• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 16 dec 2024 - 20:22 ]

Mando -> Zoya

Ik ga echt zo hard deze episode uitstellen. I'm not ready to say goodbye to this Doctor 😭

Mando -> Zoya

Ben echt helemaal uitgeblust na deze dagen…
    En soort bonkende hoofdpijn opeens al 4 dagen.. die maar niet weg gaat 😭

maybe I could save you from your sins

lekker tot half 7 op kantoor en dan een half uur ongeveer fietsen.

Hoop dat het droog is vanavond, anders wordt het een kut interview 🫡

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik haat haat haat haat haat mijn burnout

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ben kapot van het bakken de afgelopen twee dagen, but it was worth it.
    Voeten omhoog en ontspannen tot morgenmiddag.

Ich liebe dich 27.12.23

Ik heb echt Wicked Part 2 gewoon nu al nodig

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Buikband bestelt, want zo langzaam wordt het toch een beetje zwaar en doen mijn banden toch af en toe best pijn. Maar goed, ben alweer 30 weken, dus mag ook wel gaan klagen van mezelf 🙈

Ich liebe dich 27.12.23

had het kunnen zien aankomen want al 2 weken bloedverlies maar VERDOMME IK HAAT ONGESTELD ZIJN tyfus buikkrampen

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Wat snap je niet aan te vroeg?

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Blij als deze week voorbij is.
    Alleen zijn met de kerstdagen is niet erg - want liever alleen dan dat ik ergens als een accessoire bij zit 'omdat niemand alleen mag zijn met kerst'.
    Maar het is wel kut dat niemand het over iets anders heeft deze dagen, dat iedereen overal 'fijne dagen!' wenst en het heeft over 'wat ga je met de kerst doen'. Straks weer dat 'en, hoe heb jij kerst gevierd?' blegh.

For fucks sake, ik had gewoon een trein eerder moeten boeken, want ik heb nu al stress. Maarja, tijdens het boeken vergeet ik vaak dat ik een stresskip ben en dan denk ik toch gauw: oh, maar een trein een uur later is 10 euro goedkoper! En dan heb ik alsnog 2.5 uur voor m'n vliegtuig vertrekt.

Buikgriep…

maybe I could save you from your sins

Kerstavond vanavond!!!! (blush)

I've looked worse, believe me.

Elke kerst is het weer moeilijk zonder oma. We hadden altijd onze eigen kersttradities, en van kleins af aan deed ik alles met haar. Dit is nu al de vierde kerst zonder haar, en op zulke dagen is ze extra aanwezig in mijn gedachten. Zojuist draaide haar liedje, dat eigenlijk niet vaak meer op de radio te horen is. Ik ben niet bijgelovig, maar stiekem hoop ik dat het een teken is, dat ze ook aan mij denkt.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

En nu moet ik sociaal zijn met familie net na een beetje bijles. Deze bijles geeft echt enkel meer stress than it's worth en ik heb nu echt geen zin jn sociaal zijn. Laat me gewoon mijn ding doen..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire