• (opmaak komt later wss)

[ I will always love you ]

Het is echt triest om te zien en horen hoe jullie met jullie ratten omgaan. Fr maar 1 uur tijd voor ze aandacht te geven dagelijks? En dan niet eens ècht aandacht geven, maar gewoon los laten lopen. . .

[ bericht aangepast op 19 jan 2025 - 18:10 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Omgggggggggggggg

Protect the people.

Unpopular opinion: alles wat er nu met TikTok gebeurt, doet me weinig

Omnia mutantur, nihil interit

nostalgie schreef:

Het doet mij helemaal niets, dus draag zeker dezelfde (onpopulaire) mening.

nostalgie schreef:

Idc about TikTok or social media at all.

Don't walk. Run, you sheep, run.

nostalgie schreef:

Wat het met de app doet boeit mij inderdaad ook vrij weinig, maar het grote plaatje geeft mij wel de kriebels. Zeker omdat Trump nu doet alsof hij de redder in nood is die de app gaat redden, dat terwijl dit zijn idee was...

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Nog één week, I can do this.

Dan verhuisstress en het zoeken van een nieuwe baan, maar laten we dat negeren. Ik ben dan iig klaar met deze kutbaan.

Al die US-based COD codsplayes op tiktok posten hun laatste berichten met allemaal drama en toxic shit, en sommigen deden een facereveal, en nu is tiktok terug hahahahhaha.

"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

Ik mis je

Caution first, always.

Soms voelt het echt alsof ik de enige ben met een angst voor piepschuim. Dat geluid… mijn tanden en oren doen er pijn van en ik krijg overal kippenvel. En het idee van het aan raken doet me al bijna overgeven 😅
    Ik ben ook zo gezegend met een vriend die mij de kamer uit stuurt als een pakket piepschuim heeft en mij pas roept als het helemaal uit het zicht en opgeruimd is 🥰

Ich liebe dich 27.12.23

Nog één nacht, één keer doorhalen.

Omnia mutantur, nihil interit

Ik wil fit zijn

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

fgs ik kan net zo goed helemaal stoppen met schrijven. wanneer komt er eens een verhaal af?? op deze manier kan en wil ik dat personage zelfs niet meer gebruiken. Ik ben zo gekwetst en verdrietig erover...

Novalunosis schreef:
    (...)

Wat het met de app doet boeit mij inderdaad ook vrij weinig, maar het grote plaatje geeft mij wel de kriebels. Zeker omdat Trump nu doet alsof hij de redder in nood is die de app gaat redden, dat terwijl dit zijn idee was...

Alles aan Trump geeft mij de kriebels 🙈

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Dat je denkt: wtf waarom is mijn energierekening ineens zo hoog

Maar dat je je dan bedenkt dat:
    1) je in je studio zeer goedkoop woonde (9+ jaar minder verbruikt dan een gemiddeld eenpersoonshuishouden);
    2) je nu ineens een afwasmachine, wasmachine, droger én warmtepomp hebt; en
    3) de zonnepanelen nog geen drol hebben kunnen doen omdat de zon sinds ik verhuisd ben ongeveer 6 uur heeft geschenen

Protect the people.