• (opmaak komt later wss)

[ I will always love you ]

Arghqjsjdjaksla GOOGLE DRIVE

Waarom kan ik mezelf niet uit oude Shared Drives halen die mijn overzicht alleen maar vervuilen?!

Omnia mutantur, nihil interit

Eh. De refresher is goed om te hebben voor het tentamen van volgende week. Want ik was dit toch een beetje kwijt.. Al ben ik ook bang dat ik weer te aanwezig ben in de les. Ik weet nog steeds niet hoe ik met die feedback het beste om moet gaan..
    En fun dat degene die mij niet mag niet eens wilt proberen om samen te werken, maar ondertussen wel feedback op mij blijft geven tijdens lessen. Ik ga dit bij het volgende mentorgesprek sowieso benoemen hoor, want ik word er gek van.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Tired, anxious, ugh.

I'm probably reading too much into it... but it's still fun 🫠

Protect the people.

Kobyla schreef:
    Tired, anxious, ugh.

🫂🤍

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Leren. Leren. Leren.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Phlegethon schreef:
    Eh. De refresher is goed om te hebben voor het tentamen van volgende week. Want ik was dit toch een beetje kwijt.. Al ben ik ook bang dat ik weer te aanwezig ben in de les. Ik weet nog steeds niet hoe ik met die feedback het beste om moet gaan..
    En fun dat degene die mij niet mag niet eens wilt proberen om samen te werken, maar ondertussen wel feedback op mij blijft geven tijdens lessen. Ik ga dit bij het volgende mentorgesprek sowieso benoemen hoor, want ik word er gek van.

"Mijn feedback aan jou is om naar jezelf te kijken, ben je zelf misschien niet aanwexig genoeg en voel je je daardoor bedreigd door mij?" (krul)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Okè. En wanneer zijn jullie uit Afrika? Beetje klaar met die kleine Duivels van jullie. Opvoeding staat zeker niet in jullie vocabulaire.

[ bericht aangepast op 14 jan 2025 - 20:29 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Viperian schreef:
    Okè. En wanneer zijn jullie uit Afrika? Beetje klaar met die kleine Duivels van jullie. Opvoeding staat zeker niet in jullie vocabulaire.

Nawh, ga je ze niet missen na de 20e? 🥲

Hagger schreef:
    (...)
    Nawh, ga je ze niet missen na de 20e? 🥲

Op zich. Totdat ik me bedenk dat het kleine Duivels zijn zonder opvoeding. Blijkbaar komen ze een paar dagen eerder terug. Vraag me af of ze dan ook direct langsgaan.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Viperian schreef:
    (...)
    Op zich. Totdat ik me bedenk dat het kleine Duivels zijn zonder opvoeding. Blijkbaar komen ze een paar dagen eerder terug. Vraag me af of ze dan ook direct langsgaan.

I doubt it.

Ik baal zo 😭

Omnia mutantur, nihil interit

SPECS schreef:
    (...)

"Mijn feedback aan jou is om naar jezelf te kijken, ben je zelf misschien niet aanwexig genoeg en voel je je daardoor bedreigd door mij?" (krul)

Haha, misschien moet ik dat maar niet hardop zeggen. Al is het probleem volgens mij meer dat er één keer in het begin van het schooljaar miscommunicatie tussen ons is geweest, waardoor ze nu een probleem met mij heeft.
    Ondertussen moet ik me wel aanpassen terwijl zij mij ongewenste feedback etc blijft geven. Waar ik dus genoeg van heb.

-

Nooh. Weer een dnd clash omdat we morgen in Etten zitten en mijn medestudent bij het station hier afgezet wilt worden. I hate this timing.. /: also, rijden met iemand naast me is toch plots best spannend, al kan ik deze weg dromen. xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Toch maar even gaan kijken waarom ik rook rook terwijl ik in bed lag, gelukkig waren het alleen maar m'n huisgenoten die pretty ongeluk de lucht toevoer van de houtkachel dicht hadden met het aanmaken ervan. Ben iig heel blij dat ik niet nog een keer m'n huis hoefde te ontruimen voor brand ^^"

Do it scared, but do it anyway.

Phlegethon schreef:
    (...)
    Haha, misschien moet ik dat maar niet hardop zeggen. Al is het probleem volgens mij meer dat er één keer in het begin van het schooljaar miscommunicatie tussen ons is geweest, waardoor ze nu een probleem met mij heeft.
    Ondertussen moet ik me wel aanpassen terwijl zij mij ongewenste feedback etc blijft geven. Waar ik dus genoeg van heb.

-

Nooh. Weer een dnd clash omdat we morgen in Etten zitten en mijn medestudent bij het station hier afgezet wilt worden. I hate this timing.. /: also, rijden met iemand naast me is toch plots best spannend, al kan ik deze weg dromen. xD

Klinkt inderdaad niet heel chill, ik zou het zeker niet gewoon maar door laten gaan. Ik snap dat je misschien liever wat minder passief agresief reageert though lol.

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.