• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 16 dec 2024 - 20:22 ]

Mando -> Zoya

Kerst was verschrikkelijk :'D en nu is het gelukkig voorbij

Tijd voor koffie.

Joh houd lekker je mond

maybe I could save you from your sins

Twee dagen middenin je vakantie moeten werken is al een crime op zich, maar dan ook nog een indoor festival met 4.000 kinderen die allemaal overwhelmed zijn door de vakantie/feestdagen? Egh (cat)

Mando -> Zoya

Ben aan het proberen m'n huis een béétje netjes te krijgen maar het moet echt uit het diepst diepst diepst diepst van m'n ziel komen.

Ik ben op. Ik kan niet meer.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Ben aan het proberen m'n huis een béétje netjes te krijgen maar het moet echt uit het diepst diepst diepst diepst van m'n ziel komen.

Dan laat je het liggen. Je kunt niet opruimen als je hoofd en lichaam dit niet toelaten. Ik weet dat dit moeilijk is, maar je mag aan jezelf denken. En anders doe je dagelijks een paar tijdvensters van 5 minuten opruimen.
    Dit geeft meer rust in je hoofd dan alles in een keer te moeten doen.
    Het is oke eens wat minder te doen, echt.

[ bericht aangepast op 28 dec 2024 - 19:04 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Hoe the fuck kunnen die mensen met zichzelf leven?

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Tegenwoordig worden trailers gemaakt als korte films of muziekvideo's. Was dit? Aan het einde snap ik er nog geen kut van.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Mijn hoofd is zo druk en negatief en kritisch en ziet overal beren en ik wil gewoon rust aan mijn hoofd 😢

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Derks schreef:

Niet doen als je lichaam er zo keihard tegen vecht. Als je lichaam en zenuwstelsel zich heel onveilig voelen, lukken dit soort klusjes niet. Dan is het juist zo belangrijk om je lichaam rust te geven, om het ruimte te geven om zich weer veilig te voelen. Alleen dan is er ruimte voor dit soort dingen. Wees vooral niet te streng voor jezelf daarin 😘😘 Dat opruimen komt later wel en als dat voorlopig niet lukt, is het ook oké om daarbij hulp te accepteren. Mensen om je heen zijn vaak allang blij als ze iets voor je kunnen betekenen wanneer jij je zo ellendig voelt.

[ bericht aangepast op 28 dec 2024 - 20:45 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Heel lief al die tips voor het opruimen, maar dat is juist het hele probleem: ik laat het al dagen/weken/maanden liggen en er staat wel binnen 13 dagen een verhuizing voor de deur dus ik móét wel.

Dan maar jankend.
    Het moet.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Serieus een cliffhanger?! CLIFFHANGER?! 😭

Ich liebe dich 27.12.23

Derks schreef:
    Heel lief al die tips voor het opruimen, maar dat is juist het hele probleem: ik laat het al dagen/weken/maanden liggen en er staat wel binnen 13 dagen een verhuizing voor de deur dus ik móét wel.

Dan maar jankend.
    Het moet.

Ik woon niet heel ver van je dacht ik, dus trek me gerust aan de mouw als je hulp nodig hebt<3

Every villain is a hero in his own mind.

*rattles cage ferally* moar of these kinds of fics.

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Derks schreef:

Dan maar jankend.
    Het moet.

Ik weet niet waar je woont, hoef je zeker ook niet hier openbaar te sturen, maar als het niet te lastig met het OV vanuit Mechelen te doen is, wil ik gerust ook komen helpen.

Ik ben in het afgelopen anderhalf jaar zelf twee keer verhuisd, dus pakt dat ik wat ervaring heb.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

@Ringwraith & Debbaut You two are such sweet humans. It's not even for me and I feel the love. Not everybody does that.

Don't walk. Run, you sheep, run.