• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 16 dec 2024 - 20:22 ]

Frey_ > Whittaker

Ik wil gewoon een nieuw A5 bullet journal zonder al te veel ghosting en bleeding met vulpen en liever niet meer dan 25 euro... Waarom is dit zo moeilijk met het gebrek aan fysieke winkels waar ik gewoon heel veel boekjes kan bekijken....
    Recommendations van winkels of notitieboeken worden zeer gewaardeerd ^^

[ bericht aangepast op 16 dec 2024 - 20:27 ]

Do it scared, but do it anyway.

Nieuwsgierigheid, maar waarom staat dit topic in het off topic gedeelte? Heb het idee dat we de reuring wel in de actieve topics sectie kunnen gebruiken

Tijd voor koffie.

Krokant schreef:
    Nieuwsgierigheid, maar waarom staat dit topic in het off topic gedeelte? Heb het idee dat we de reuring wel in de actieve topics sectie kunnen gebruiken

Voor zover ik even snel gezien heb staat LJH altijd in het " off topic" subforum? Het is niet dat het niet in de actieve topics lijst komt.

Do it scared, but do it anyway.

Mazino schreef:
    (...)
    Voor zover ik even snel gezien heb staat LJH altijd in het " off topic" subforum? Het is niet dat het niet in de actieve topics lijst komt.

Oeps, ja klopt, you're right.
    Onzichtbaarheid was vroeger zo, maar nu niet meer. Ik kon zelf het topic niet vinden en dacht dat dit nog steeds kwam door het off-topic label.

[ bericht aangepast op 16 dec 2024 - 22:24 ]

Tijd voor koffie.

Spinvis save meeee

Heaven is a place that we all have

Ugh echt.. we zijn al de hele dag samen aan het gamen en het is een probleem dat ik nu aangeef dat ik even mijn eigen ding wil doen? Sowieso is hij best bepalend en heeft hij geen geduld voor mij.
    En los daarvan, het is sad dat ik weer een lesdag moet missen door ziekzijn. Hopelijk ben ik morgen nog beter en kan ik woensdag gewoon weer naar school..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Dikke kans dat de apotheken dus 9 dagen aaneengesloten dicht zijn… landelijke staking.

Joe, ik eh kijk wel of ik cold turkey kan stoppen ofzo. En anders maar noodgedwongen.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Laatste loodjes tot de kerst, please save me :C

Moet ik nu serieus gaan bellen en dit uitspreken?

Omnia mutantur, nihil interit

Speel al twee weken met een verhaalidee waar ik niet aan durf te beginnen omdat ik het wil kunnen gebruiken voor FOTY volgend jaar, lmao (met hopelijk meer succes dan dit jaar)

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Krokant schreef:
    (...)
    Oeps, ja klopt, you're right.
    Onzichtbaarheid was vroeger zo, maar nu niet meer. Ik kon zelf het topic niet vinden en dacht dat dit nog steeds kwam door het off-topic label.

Misschien verward doordat er opeens "Off Topic" in de titel zelf staat en het daarvoor niet heeft gedaan?

Don't walk. Run, you sheep, run.

Krokant schreef:

Toendertijd (en dan spreek ik over langer dan 10 jaar terug - ja ja mensen, zo lang ben ik al een Q'er) was er besloten om het LJH naar off-topic te plaatsen omdat het de spuigaten uitliep lol, dat is nu wel anders. Maar alsnog, leuke herinneringen hier op Q. ♡

[ heaven knows ]

@Thestral Ach, fack, dat is waar ook. Wow, goede geheugen. Was het alweer vergeten haha. Wat een tijd. The bustling topics of Q.

[ bericht aangepast op 17 dec 2024 - 13:32 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

ThestraI schreef:
    (...)
    Toendertijd (en dan spreek ik over langer dan 10 jaar terug - ja ja mensen, zo lang ben ik al een Q'er) was er besloten om het LJH naar off-topic te plaatsen omdat het de spuigaten uitliep lol, dat is nu wel anders. Maar alsnog, leuke herinneringen hier op Q. ♡

Ja, ik heb toen een stuk later zelfs nog gevouched het weer naar het on-topic gedeelte te verplaatsen, zodat er meer reuring zou zijn in het actieve topics gedeelte. Maar toen werd daar nog negatief op gereageerd (A) ben een strebertje

[ bericht aangepast op 17 dec 2024 - 14:16 ]

Tijd voor koffie.

Ik ging terugzoeken en vroeger stond het ook in de liefde, vriendschap en familie sectie, vandaar dat ik dacht dat 'ie daar hoorde. Fijn dat ik niet weet wat ik vorige week gedaan heb, maar wel dat het LJH-topic 9 jaar geleden in een andere subsectie stond (cat)

[ bericht aangepast op 17 dec 2024 - 14:19 ]

Tijd voor koffie.