelf zeggen 'ja toch niet, sorry', want nu moet ik 'nee' zeggen.

I get stressy en ben beetje misselijk tbh. Ik kan geen nee zeggen en vind dit echt eng, die recruiters zijn zo fucking pushy al de hele tijd. Gewoon motiveren en aanmoedigen om over een paar jaar alweer weg te gaan daar, zodat zij de kandidaat kunnen aanleveren - echt absurd gewoon. Ik geef aan 'ik wil full time productie ipv 50/50 met process, want daar ben ik niet goed in, vind ik niet leuk, etc.' en het antwoord is gewoon 'ja maar met een goed aanbod blablabla, het is meer dan je nu doet dan al en je hoeft hier niet zo lang te blijven. Je kan gewoon verder zoeken vanuit die functie'. Waarom werkt de markt zo tegenwoordig.

Update: Help me. Ze gaan een aanbod doen en nu moet ik een goede reden verzinnen waarom ik een goed aanbod niet zou nemen. This shit stresses me out so much, holy hellholes. Ergens is weggaan hier voor een smak geld meer in de maand erg aantrekkelijk, maar iets doen waar ik niet echt enthousiast over ben en waarvoor ik iedere dag door de tunnel moet (welkom in Zeeuws-Vlaanderen wonen)? Idk what to do.
    En ik blijf hier over zeuren in dit topic, sorry, het is momenteel gewoon heel erg veel en ik kan weinig hebben en ik weet gewoon niet wat ik moet doen of aan het doen ben.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Update: Help me. Ze gaan een aanbod doen en nu moet ik een goede reden verzinnen waarom ik een goed aanbod niet zou nemen. This shit stresses me out so much, holy hellholes. Ergens is weggaan hier voor een smak geld meer in de maand erg aantrekkelijk, maar iets doen waar ik niet echt enthousiast over ben en waarvoor ik iedere dag door de tunnel moet (welkom in Zeeuws-Vlaanderen wonen)? Idk what to do.
    En ik blijf hier over zeuren in dit topic, sorry, het is momenteel gewoon heel erg veel en ik kan weinig hebben en ik weet gewoon niet wat ik moet doen of aan het doen ben.

'Ik heb geen interesse omdat het niet aansluit bij wat ik zoek voor werk' of iets zoals dit zou een mogelijkheid kunnen zijn? Het hoeft niet uitgebreid te zijn toch? En het is oké om iets niet aan te nemen omdat het qua werkuren niet aansluit bij je wensen! Al snap ik dat nee zeggen lastig is, maar voel je er niet slecht over als je niet enthousiast ja kan zeggen en je iets anders zoekt!

--

Het is duidelijk serieus als er een info avond vanuit de gemeente is deze donderdag. Ik ben wel benieuwd naar wat ze ermee gaan doen, maar eindelijk weer musicalles gaat wel voor

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Catmint schreef:
    (...)

Ik zou gewoon eerlijk zijn en dat zeggen wat je denkt. "Sorry jullie passen toch niet geheel in mijn algemene plaatje, dus ik laat het aanbod aan mij voorbij gaan." Doen bedrijven toch ook alleen nog maar tegenwoordig? "Excuus we hebben voor een andere kandidaat gekozen".

Ich liebe dich 27.12.23

Blegh ik voel me zo ongelofelijk klote en kan alleen maar huilen vandaag

Change is for weirdos ~ Niall Horan