• (opmaak komt later wss)

[ I will always love you ]

SweetTooth schreef:
    Soms voelt het echt alsof ik de enige ben met een angst voor piepschuim. Dat geluid… mijn tanden en oren doen er pijn van en ik krijg overal kippenvel. En het idee van het aan raken doet me al bijna overgeven 😅
    Ik ben ook zo gezegend met een vriend die mij de kamer uit stuurt als een pakket piepschuim heeft en mij pas roept als het helemaal uit het zicht en opgeruimd is 🥰

Mijn zusje heeft dat ook! Ze heeft precies dezelfde fysieke reactie, maar in plaats van angstig wordt ze er vreselijk agressief van :') Dat is erg out of character dus ons broertje pusht dat natuurlijk graag hahaha.

Mando -> Zoya

Whittaker schreef:
    (...)

Mijn zusje heeft dat ook! Ze heeft precies dezelfde fysieke reactie, maar in plaats van angstig wordt ze er vreselijk agressief van :') Dat is erg out of character dus ons broertje pusht dat natuurlijk graag hahaha.

Ohh dat is echt niet leuk van je broertje 🥺
    Maar fijn om te lezen dat er toch meer mensen zijn die dit hebben ^^

[ bericht aangepast op 20 jan 2025 - 13:20 ]

Ich liebe dich 27.12.23

SweetTooth schreef:
    (...)

Ohh dat is echt niet leuk van je broertje 🥺
    Maar fijn om te lezen dat er toch meer mensen zijn die dit hebben ^^

What can I say... puberty :')

Mando -> Zoya

Zo blij met de nieuwe salontafel en eettafel + stoelen 🥰

Ich liebe dich 27.12.23

Mannen.

Wat is dit voor onprofessionele bende? Hoezo zeg je iets als dit op de werkvloer?

Doe normaal.

Omnia mutantur, nihil interit

Ook al weet ik het plot al, I did just gasp while reading. Nog 50 pagina's te gaan.

"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

Nog 40 dagen, dat voelt nog zo lang...

Do it scared, but do it anyway.

Planmatige uitwerking is compleet, blauwdruk is definitief, morgen de crewmeeting... :Y) Heigh-ho, let's go :3

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

How is that side dish of Karma, for ya? I (tried) talked about it a lot with you and others, but you didn't want to listen. . . Oh well, fuck around and find out then.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Waarom was ik zo naïef om te denken dat iets dat kapot is met woorden kan worden geheeld?

Omnia mutantur, nihil interit

Ruimte geven aan mijn angsten in plaats van ze weg te drukken - het werkt, maar wat is het moeilijk...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Blij met de banner die ik net zelf gemaakt hebt, was toch allemaal een stuk minder ingewikkeld dan ik dacht :3

Every villain is a hero in his own mind.

Beetje jammer van mijn slechte planning en mijn moeheid nu. Maar lets go for some coffee, story writing, en hype voor wat ik vanavond wel ga doen!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Ehehehehe, ben wel een beetje trots nou. Dit ging goed!

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Voor iedereen die mijn gezeur, gezeik en anxiety stress berichten heeft gelezen de afgelopen tijd, een kleine update; ik heb gisteren het aanbod van het bedrijf waar ik bij had gesolliciteerd geaccepteerd. Na lang nadenken en in de tussentijd gewoon moeten werken, ben ik (met een beetje hulp van m'n vriend en vader) tot de conclusie gekomen dat het beter was om iets anders te gaan doen als ik het niet meer naar m'n zin heb hier. Dus vanaf 1 april (haha) heb ik een andere baan.

Het is echt ontzettend eng en ik denk nu al sinds gisteren steeds aan 'wat als' scenario's, maar goed. En dan nu maar in 2025 uitzoeken wat ik daadwerkelijk wil.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen