• (opmaak komt later wss)

[ I will always love you ]

---

[ bericht aangepast op 15 jan 2025 - 9:21 ]

Omnia mutantur, nihil interit

SPECS schreef:
    (...)

Klinkt inderdaad niet heel chill, ik zou het zeker niet gewoon maar door laten gaan. Ik snap dat je misschien liever wat minder passief agresief reageert though lol.

Ja, ik hoop dat ik mijn mentor snel kan spreken hierover. Zodat ik inderdaad minder passief aggressief hoef te reageren.

-

What to change my username to, that is the question. En deze les so far.. ik had net zo goed thuis kunnen blijven en nog wat uit kunnnen slapen.

[ bericht aangepast op 15 jan 2025 - 9:56 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Ik raakte in een burnout toen mijn vrienden nog feestjes vierden en overal bij waren. Ik kom er uit en dan is iedereen getrouwd, heeft kinderen, en ik heb dat allemaal niet met ze kunnen beleven omdat ik alleen maar thuis zit. Het maakt me zo verdrietig...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Morgen mag ik artist host zijn tijdens de MME awards, hoe tof is dat c: Blijkbaar zijn de vorige winnaars o.a. Adele, Stromae en Hozier, allemaal toen ze nog beginnende artiesten waren.

Ik probeer er maar gewoon heel positief over te zijn, want de enige andere optie is zo anxious zijn dat ik morgen mijn huis niet uitkom :')

[ bericht aangepast op 15 jan 2025 - 11:47 ]

Mando -> Zoya

Wanneer je vogel je de hele tijd aan het afleiden is met zijn:
    "Kiwi kroelen? Kiwi kroelen," * insert a lot of kiss-smak geluidjes * "Kiekeboe, Kiwi kroelen. Kiekeboeeeee" * insert een shriek geluid waarvan je nekharen overeind gaan staan * 🙈🥲

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Ik ben het koud hebben zo erg zat, maar de winter duurt nog zo lang :c

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Sgaeyl schreef:
    Wanneer je vogel je de hele tijd aan het afleiden is met zijn:
    "Kiwi kroelen? Kiwi kroelen," * insert a lot of kiss-smak geluidjes * "Kiekeboe, Kiwi kroelen. Kiekeboeeeee" * insert een shriek geluid waarvan je nekharen overeind gaan staan * 🙈🥲

Oh man die shriek hoor ik nog, en mijn vogel is al 12 jaar dood :') "AANDACHT"

Mando -> Zoya

KLOTE FUCKING OVERHEIDDDDDD

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Whittaker schreef:
    (...)

Oh man die shriek hoor ik nog, en mijn vogel is al 12 jaar dood :') "AANDACHT"

Maar precies dat, hahaha.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Nog een paar weken en dan zit ik weer thuis zonder werk - ik ben dit jaar op de vervanging gegooid en er zijn geen uren over. Ik woon nog thuis en heb het geluk dat mijn ouders nog heel veel voor mij betalen en ik dus verder niet heel veel uitgaven heb.
    Hopelijk lukt het eindelijk om dan de tijd die ik thuis zit optimaal te benutten dat ik eindelijk mijn diploma haal en voor de zomervakantie weer kan solliciteren voor een nieuwe baan!

"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

Lol, Duo wil een schamele 9 euro per maand van me na de verrekening van de tegemoetkomingen ed. Dat ga ik maar eens flink ophogen wanneer ik weer werk heb.

Heb net een nieuwe variant van de WvW uitgedacht en overzichtelijk gemaakt en dat ging zodanig goed dat mijn hoofd dus blijkbaar weer ietsje meer complexiteit aan kan (hoera) Nu wel snel weer gaan liggen :X

[ bericht aangepast op 15 jan 2025 - 16:48 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

omfg I screwed up so bad, nu kan ik waarschijnlijk pas 19 maart afstuderen in plaats van 13 februari

kill me now (cat)

Mando -> Zoya

Ik haat overheidsdiensten.
    Hoe the fuck slagen ze erin een werkperiode van twee maanden over het hoofd te zien? En die formele toon hoeft ook niet, dat gesprek formalistisch een "verhoor" noemen terwijl het erop neer komt dat ik briefwisseling naar hun hoofd ga gooien met daarop correcte datums waar ze zelf blijkbaar te incompetent voor zijn om het zelf juist tussen hun diensten door te geven.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

The weekend feels so far away 🫠