• (opmaak komt later wss)

[ I will always love you ]

Waaaaaaaaaarom adviseer jij studenten zo totaal verkeerd?

Omnia mutantur, nihil interit

Hoi lieve allemaal, voor iedereen die veel stress ervaart heb ik dit topic aangemaakt. (flower)

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    Hoi lieve allemaal, voor iedereen die veel stress ervaart heb ik dit topic aangemaakt. (flower)

Excuse me. Hi. Ehm. I don't know if anyone has ever told you this but ehm. You're amazing wtf.

Mando -> Zoya

Ik gil. Super frustrerend en irritant dit 😫

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Whittaker schreef:
    (...)

Excuse me. Hi. Ehm. I don't know if anyone has ever told you this but ehm. You're amazing wtf.

❤️❤️❤️

Als ik ook maar iemand er iets mee kan helpen, maakt dat mij weer ietsje blijer 😘

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Getting stuck in traffic and coming home late on a Friday is the worst. It’s like half my weekend disappears before I even get to enjoy it.

No Mikayla als ze binnenkort hier is en nu heb ik de kristoff en olaf understudies nog niet gezien na 6 x. Would have been awesome. En het is jammer dat ik nu geen programmaboekje kan kopen. Maar misschien kom ik er via via nog aan.
    En er is tenminste nog kans op de werkplek die ik op het oog heb!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Jongens. Ik ben weer Pokemonkaarten gaan sparen... 🤦‍♂️

Caution first, always.

Lichtelijk frustrerend dat wanneer ik een andere jas aan heb dan mijn jaren '80 jas met gigantische schoudervullingen, alle tassen constant van mijn schouders af glijden :') I need my 80s shoulders hehe

[ bericht aangepast op 10 jan 2025 - 19:56 ]

I've looked worse, believe me.

What the fuck heb ik verkeerd gedaan dat je zo tegen me uitlaat? Je kon het me niet gewoon zeggen? Now you made me pissed off too, good job, if that is what you wanted. Ik wens je veel plezier in je eentje te zitten zonder mijn gezelschap, nice evening.👏

[ bericht aangepast op 10 jan 2025 - 20:33 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

I think I'm starting to understand why dear therapist suspects PTSD :')

[ bericht aangepast op 10 jan 2025 - 20:48 ]

Mando -> Zoya

Bedankt voor de excuses. Too bad for you I don't want them.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Aaaah, ik ben de franstaligen nu al zat. En ik hoop heel hard dat ik Frans en Zweeds in aparte hokjes in m'n hoofd weet te krijgen, want anders gaat dit dramatisch worden.

Supersad that this is over.. en hopelijk kan ik wat chillen vanavond. Al heb ik eigenlijk ook gewoon mijn tijd met Loras en R nodig..

En natuurlijk is de set list er nog niet voor ons optreden. Hopelijk gaat die beter zijn dan het plot!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Voel mij af en toe een gestrande walvis met dan omdraaien in bed, wat vrijwel niet meer lukt zonder problemen en pijn. Pfffffff

[ bericht aangepast op 10 jan 2025 - 22:54 ]

Ich liebe dich 27.12.23